visitor analyticsvisitor analytics
07 Aralık 2016 Çarşamba 21:22

VE GELİYOR...

VE GELİYOR...
28 Mayıs 2014 Çarşamba 23:01

Başbakan Erdoğan'la tartıştıktan sonra ülke gündemine oturan Türkiye Barolar Birliği Başkanı Metin Feyzioğlu, cumartesi günü Isparta'ya geliyor.

 

 

Türkiye Barolar Birliği Başkanı Av. Prof. Dr. Metin Feyzioğlu 31 Mayıs Cumartesi günü SDÜ Atatürkçü Düşünce Topluluğu'nun davetlisi olarak Isparta'ya gelecek. Feyzioğlu ilk olarak Belediye Başkanı Yusuf Ziya Günaydın'ı ziyaret edecek. Bu ziyaretin ardından

Akuvat Evi'nde basın toplantısı düzenleyecek olan Feyzioğlu, saat 16.00'da Kültür Sineması'nda SDÜ Atatürkçü Düşünce Topluluğu'nun davetlisi olarak bir konferans verecek.

 

REKTÖR İBİCİOĞLU SALON VERMEMİŞTİ

Hatırlanacağı üzere Feyzioğlu, 2 hafta önce Isparta'ya gelecekti. Ancak o dönemde SDÜ Rektörlüğü konferans için Feyzioğlu'na salon vermemiş ve İbicioğlu yaptığı açıklamada, salon verilmemesinin bir nedeninin de Başbakan Erdoğan ile yaşadığı tartışma olduğunu söylemişti. Bunun üzerine Belediye Başkanı Yusuf Ziya Günaydın, Feyzioğlu'na konferans için Kültür Sineması'nın kapısını açmış ancak Soma'da yaşanan facia sonrası Isparta programı iptal edilmişti.

 

İŞTE ISPARTA PROGRAMI 

 

SAAT: 14.00 : ISPARTA BELEDİYE BAŞKANLIĞI ZİYARETE

SAAT:14.30 : ISPARTA BARO BAŞKANLIĞI ZİYARETİ (AVUKAT EVİ)

SAAT:15.00 : BASIN TOPLANTISI (AVUKAT EVİ)

SAAT:19.00 :KANAL 32 TV CANLI PROGRAM

 

Osmanbey
29 Mayıs 2014 Perşembe 18:45

Ey Ispartalılar,seçimde Ispartayı AKP alsaydı bu gelecek şahıs mutaasıp şehrimize giremezdi.Bu kişiye kapılarını açanların o kişiden farkı kalmaz.Ona göre ister açın kapılarınızı ister açmayın.Bu kişiyi davet eden SDÜ Atatürkçü Düş.Der.Öğrencilerine gelince onlar kendi düşünceleri dışındaki siyasileri, hükümet yetkililerini Üniversiteye sokmayan, onları konuşturtmayan, demokrasi ile alakaları olmayan okumuş yobazlardır.Korkaklardır, çünkü karşı düşüncelere tahammül gösteremezler. gösterememektedirler.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

DOBRA
29 Mayıs 2014 Perşembe 12:15

Sayın İbicioğlu Güya bilim adamı olacak. Açıktan particilik yapıyor. Neymiş Erdoğanla tartışmış, onun için salon veremezmiş.. Halktan yana birileri salon verir.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

DOBRA
29 Mayıs 2014 Perşembe 12:14

Sayın İbicioğlu Güya bilim adamı olacak. Açıktan particilik yapıyor. Neymiş Erdoğanla tartışmış, onun için salon veremezmiş.. Halktan yana birileri salon verir.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

ISPARTALI
29 Mayıs 2014 Perşembe 06:04

SAYIN AYBATILI BAŞKANIM.BU ADAMI KANAL 32 DE AĞIRLAMAYIN.SİZLERE YAKIŞMAZ.BÜYÜKLERİNE SAYGI GÖSTERMEYENLERE DEĞER VERİLMEZ.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla