16 Ağustos 2017 Çarşamba 22:41

VATANDAŞ GÖZÜYLE ISPARTA ŞEHİR HASTANESİ

VATANDAŞ GÖZÜYLE ISPARTA ŞEHİR HASTANESİ
12 Ağustos 2017 Cumartesi 00:35

VATANDAŞ GÖZÜYLE ISPARTA ŞEHİR HASTANESİ

Isparta Şehir Hastanesi Sağlıkta modernliğin adresi. Cumhuriyet tarihi boyunca Isparta’ya yapılan en büyük yatırım olan Şehir Hastanesinde hasta yönlendirme ve taşıma vatandaşlar tarafından büyük takdir topluyor. Hastanenin girişinden doktor muayenesine kadar olan süreçte çalışanlar hastayı bir an olsun yalnız bırakmıyor. Yürüyemeyecek durumdaki hastalarda araçlarla taşınıyor.



Arif
13 Ağustos 2017 Pazar 00:51

Hasrane guzel de doktorlarin sekreteri olmadigi icin isler yavaş yuryuyor ve doktorlar sinirli olup hastayla olumlu ilgilenemiyorlar

12 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Hamza
13 Ağustos 2017 Pazar 00:33

3'lü tarama testi yapma içinçgittiğimizde Saat 4' te mesainin bittiğini bakamayacaklarını yazdığım bir yorum vardı neden yayınlamadınız

5 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ahmet
12 Ağustos 2017 Cumartesi 19:01

Bence doktor muayenesi ni iptal edersek hastane 10 numara. Bina dolaştırılırsa hastalar iyileşir

17 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

zaytung

zemil ipekçi
12 Ağustos 2017 Cumartesi 17:48

haber baslığını gördüğümde ilk olarak zaytung haberi sandım:) net olarak parayla yaptırılmış bir haber ..tam bir komedi haberi..sehir hastanesi harikaymışşş..siz bir gün hastaneye gelip vatandaşla bi roportaj falan yapsanıza .yada dahiliye norolojinin onunde cıkan kavgaları bi haber yapsanıza..valla cok komik

16 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Sizinkide ismi
12 Ağustos 2017 Cumartesi 14:54

Hemsire hanım 24 saat nobet tutuyoruz diye veryansın etmissin tıp fakültrsinde biz hemşireler 36 saat sonrasında bile bir gün dahi izin olamıyoruz yıllardır nobet sonrası izinsiz calısıyoruz yasal olmamasına ragmen yine siz nobet sonrası istirahatiniz var bizde hasta olmak bile yasak haline şükret.

7 Beğendim
15 Beğenmedim
 
Yanıtla

ısparta şehir hastanesi

aldemem
12 Ağustos 2017 Cumartesi 14:12

Çok güzel. Allah razı olsun,hala Gülkent ve eski Devlet hastanesiyle özlem varsa yazıklar olsun. Doktorların sekreteri biz hastarı ilgilendirmez.Polikiniklere doktor takviyesi olsa iyi olur.

4 Beğendim
23 Beğenmedim
 
Yanıtla

SAĞLIK

HASTANE
12 Ağustos 2017 Cumartesi 13:41

PEKİ ÇALIŞANLAR?

12 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

Gerginlik
12 Ağustos 2017 Cumartesi 13:25

24 saat 6 tane gün aşırı nobetim vardi. 3. Nobete geldigimde rahatsizlandim. Muayene olmak istedim. Sira aldim. Siram 56 idi ve 20. Sirada idi doktor bey. Poliklinikte sira kavgasi vardi. 65 yaş ustu surekli oncelikli idi ve o kadar coktu ki bir turlu sira gelmedi rica ettim ve sekreteri olmayan doktor bir turlu hizlanamiyordu hak verdim ona da zorda idi. Acile indim orada muayene oldum ama gunu kurtardim. Yerime hastalarima bakacak kimse yok ve işimi halledemiyorum. Na acı bir durum.

13 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Sitem
12 Ağustos 2017 Cumartesi 13:13

O kadar bubaldim ki depresyondayim. Herseyi oldu bittiye getiren sorumlularimiz var. Gun aşırı nobet tutup 5 gunden fazla izin alamayan az personelle harikalar yaratan hemsirelerden biriyim. Materyalimiz Insan ve hata kaldirmaz. Çok yoruldum. Gun aşırı 24 saat nobet tutamayacak durumdayim. Ama dinleyen yok. Hemsireyi nobet tutmayan birimlerden ceksinler. Ya da ben 100 saat fazla çalışabiliyorsam nobet tutmayana da sikinti olan birimlerdr 2-3 hafta sonu nobeti yazsinlar. Lutfen çözüm bulun yeter

9 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

Hemşire
12 Ağustos 2017 Cumartesi 13:07

Bina olarak guzel evet. Gunasiri nobet tutan ve bir suru sağlık problemi olan bir hemşire olarak depresyondayim. Hastane personelinin hastane dışında yerlerde geçici gorevli çalışmasına izin verilmemeli. Tum geçici görevler iptal edilmeli. Nobet tutmayan sağlık personeli kalmamali. Her servisin sorumlusu varken bir de birim sorumluluğu var kaldirilmali. Istihdam ederken ezilen hemsireyi lutfen düşünün. Bu tarz haksızlıklar kul hakkıdır ve biz hep allaha havale ediyoruz . Allahin adaleti şaşmaz

11 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Isparta'lı
12 Ağustos 2017 Cumartesi 12:38

Ben bi vatandaş olarak acildeki yetkililerin ilgisizliğinden hiç memnun değilim. İğne vurduktan sonra pamuk bile vermeye keresleniyorlar. Allah rllerine düşürmesin

3 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

mahmut köse
12 Ağustos 2017 Cumartesi 12:37

allah razi olsun cok güzel hizmet veriyorlar minnettarim

2 Beğendim
7 Beğenmedim
 
Yanıtla

aslı ne

aslı
12 Ağustos 2017 Cumartesi 10:24

Ben gittim ama hiç böyle değil. Yanlı davranmayın. Eski Gülkent Hastanesi hem yaşlılar hemde hizmet için hemde zaman için en idealdi 4 hastaneyi birleştirip 1 hastane yaptınız hepsi curcuna.

16 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Hami
12 Ağustos 2017 Cumartesi 02:26

Hayat hiç öyle değil. Acil dahil bütün hastane çok yavaş ve bekletme üzerine endeksli.

12 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla