visitor analyticsvisitor analytics

VURUR YÜZE İFADESİ BAŞBAKANLA İLK SELFİE BİR TANESİ!

VURUR YÜZE İFADESİ BAŞBAKANLA İLK SELFİE BİR TANESİ!
22 Mayıs 2016 Pazar 15:53

AK Parti yeni Genel Başkanı'nın seçileceği 2'nci Olağanüstü Kongre, Ankara Arena Spor Salonu'nda gerçekleşti.

Yeni Genel Başkan ve Başbakan Binalı Yıldırım ile ilk selfie(özçekim) yaptıran ise Isparta İl Genel Meclis Başkanı Ali Bolat oldu. Isparta AK Parti merkez ve ilçe teşkilatı kongreye tam kadro katılırken, partilileryeni genel başkanları ile fotoğraf çektirmek için kıyasıya yarıştı

Demokrasi mi?

Casper
25 Mayıs 2016 Çarşamba 06:33

Demokrasi mi dediniz? Seçilmişler.... atanmislar...

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

B.ALİ.............

mutar
23 Mayıs 2016 Pazartesi 16:57

ARAYA BİN ALİ ARABADAN İN BİN ALİ LAFIMA BAKMAKSAN SİLERİM SENİ

1 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

BELLİ ETTİ

TC
23 Mayıs 2016 Pazartesi 13:45

CHP DOKUNULMAZLIK OYLAMASINDA ELİ KANLI HDP NİN YANINDA OLMAYI TERCİH ETTİ....BİDE ŞEHİT CENAZESİNE GİDİYOR ...İYİKİ YUMURTA YERİNE BAŞKA BİŞEY ATMAMIŞLAR

69 Beğendim
21 Beğenmedim
 
Yanıtla

MÜSLÜMAN HAKKIN VE HAKKANIYETIN YANINDADIR!

VATANDAS
23 Mayıs 2016 Pazartesi 13:41

ALLAH RASULU ALLAHI HEPTEN INKAR EDEN BIR TOPLUMA DEGIL ALLAHA ORTAK KOSAN ( MÜSRIKLERIN ) YASADIGI BIR ZAMANDA GÖNDERILMISTI! TEK GÜCÜN VE ORTAK KABUL ETMIYEN GÜCÜN ALLAH OLDUGUNU HATIRLATMAK ICIN! ÜSTÜNLÜGÜN SOYLA IRKLA DEGIL ANCAK TAKVAYLA (ALLAHIN EMIRLERINI HAKKIYLA UYGULAYAN VE YASAKLARINDAN, HARAMLARDAN HAKKIYLA SAKINANLARIN ) ÜSTÜN OLDUGUNU HATIRLATMAK ÜZERE GÖNDERILMISTIR! ZIRA KISI SEVDIGIYLE BERABERDIR! MÜSLÜMAN GÜCÜN GERCEK SAHIBININ ALLAH OLDUGUNU ASLA UNUTMAMALIDIR!

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

ESKİ CHP ÜYESİ

SDÜ
23 Mayıs 2016 Pazartesi 13:18

SDÜ LÜ GENÇLER OLARAK BİZ CHP NİN DOKUNULMAZLIKLARIN KALDIRILMASI KONUSUN DA SAMİMİYETSİZLİĞİNİ KINIYORUZ.YORUMU BEĞENENLER DESTEKLEMİŞ OLACAKTIR.TEŞEKKÜR EDERİM.

411 Beğendim
30 Beğenmedim
 
Yanıtla

BİR SORU

BİR SORU
23 Mayıs 2016 Pazartesi 13:11

CAMİLERİ AHIR YAPAN ZİHNİYET HANGİSİDİR.

69 Beğendim
13 Beğenmedim
 
Yanıtla

DEĞİŞİK ADAMLAR YAZAN YORUMCUYA

ARKADAŞA CEVAP
23 Mayıs 2016 Pazartesi 13:09

DOĞRU DEĞİLMİ CHP MİLLETİN A... B...Dİ.O ZAMAN CHP YE BUNCA YORUM YAPILMIŞ NİYE SAVUNMUYORSUNUZ.HİÇMİ SAVUNACAK GEZİCİNİZ YOK..DEMEKKİ YOK.AŞAĞIDA YORUMDA YAZMIŞLAR CHP Yİ BÜTÜN DÜNYA BİLİYOR DİYE.HAKİKATEN ÇOK DOĞRU SÖYLEMİŞ.DHKP-C ...HDP..DOKUNULMAZLIK HEPSİNDEN SINAVDA KALDI.

68 Beğendim
15 Beğenmedim
 
Yanıtla

BU ÜLKE CHP ZULUMÜNÜ HİÇ BİR ZAMAN UNUTMAYACAK.

BU ÜLKE
23 Mayıs 2016 Pazartesi 13:01

EYYY CEHAPE ZİHNİYETİ GEÇMİŞTE YAPILAN BÜTÜN ZULÜMLER HİÇ BİR ZAMAN UNUTULMAYACAKTIR.VE ZAMAN ZAMAN BÖYLE GÜNLER DE HATIRLANACAK VE HATIRLATILACAKTIR..

81 Beğendim
15 Beğenmedim
 
Yanıtla

CHP Yİ SAVUNANLARA GELSİN

KEEE MALLLL
23 Mayıs 2016 Pazartesi 12:28

CHP Yİ SAVUNANLAR Bİ BAKSIN BAKALIM CHP İNSANLARA NASIL ZULUM YAPMIŞ...https://www.uludagsozluk.com/k/chp-d%C3%B6neminde-yap%C4%B1lan-bask%C4%B1-ve-zul%C3%BCm/https://tr-tr.facebook.com/notes/g%C3%B6n%C3%BCl-erleri/1947-yilinda-senirkent-te-halka-kendi-di%C5%9Fkisini-yedirilmesi-ve-in%C3%B6n%C3%BC-fa%C5%9Fizmi/10150212066427021/https://www.youtube.com/watch?v=0syBLy_X3RY

80 Beğendim
14 Beğenmedim
 
Yanıtla

Hayret.

Vatandaş
23 Mayıs 2016 Pazartesi 11:59

Bir de konuşurken vefadan bahsetmiyorlarmı ?

10 Beğendim
34 Beğenmedim
 
Yanıtla

her şeyi açıklıyor

başbakanımın yüz ifadesi
23 Mayıs 2016 Pazartesi 11:11

Allahtan kül yutmayan bir beyefendi başbakanımız binali bey görüntü o kadar net anlatıyor ki durumu

13 Beğendim
10 Beğenmedim
 
Yanıtla

KAYYIM BİNALİ YILDIRIM

emre
23 Mayıs 2016 Pazartesi 11:04

"Demokrasi içinde Türk halkı bugüne kadar başbakanını kendi seçmiştir.."Halkın vatandaşlık görevi tarihte ilk defa Cumhurbaşkanı tarafından ellerinden alınmıştır.ÜMİT ÖZDAĞ

13 Beğendim
32 Beğenmedim
 
Yanıtla

ülkemin insanlarının düştüğü durumu Rabbim affetsin.

mahmut aksu
23 Mayıs 2016 Pazartesi 08:54

8 şehit var. ülkemin halkının seçtiği başbakanımız görevden el çektiriliyor. akp li kardeşlerim davul zurna ile yeni başbakanımızı karşılıyor. sayın davutoğluna toz kondurmayanlar şimdi de giden ağam, gelen paşam şiiriyle halay çekiyor. ısparta akp heyeti ne ise diyecek yok. tam kadro katılmışlar neye halkın setçiği bir başbakanı yemeye. sayın davutoğluda nasrettin hocanın fil ****si ortada kalıyor. ve bu takım chp hakkında ileri geri konuşuyor. milattan önce chp şunu yapmış diye enteresan...

23 Beğendim
104 Beğenmedim
 
Yanıtla

Evet...

Sayın BİNALİ'nin diyimi.
23 Mayıs 2016 Pazartesi 08:50

Yeni genel başkan demiş ki. "Ben BİNALİ dedilermi binerim İNALİ dedilermi inerim arkadaş". Çünkü ben uzaktan kumandalı başbakanım demiş.

14 Beğendim
14 Beğenmedim
 
Yanıtla

geçmişini unutanlara 3

tarafsız
23 Mayıs 2016 Pazartesi 08:42

ben partici değilim hayatımda hiç bir partiye ne üye oldum ne sempatizan ama sadece şunu diyeceğim bu günki iktidar beğenmediği lekelediği geçmiş hükümetlerin kazmayla kürekle yaptıklarını satarak yaşamıyor mu bu şuna benziyor babasından dedesinden kalanları satarak çocuklarını rahat yaşatan bir babayı ne kadar başarılı buluyorsanız bu hükümet de okadar başarılı

13 Beğendim
10 Beğenmedim
 
Yanıtla

adamlar

değişik
23 Mayıs 2016 Pazartesi 08:41

yok chp'nin icraatı yokmuş yok ekmek tüp karneyle dağıtılıyomuş,bırakın artık bu işleri.ekmeğin karneyle dağıtıldığı zaman 2.dünya savaşı sonrası sadece bizim ülkemizde değil ingilterede bile aynı durumdaydı.ayrıca 1950'den sonra chp iktidara gelememiştir.1960'da iktidarda kim varmış %60 vergi alınırken bi araştır bakalım cahil adam

15 Beğendim
63 Beğenmedim
 
Yanıtla

geçmişini unutanlara

tarafsız
23 Mayıs 2016 Pazartesi 08:38

sonrasında ecevitin hükümeti yıkıldı demirel geldi ama o da bunu kabul etmedi baktılar ki bu böyle olmayacak darbe yaptırdılar akabinde kısa sürede özal hükümeti geldi ve bir anda yokluklar bitti kuyruklar karaborsalar bitti özalın elinde sihirli değnek mi vardı hayır sadece özal o idealist liderlerin altına imza koymadığı bütün anlaşmaları imzaladı tamam bolluk oldu ama geleceğimizi imf ye amerikaya sattı sonrasında yeni bir jargon peydahlandı türk islam sentezi diye işte o sentezin ürünü akp

14 Beğendim
14 Beğenmedim
 
Yanıtla

geçmişini kötüleyenlere

tarafsız
23 Mayıs 2016 Pazartesi 08:32

vakti zamanında amerikaya kafa tutan bir eecevit vardı sırf bu yüzden ambargoya maruz kaldı dolar yok hammadde yok elektirik yok kıtlık yoksulluk almış başını gitmiş buna dediler ki gel bize biat et türk parasını uluslar arası para fonuna sok ımf ile anlaş seni dolar cenneti yapalım ambargoları kaldıralım ecevit reddetti üç kuruşa bu memleketin bağımsızlığını satmaktansa kendi yoksulluğumuzda boğulmayı tercih ederim dedi ımf boyunduruğu altına girmedi

13 Beğendim
8 Beğenmedim
 
Yanıtla

MALLLLL

KEEEE
23 Mayıs 2016 Pazartesi 08:26

YAAA 95 YILLIK CHP Yİ HİÇ SAVUNAN YOKMU YAA..GARİP ÇOK GARİP BİR DURUM.AMA İNSANLAR ANLADI ARTIK..CHP DOKUNULMAZLIK TA NE KADAR BU ÜLKEYİ SEVDİĞİNİ BÜTÜN TÜRKİYEYE ANLATTI.HAYIR DİYEREK.CHP DEN ZATEN BAŞKA BİRŞEY BEKLENMEZ...

74 Beğendim
15 Beğenmedim
 
Yanıtla

..

.
23 Mayıs 2016 Pazartesi 07:30

Vurur yüze ifadesi BAŞKANIM bir tanesi

12 Beğendim
12 Beğenmedim
 
Yanıtla

bundan sonra başarısızlık olursa saraydan bileceğiz.

evet evet
23 Mayıs 2016 Pazartesi 01:47

zaten hükümeti saray yönetiyordu ama şimdi tescillendi.

13 Beğendim
49 Beğenmedim
 
Yanıtla

sadan

sadan
23 Mayıs 2016 Pazartesi 00:09

Chp bayağı bayağı insanları iyi bezdirmiş.usandırmış.chp için hiç hiçde iyi birşey yazan yok.zaten 100 yıllık bir siyasi partiden daha fazla birşey beklenmez.birde hiç chp nin eseri varmı ben hiç bilmiyorum.

62 Beğendim
17 Beğenmedim
 
Yanıtla

a...

...
23 Mayıs 2016 Pazartesi 00:00

79 yaşında emekli tarım işçisiyim.chp zamanını en iyi anlatmaya çalışayım.1960 lı yıllarında konya kırsalında hasatın yüzde 60 ı vergi olarak alınırdı.tuzu bile karneyle.ekmek yağ kumaş en bilumum ürünlerin çoğu karneye tabi tulurdu.mazot bile 5 litre alabilirdiniz.ben şahsen chp zamanında hiç iyi birşey hatırlamıyorum.hatırlayan varsa chp çok iyiydi mük****ldi.nerde ooo chp dönemleri diyen bir arkadaş varsa çıksın yazsın.

66 Beğendim
15 Beğenmedim
 
Yanıtla

sadat

adad
22 Mayıs 2016 Pazar 23:48

Yaa şöyle yorumlara bakıyorumda chp baya bu ülkede değil dünyada bayağı bayağı seviliyormuş pehh vayy vayy aman aman kalsın uzak dursun chp zihniyeti.

44 Beğendim
11 Beğenmedim
 
Yanıtla