visitor analyticsvisitor analytics

VALİLİK SORUŞTURMA BAŞLATTI

Valilik  Soruşturma Başlattı
29 Şubat 2016 Pazartesi 17:51

Isparta Valiliği bu gün sitemizde ’de çıkan Şarkikaraağaç ilçesinde yaşandığı iddia edilen olayla ilgili açıklama yaptı. İşte valilikten yapılan o 3 maddelik açıklama.

29.02.2016 günü bazı yerel İnternet sitelerinde yer alan haberde bir gazi yakınının Şarkikaraağaç Devlet Hastanesi’nde yaşadığı iddia edilen olayla ilgili ;

1- Haberde iddia edilen konularla ilgili olarak Isparta Valiliğince soruşturma başlatılmıştır.

2-Gazimizin GATA’dan taburcu olup Köydeki ailesinin yanına geldiğinin öğrenilmesine müteakip kendisini 24 saat süreyle takip etmek üzere Sağlık Personeli görevlendirilmiştir.

3-Gazimizin Ankara GATA’da bu hafta içinde gerçekleştirilecek kontrolleri içinde ambulans planlaması yapılmıştır.

 

Kamuoyuna saygıyla duyurulur.

SAYIN VALİM

ŞEHİT AİLESİ
02 Mart 2016 Çarşamba 11:20

SAYIN VALİM ŞEHİT RECEP KESİKTAŞ'ın isminin Sütçülerde bir okula verilmesi ile ilgili Isparta İl Milli Eğitim Müdürlüğüne defalarca başvurulmuştur. Her defasında aileye okul yapılınca verilecek cevabı verilmiştir. Bu olay şehit ailesini üzmüştür.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

İşte Adam Gibi İdareci

Mehmet Yorulmaz
01 Mart 2016 Salı 15:21

Bir güneydoğu gazisi olarak. Allah sizden razı olsun. keşke her idareci sizin kadar duyarlı olsa....

5 Beğendim
8 Beğenmedim
 
Yanıtla

Devlet adamlığı budur

s.cirit
01 Mart 2016 Salı 09:14

Sayın valim sizi takdir ediyorum bir ordu mensubu olarak.ıskarta için bulunmaz bir devlet adamızınız.yolunuz bahtınız açık olsun sayın valim

13 Beğendim
26 Beğenmedim
 
Yanıtla

TEŞEKKÜR

KAAN
01 Mart 2016 Salı 08:11

SAYIN VALİM GÜNEYDOĞUDA GÖREV YAPMIŞ ARKADAŞIMIZLA İLGİLENDİĞİNİZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM.BENDE ŞEHİT YAKINIYIM. BAŞINA GELMEYEN BU DURUMU ANLAMAZ O ARKADAŞ İLE İLGİLİ GEREKLİ YAPTIRIMIN YAPILMASINI SİZDEN RİCA EDİYORUM.

11 Beğendim
9 Beğenmedim
 
Yanıtla

Helal Olsun

Vatan sevdalısı
29 Şubat 2016 Pazartesi 21:58

Böyle duyarlı Valiye helal olsun

14 Beğendim
28 Beğenmedim
 
Yanıtla

acil cagri

ispartali
29 Şubat 2016 Pazartesi 21:35

Tesekkürler sayin valim hastaneler cok hassas olmali kimse kralcilik hastalara meydan okumamali yalvac a da el atin biraz daha takviye her yönden .

11 Beğendim
8 Beğenmedim
 
Yanıtla