visitor analyticsvisitor analytics
22 Temmuz 2017 Cumartesi 05:44

VE O YOL ASFALTLANIYOR

VE  O YOL ASFALTLANIYOR
06 Mayıs 2015 Çarşamba 16:32

ISPARTA'NIN Senirkent İlçesi'ne bağlı Büyükkabaca Kasabası ile Garip Köyü arasındaki yolun asfaltlanması için protokol imzalandı.

AK PARTİ İlçe Başkanı ve İl genel Meclisi üyesi Kadir Heybeli’nin girişimleri sonucunda artık o yol asfalta kavuşuyor. Büyükkabaca Belediye Başkanı Ali İhsan Temurçin ve İl Özel İdaresi Genel Sekreteri Mahmut Zadeoğlu ise protokol imzaladı.  

Büyükkabaca  Belediye Başkanı Ali İhsan Temurçin ise yaptığıaçıklamada; Katkılarından ve desteklerinden dolayı Valimiz Vahdettin Özkan’a Milletvekillerimiz Süreyya Sadi Bilgiç’e ve Recep Özel’e, İl Genel Meclisi Başkanı Ali Bolat’a, İl Özel İdaresi Genel Sekreteri Mahmut Zadeoğlu’na, İlçe Kaymakamımız Mehmet Sayın’a ve katkıları ve emekleri geçen bütün herkese teşekkür ederiz dedi.

 

 

DIGERLERI YAPAR, AKP SATAR!

VEKIL DEGIL ! ASL(SECMEN)
12 Mayıs 2015 Salı 11:17

AKP DIGERLERININ YAPTIKLARININ HEPSINI MILLETIN GÖZÜNÜN ICINE BAKA BAKA SATAR! YANI NEYMIS(( DIGERLERI YAPAR , AKP SATAR! )) ATATÜRKTEN BU GÜNE YAPILAN BÜTÜN FABRIKALAR , KITLER, YER ALTI , ÜSTÜ HAZINENIN BÜTÜN MAL VARLIKLARI SATILMADIMI?

4 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

bakar

sözalp
07 Mayıs 2015 Perşembe 17:35

akp e seçım zamanı yapar yada yaparız der kımın parasıyla yapıyorlar.bunları yapmak gorevlerı hukumet bu ya.sankı akpe kendı cebınden yapıyor.unutmayın yaptıkları her şey tum musrıflıklerde senın benım cebımden cıkıyor.

8 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

AKP YAPAR

DİĞERLERİ BAKAR
07 Mayıs 2015 Perşembe 09:46

Herşeyi AKP yapar, YSK Anayasa Mahkemisi, Bazı savcılar, bazı polisler, bazı hakimler, TRT ve RÜTÜK, Diyanet İşleri, Meclis Başkanı ve daha pekçok başkan hep bakar seyirci kalır kendini Kralların Başkanı zanneden şahısın gözünün içine bakar. ne buyurursa koşup hemen yaparlar. Yarın hesap verirken baktığı şahıs ayrı kendileri ayrı muamele görecekler. Ağaya Beleş devri bittiğinde hesap ödeme faslı başladığında Kral Çıplak deseniz de hesabı ortak ödeyecekler.

9 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla