visitor analyticsvisitor analytics

VE SONUNDA PATLADI!

VE SONUNDA PATLADI!
16 Mart 2015 Pazartesi 15:01

MHP Milletvekili Aday Adayı Tuncay Engin, düzenlediği basın toplantısında hükümeti hedef alan bazı açıklamalarda bulundu.

Geçtiğimiz yıl Isparta’ya gelen Kalkınma Bakanı Cevdet Yılmaz tarafından en başarılı kalkınma ajansının genel sekreteri olarak ilan edildiğini dile getiren Engin, ne oldu da 8 ay içinde beni görevden aldınız dedi. Milletvekili Ada Adayı Engin, ayrıcakimsenin de lütfu ile de Vali yardımcısı olmadım. Kanunen Kaymakam yada Vali Yardımcısı olma hakkım var diye konuştu.

MHP Aday Adayı Tuncay Engin; “Ben zaten sizlerle diğergörevim esnasında birebir tanışıyorum. Hem taşrada mülki idare amiri olarak enücra köylerde pek çok bölgede hizmet ürettik daha sonra İçişleri Bakanlığı Merkez Bürokrasisinde Strateji Birimlerinde çok bütçe yatırımlar meclis ilişkiler gibi konularda koordinatör daire başkanlığı görevlerini yürüttüm. Hem taşranın en ücra köylerinde sorunları muhtarlarla, köy sakinleri ile çözmek için çok çabalar sarf ettik. Hem de Ankara bürokrasi işleyiş şeklini bizzat içinde uygulayıcı olarak yaşadık. Ardından Kalkınma Ajansları kurulduğunda Kaymakamlar kendi bölgemizde çalışamıyorken bizde kendi gücümüz yettiğin cemantığı ile bu göreve talip olduk. 2010 Şubatında Kalkınma Ajansı Kurucu Genel Sekreteri olarak başladım. İlk başladığımızda binası olmayın, personele,sekreteri, şoförü dahi yokken şuan Türkiye’nin en başarılı Ajansı konumuna geldik.

Bu 26 tane Ajansın içinde Bakanlıkça örnek gösterilecek birKalkınma Ajansı olduk. Ardından görevden alındık. Alındıktan iki ay sonraTürkiye çapında en başarılı bürokrat seçildik. Bunu ben kamu vicdanına,insanların vicdanlarına havale ediyorum. Bir bürokrat uzun süre bir görevde 10– 20 yıl kalamayabilir ama bürokratların alınması veya atanmasında birazcıkta objektif ve makul ölçülerin olması gerekmez mi? Oldu önemli değil. Beni kanun gereği İçişleri Bakanlığından izin ile geldiğim için zaten Kaymakam veya Vali Yardımcılığı olarak vermek zorundalar. Yani beni Denizli Vali Yardımcısı olarak gitmem kimsenin lütuf falan değil kanunun bir uygulamasıdır.”

gerçekten yazık

düşünceler
17 Mart 2015 Salı 15:05

yazılanları okuyorum gerçekten tuncay beyle 2 kelime konuşan insanın yazmayacağı şeyler arkadaşlar tuncay bey görevden alınınca tatile gitmedi evini geçindirmeye çalıştı. detaya gerek yok bilen birisi olarak şunu söylüyorum tuncay bey harama el uzatsaydı şimdi evleri yatları olurdu hatta bavulla parası olurdu ne vefasından bahsediyorsunuz sen görevini tertemiz yapan bir insanı al üzerine açıklama bile yapamadığın için günün modası paraleli yapıştık haydi hayırlı olsun.

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Hadi oradan

Paralelci
17 Mart 2015 Salı 11:16

Tuncay bey paralelci falan değil. Öyle olsaydı toplantılarında görürdüm. Burada asıl paralelci AKP li gibi görünüp masum bürokratlara, hizmet adamlarına iftira atanlardır. Onların iftiraları nedeniyle memleket bu hale geldi. İftira at, yan gel yat. İnşallah teneşire yatarsınız...

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Dereboğazı

Yalanı
17 Mart 2015 Salı 11:11

Arkadaşlar Dereboğazı falan yapılmıyor. Yapılanlar Burdur projesi. Ağlasun yol ayrımına kadar yapılacak sonra Ağlasun -Bucak - Antalya istikametine devam. Antalya' ya yakın yerden Alanya istikametine ve Havalimanı istikametine dönülecek. Yani Isparta yine havasını alacak. Kandırılmayın.

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

BUZAMANDAN SONRA

ISPARTALI
17 Mart 2015 Salı 02:33

BUZAMANDAN SONRADA DİLİNİZLE KUŞ TUTSANIZ YALAN , İKİ SENE ÖNCE BAŞLASAYDINIZ BAYA DEREBOGAZI BİTERDİ.GÜÇLÜ İKTİDARIMIZDAN NASİBİMİZİ ALIRDIK. ALLAH AŞKINIZA YAPAMIYORSANIZDA BIRAKIN KEŞKE TEMAYÜLE GİRSEYDİNİZ AÇIKCA OKUNSAYDI BENDE KENDİMİ İNANDIRSAYDIM. GENELMERKEZ İNŞALLAH YANLIŞLARLA KANDIRILMAZ, YANLIŞ KARAR VERİRSE BU SEFER HÜSRANA UGRARIZ DİYE DÜŞÜNÜYORUM DOGRU KARARLARLA 3 VEKİLİMİZ KESİN BU AK PARTİYİ SEVİYORSANIZ KULAR VERİN HALKA

2 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

sayın iktidarın sahibi ıspartalılar

ıspartalı
17 Mart 2015 Salı 02:24

HEM SİYASİ HEMDE BÜROKRASİ YÖNÜNDEN BAŞARILI BİR KİŞİYİ ELDEN KAÇIRILMIŞ,ZATEN ISPARTADA EN BÜYÜK BAŞARILARI MÜDÜRLÜKLERDE ISPARTALININ OLMAYIŞI, TABİKİ MECBURİ YERLERDE OLMALI, AMMA ISPARTAYI BİLEN BURADA YAŞAYAN, ISPARTA İÇİN DOGRU VE GELECEGE DÖNÜK YATIRIMLARI YAPACAK ISPARTALILAR GEREKİR,SAYIN SİYASİLER ISPARTALI SİZDEN ISPARTALI BÜROKRATLARI KARAR MEKANIZMASININ BAŞLARINA GETİRMENİZİ BEKLERDİ, HADİ ZARURİLER TAMAM, OBZEKTİF BAKAMIYORSUNUZ. KARNENİZ GÖRDÜGÜM KADARIYLA -EKSİ 15 LERDE BU ZAMA

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

PARALEL

Faruk Kuşoğlu
17 Mart 2015 Salı 00:30

MHP'DE PARALEL İSTEMİYORUZ!!

0 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

esnaf

esnaf
16 Mart 2015 Pazartesi 23:47

Arkadaşlar simdiye kadar gördüğüm efendi ve mütevazi biri hangi esnaf kardesimizle konuşsak beyefendi mütevazi bir kişi olduğu kanatında çoğu esnaf arkadşımızın düşüncesi Tuncay Enginli MHP ıspartan 2 milletvekili çıkarır

6 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

zarar

zarar zarar
16 Mart 2015 Pazartesi 22:42

Hem kendine hem memlekete hem de bakaya zarar veriyorsunuz. Bence bu tarzı bırakmalısınız artık.

0 Beğendim
10 Beğenmedim
 
Yanıtla

Açıklamanın tam metni nerede

Yönetmen
16 Mart 2015 Pazartesi 21:51

Basın açıklamasının tam metni nerede. Tuncay bey sadece bunlardan bahsetmiş olamaz, İşinize geleni yayınlamışsınız yine. Geziler tamamen yatırım ve ticaret amaçlı olup yönetim kurulu üyeleri haricinde kimse gitmemiştir.

4 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Adam gibi adamsın derler ya,

Güldürmeyin beni.
16 Mart 2015 Pazartesi 21:39

Tuncay beyi çocukluğundan beri tanırım.Karıncayı bile incinmeyecek yapıya sahiptir.Boğazından haram lokmanın geçirmediğine inancım sonsuz. Çok başarılı bir bürokrat sekiz ay gibi kısa sürede neden görevden alınır? Doğruyu dokuz köyden kovarlar da ondan.Bu Dünyanın ahireti de var.

10 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

bürokratlık

burokrat
16 Mart 2015 Pazartesi 21:20

tabii ki adam görevini yaptı. görevini yapmadı, çaldı çırptı diyemezsiniz. ayakkabı kutusu mirasına kalmadı. maaşını sonuna kadar hak etmiştir. helal olsun. seçilecek diye tırsmışsınız herhalde.

9 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

PROJELER ÜRETEBILMELI VEKIL ALDIGI MAAS HELAL OLMASI ICIN!

ISPARTA HALKI!
16 Mart 2015 Pazartesi 21:12

SAHSI TANIMIYORUM LAKIN ! MEKTEB GÖRMÜS EDEB SAHIBI BIR SAHSIYET GÖRÜNÜYOR! BIZDEN SU ANA KADAR DURUSU ARTI ALDI ! OLABILIR! VIZYONU OLAN BIRILERI LAZIM ARTIK VEKIL MAASINI SON KURUSUNA KADAR HAK EDECEK SAHSA ARTIK ISPARTALININ OYU!

10 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ağzından kötü söz duymadım

Bir Bilen
16 Mart 2015 Pazartesi 20:56

Tuncay beyin ağzından ne dün ne de bugün bir kötü söz çıkmamıştır. Diğer arkadaşların ise ettiği küfürleri cümle alem bilir. Tuncay bey kimseyi satmamıştır. Asıl memleketi satanlar ortadadır. Aklınızı başınıza toplayın sonra çok geç olacak. pişman olmayalım.

9 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Devlet kesesinden tatil.

Niyazi
16 Mart 2015 Pazartesi 20:06

Tuncay bey Baka görevine nasıl seçildiğini bir açıklasında duyalım. Sen 6 sene siyasi bir görevde kal arkasından utanmadan sıkılmadan AK Parti hakkında konuş. Görevi zamanında hangi gazeteciyi hangi seyahate ****ürmüş bir açıklasada duysak.

0 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla