visitor analyticsvisitor analytics

VE O MÜDÜR GİTTİ !

VE O MÜDÜR GİTTİ !
18 Haziran 2014 Çarşamba 23:20

Isparta'da göreve başladığı ilk günden itibaren başarılı çalışmalara imza atan SGK İl Müdürü Mehmet Bayram'ın tayin karar yazısı bugün kuruma ulaştı.

SGK İl Müdürü Bayram, Ankara'ya  sosyal güvenlik uzmanı olarak atandı. SGK İl Müdürü Mehmet Bayram Isparta'da yürüttüğü çalışmalarla vatandaşın SGK'dan memnuniyet düzeyini önemli ölçüde artırmıştı. Bu memnuniyet TÜİK verileriyle de tescillenmişti. Ayrıca ilçelere kurulan SGM'lerle de hizmeti vatandaşın ayağına götürmesiyle adından sıkça söz ettirmişti. Biz de bomba32  ailesi olarak Mehmet Bayram'a yeni görevinde başarılar dileriz.

Öte yandan Bayram'dan boşalan İl Müdürlüğü'ne Sigorta Primleri Genel Müdürlüğü Yönetim Hizmetleri DaireBaşkanlığından Şube Müdürü Mustafa Durgut atandı.

 

vatandas
20 Haziran 2014 Cuma 13:29

sgk il muduru paralelcilerle isbirligi icinde kimlerin canini yakti kimleri batirdi kac isletmeyi kapattirdi biliyormusunuz???? lutfen bilmeden yorum yazmayin.hakkim haram olsun o zalime

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

misafir
20 Haziran 2014 Cuma 09:33

çok değerli ıspartalılar sgl il müdürü mehmet bayram beyin kıymeti bilinemedi ama o gidince herkes onun kıymetini anlayacak.bazı çalışanlara meydan kaldı artık istedikleri gibi at koştursunlarama adam gibi adam mehmet bayramın ayağını kaydıranlarında birgün ayakları kayar herkes gelip gidicidir kişiler yaptıkları iyi veya kötü şeylerle anılırlar.mehmet bayram yaptığı işlerle daima iyi şekilde anılacak.ama onunla uğraşanlar yaptıklarını bu dünyada ve öbür dünyada mutlaka çekecekler.yolun açık olsun mehmet bayram.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

vatandaş
18 Haziran 2014 Çarşamba 17:20

artık bu memlekete başarılı amir gelmesin istiyorlar vekiller böyle devam edin elbette bu mlilet sizi görecek

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Temizlik
18 Haziran 2014 Çarşamba 16:52

Bu da mı paralel temizliği...!

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

İNANAMIYORUM.
18 Haziran 2014 Çarşamba 16:00

İNANAMIYORUM DİYENLER İNANIN ARTIK.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla