visitor analyticsvisitor analytics

YA ITKM NASIL BİTECEK

YA ITKM NASIL BİTECEK
18 Ağustos 2014 Pazartesi 02:26

YA ITKM NASIL BİTECEK

Isparta Belediyesi Cumhuriyet Caddesi’ndeki altyapı ve asfalt çalışmalarını tamamladı. Başkan Günaydın, 3 aylık işi 15 günde tamamlandığını belirtti. Ancak asfaltlanan yolda bulunan ITKM ne hikmetse 3 yılda bitmesi gerekirken 15 yıldır halen daha bitirilemedi.

Isparta Belediyesi şehrin can damarları arasında yer alan Cumhuriyet Caddesi’ndeki tüm altyapı ve asfalt çalışmalarını tamamladı. Başkan Günaydın'ın tamamlanan yolda röportajı basına servis edildi. Hem de 3 aylık iş 15 günde bitirildi diye. Ancak yolun hemen yanında bulunan Isparta Ticaret ve Kültür Merkezi'nde halen daha bir ses yok. Başkan Günaydın 3 ayda bitirilecek işi 15 günde bitirirken, 3 yılda bitirilecek işi 15 yılda bitirememesi bizleri düşündürüyor. 

Preje

Nevzat kurumaz
18 Ağustos 2016 Perşembe 21:50

O bahsi gecen yerin on beş yıl olması normaldi sizin inşaat projelerinizin bir yılda çıkması gibi

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

herşeyin farkındayız

murat öztürk
19 Ağustos 2014 Salı 19:24

o bina iyaş park için açılmıyor.açıldığı an iyaş park bir daha müşteri yüzü göremez bu yüzden.ancak bence şehir merkezinde böyle bir merkezin yapılmasıda gereksiz.keşke orası komple yıkılıp çok büyük bir otopark yapılabilse

0 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

yaşananlar normal

spartans
18 Ağustos 2014 Pazartesi 20:28

göreceksiniz en kısa sürede o asfalt tekrar kazılacak.benim yorum yazmaktan parmaklarım yoruldu artık.bu yzg ıspartayı 10 sene geriye ****ürdü....

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

yusuf

yusuf
18 Ağustos 2014 Pazartesi 17:55

yusuf ziyanın 15 yılda yol çalışmasından başka bir icraatını gördünüzmü diğer belediyelere baksın örnek alsın onları

1 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

HERKESİN AYIBI

YABANCI
18 Ağustos 2014 Pazartesi 12:34

Ben Ispartalı değilim 3 yıldır burdayım ve bu ayıp bence herkesin dışardan bakan insan bunu ıspartanın ayıbı olarak bilir belediyenin değil.

5 Beğendim
7 Beğenmedim
 
Yanıtla

hızlı başkan

başkanın adamları
18 Ağustos 2014 Pazartesi 10:49

Demek ki 3 aylık değil, 15 günlükmüş? 3 aylık işi 15 günde bitirirsen o iş 15 gün sonra bozulmaya başlar.

5 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

ISPARTALININ UMURUMU?

VATANDAS
17 Ağustos 2014 Pazar 22:13

ITKM´YI HASAN BALAMAN NICIN BITIRMEDI 3 YILDA ? AYRICA ISPARTA HALKININ UMURU DEGIL ITKM ! CÜNKÜ YERLI ESNAFA CIFTCIYE VE KÖYLÜYE NE GIBI BIR FAIDESI OLACAK , HALBUKI CARSAMBA PAZARI ÖYLEMIYDI ADETA BÖLGE PAZARI GIBI CAP CANLIYDI ISPARTA ; ESNAFIYLA KÖYLÜSÜYLE CIFTCISIYLE ISPARTANIN ÜRETTIGINI EN IYI DEGERLENDIRDIGI BÖLGE PAZARIYDI !

33 Beğendim
27 Beğenmedim
 
Yanıtla