visitor analyticsvisitor analytics

YAĞMUR HAYATI FELÇ ETTİ

YAĞMUR HAYATI FELÇ ETTİ
13 Eylül 2014 Cumartesi 20:13

Isparta’da akşam saatlerinde aniden bastıran yağmur hayatı felç etti.


Edinilen bilgiye göre, Isparta’da akşam saatlerinden itibaren birden bire başlayan sağanak yağış hayatı esir aldı. İl merkezinde sağanak yağışlar nedeniyle su birikintileri meydana geldi, kent merkezinde dışarda kalan vatandaşlar kendilerini kapalı alanlara attılar. Isparta’da halen yağmur yağışı devam ederken, sağanak yağışın neden olduğu  anlar…

Saat: 19.12 – Kentin bazı bölgelerinde lağımlar taştı, rögar kapakları yerinden çıktı.

19.17 – Otogar Kavşağı ile Eski GSF Fakültesi arasında aşırısu birikintisi ihbarı

19.31: Yedişehitler Mahallesi’ndeki Bellona karşısında birevi su bastı…





,


sadece ısparta'mı

ıspartalı
14 Eylül 2014 Pazar 11:07

türkiye genelinde yağmur yağdımı bütün yerleri sel basıyor bunun nedeni belediye değil hükümetin imara açtığı ormanların yok edilmesidir devlet kanunlarda yapıcı olsa belediyelerde imara açamaz ısparta belediyesinin imara açtığı yerlerde akp li meclis üyelerininde oyu var bunu unutmayalım çünkü çoğu iş adamı bunlar millet için bişey yapmaz sadece kendilerini düşünür.doğanın önünde hiç bir insan gücü duramaz doğayı yok ettiğin sürece parti veya kişi önemli değil bu sonuçlara katlanmak zorundasın.

4 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

rezaletın daniskası!

ozzy
14 Eylül 2014 Pazar 00:24

afganıstandan bır farkımız kalmadı ama mıllet memnun! tarlalar yeterkı ımara açılsın, kat sayısı artırılsın,akrabalar eş dost nemalansın, bızım oğlana iş bulunsun,önemlı olan bu! senın araban suda kalmış, 3 aylık yol çökmüş, beledıye her yıl kaldırım ve yol yenılemış kımın umrunda! sorumlu yok,hesap soran yok,ıstıfa edecek haysıyet yok.....!!!!

8 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla