visitor analyticsvisitor analytics
23 Temmuz 2017 Pazar 01:55

YAKIŞTI MI BU ŞİMDİ ?

YAKIŞTI MI BU ŞİMDİ ?
01 Kasım 2016 Salı 08:47

YAKIŞTI MI BU ŞİMDİ ?

Burası Isparta Atatürk Stadyumu. Hafta sonu oynanan ve Isparta Davrazspor'un 2-1 kazandığı maç sonrası Akşehirspor soyunma odası.Kırmızı-beyazlı oyuncular, soyunma odasında adeta kırılmadık malzeme bırakmadılar.

 

  Bu hareket sonrası Akşehirspor'a nasıl bir yaptırım uygulanacağı merak konusu oldu.. 







YÜZ KARASI

SEYİRCİ
01 Kasım 2016 Salı 18:59

türk sporunun yüz karası olan bu futbol ne zaman akıllanacak bilemiyorum.

1 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

aynen

ali
01 Kasım 2016 Salı 14:24

akşehirde sizde aynını yapın rövansı alın

3 Beğendim
9 Beğenmedim
 
Yanıtla

Fatura

ısparta lı
01 Kasım 2016 Salı 14:01

çekilmiş bu fotolar ile beraber tüm kırılanların yenisi satın alınıp takılsın, faturalar ile beraber resimleri TFF ye gönderin ve aynı zamanda şikayetci olun.Bu kadar basit.

10 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Sporcu olamamışlar

Furkan
01 Kasım 2016 Salı 13:01

Sporculara ilk öğretilen Sporda kazananın ve kaybedenin olduğudur. Kazanan olabileceğiniz gibi kaybeden de olabileceğinizdir. Bu İnsanlık dışı görüntüye sebep olanlar sporcu olmayı öğrenememiş. bu kadar basit

8 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

YAZIKLAR OLSUN

ISPARTALI
01 Kasım 2016 Salı 11:13

TARAFTARIN ANA BACI KÜFRETTİĞİ KADAR VARSINIZ HAKEDİYOSUNUZ

7 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

mc101260
01 Kasım 2016 Salı 10:28

Bunu yapanlar insan mı? Bence hayvan bile olamaz bu yaratıklar, sizin atalarınıza üzülüyorum, yazıklar oldun size.

5 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Meselesi

Ahlak
01 Kasım 2016 Salı 10:02

Ben Sporcunun Zeki Çevik ve Ahlaklısını Severim.

6 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

maalesef

Bizim Millet
01 Kasım 2016 Salı 08:59

maalesef bu bizim milletimizin genel bir sorunu. işin kötüsü nasıl çözeceğiz kimse bilmiyor.

14 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla