visitor analyticsvisitor analytics

YAKIŞMADI BEYLER BU NE RAHATLIK!

YAKIŞMADI BEYLER BU NE RAHATLIK!
10 Mayıs 2017 Çarşamba 01:12

BEYLER BU NE RAHATLIK!

Isparta Valisi Şehmus Günaydın, SDÜ Rektörü Prof. Dr. İlker Hüseyin Çarıkçı ve Yönetim Kurulu ile birlikte  “Gül- Tıbbi- Aromatik Bitkiler ve Ürünleri Araştırma- Geliştirme Enstitüsü ve AR- GE Laboratuarı” kurulması için hazırlanan projeyi inceledi.

NE BU RAHATLIK!

SDÜ Basın aracılığı ile gönderilen haber fotoğrafların bu kadar özensiz seçilip gönderilmesi bir Üniversiteye yakışmadı.Bir projeyi incelemek için üniversiteye gelen devletin ildeki en üst yetkilisi Vali’nin yanında Rektör ve yönetim kurulu üyelerinin duruşu ve tavrı tepki topladı. Elleri arkada Vali Günaydın’ı dinleyen Rektör ve diğerlerinin bu rahat tavırları olan fotoğrafların basına servis edilmesi hoş karşılanmadı. Vali bir ilin en üst mülki idari amiriyse örf ve adetlere göre o makamın saygınlığına inanarak bu tür fotoların SDÜ tarafından basına servis edilmesi düşündürücü. 

Biraz adap beyler! Bir Vali var. Sizin yönettiğiniz üniversitenize gelmiş, devlet geleneklerine göre en iyi şekilde ağırlanmalı.Böyle rahat tavırlar sergilenen fotolar olmamış. Vali Günaydın’ın hoşgörüsü oldukça fazla fakat Rektör ve diğerlerinin tavrı hiç hoş değil.

NOT:GAZETECİLİĞİ BİZ SİZE DEĞİL SİZLER BİZE ÖĞRETECEKSİNİZ...

HABERİMİZE YORUM YAPARKEN LÜTFEN HABERİN TAMAMINI OKUYUN... BİZİM ELEŞTİRİMİZ BUKADAR HOŞ OLMAYAN FOTOĞRAFLARIN BASINA SERVİS EDİLMESİ İLE ALAKALI... 



Sağlam İstihbarat

Vatandaş
11 Mayıs 2017 Perşembe 15:18

Az kaldı, fetö çöküyor..

3 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Kral kim?

Operasyonların Fatihi
10 Mayıs 2017 Çarşamba 12:44

Vatanını milletini seviyorsan sana kapıyı gösteriyorlar ama fetöcüysen kral sensin.

8 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ali
10 Mayıs 2017 Çarşamba 11:42

Fetöcü şımarıklığı bu hareketler

8 Beğendim
7 Beğenmedim
 
Yanıtla

Tolga
10 Mayıs 2017 Çarşamba 10:58

Bunları ne zaman alıcaklar görevden sdü yakışmayan beceriksiz bi yönetim

7 Beğendim
11 Beğenmedim
 
Yanıtla

Kel
10 Mayıs 2017 Çarşamba 10:23

Bir zamanlar ibi de böyleydi ama kimseye kalmıyor. Gerçek fetoculeri saklayanlardan ne beklersiniz!

6 Beğendim
8 Beğenmedim
 
Yanıtla

3232
10 Mayıs 2017 Çarşamba 09:31

Oncelikle verilen söz namustur namusun nedemek oldugunu herkes iyi bilir başka soze ne hacet anlayan anladi bu dunyanin hesabi bu dunyayada goruluyor ilgililere duyrulur

5 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Aslında çok rahat değiller

Sadi Kumbaracı
10 Mayıs 2017 Çarşamba 08:47

Aslında çok rahat değiller. Rahatlık görüntüsü altında çok tedirgin oldukları belli. Çünkü devlet hesabı yarına bırakır ama yanına bırakmaz.

18 Beğendim
16 Beğenmedim
 
Yanıtla

Burkii
10 Mayıs 2017 Çarşamba 08:34

Bu herıften rektör mü olur hiç ( saygısızlar )

14 Beğendim
21 Beğenmedim
 
Yanıtla

Haluk İyioğlu
10 Mayıs 2017 Çarşamba 08:22

Davranışlar için dışa yansımasıdır herkes dikkatli olmalı

15 Beğendim
14 Beğenmedim
 
Yanıtla

yorum

doğru
10 Mayıs 2017 Çarşamba 07:24

tebrik ederim bomba..eski vali de ibiciyi hoş görüyordu..mesele fotoların verilmiş olması değil gerçeğin bu alması iyiki fotolar doğru yoksa nasıl öğrenecektik üslupsuzluğu, lakayıt lığı

13 Beğendim
11 Beğenmedim
 
Yanıtla

Tebrikler Bomba32

Şafak
10 Mayıs 2017 Çarşamba 07:09

Fetö tarafından mağdur edilenlere kulak tıkayan ve Fetöcülere destek çıkan rektörden başka ne beklenirdi?

18 Beğendim
11 Beğenmedim
 
Yanıtla