visitor analyticsvisitor analytics
24 Temmuz 2017 Pazartesi 21:30

VAY KOMÜNİST VAY !

VAY KOMÜNİST VAY !
12 Haziran 2015 Cuma 23:02

Şu " mübarek günde" şu allahsız gomonistin yaptığına bak hele..

Ovacık belediye başkanı.
Makam odasındaki kapıyı kaldırttı, gelen giden dalıyor içeri, belediye dingonun ahırına döndü. Hazine alanlarını tarıma açtı belediye olarak ekip biçiyorlar, toplanan mahsül fakir halka pay ediliyor, saf kendi yemiyor.. Ulaşımı ücretsiz yaptı, millet beleşden geziyor. Bir de makam aracını satıp kütüphane açtı, yürüyerek gidip geliyor çok enteresan..
Halkla tavla okey oynamak, kitap okuma günlerine katılmak, köylünün tarlasını sürmek, ev yapanın evinde amele olarak çalışmak, ağaç dikmek vs. gibi tuhaf tuhaf huyları var.

Türkiye'de suyun bedava olması kanunen yasak olduğu için 0,50 kuruş yapıp ülkedeki en ucuz suyu vatandaşlarına kullandırarak ayıp ediyor valla, munzur vadisinde kamp alanları kurarak turizme büyük katkısı oldu. Halkla beraber hergün çıkıp çöp topluyor, iyice rezil ediyor kendini.. Böyle belediyecilik olur mu yaa..

BU HABER YORUM HABERDİR... TÜM BELEDİYE BAŞKANLARININ OKUMASI İÇİN YAPILMIŞTIR...

kaynak merkezi hükümet mi?

kaynak nerden
15 Haziran 2015 Pazartesi 16:23

Merhabalar,Güzel haber yapıyorsunuz da. önce bazı sorularım olacak.Bu hizmetler için mutlaka kaynak lazım.acaba bütün bunları Ovacık'tan topladığı vergilerle mi yapıyor?yoksa diğer illerden toplanan vergilerden aldıkları pay ile mi yapıyor. Kendi öz kaynaklarından bunu yapıyor diğer altyapı işlerini de aksatmıyorsa tamam.

2 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla