visitor analyticsvisitor analytics

VALİLİK SORUŞTURMA AÇTI

VALİLİK SORUŞTURMA AÇTI
14 Ekim 2014 Salı 18:29

TÜRBE TANITIMI FOTOĞRAFINDA BİRA KUTUSU YAYINLANDI.BU SKANDAL SDÜ'LÜ 7 AKADEMİSYEN TARAFINDAN KÜLTÜR MÜDÜRLÜĞÜNÜN HAZIRLATTIĞI KİTAPTTA YAPILDI. GÖZDEN KAÇAN FOTOĞRAF İLE İLGİLİ VALİ ÖZKAN JET SORUŞTURMA AÇTI.

ISPARTA'da İl Kültür ve Turizm Müdürlüğü tarafından hazırlanan ‘Isparta ve Çevresindeki Türbe ve Ziyaret Yerleri’ kitabının 230.sayfasında Gönen ilçesine bağlı Güneykent Kasabası'nın Gümüşgün Mahallesi Sinan Baba Türbesi tanıtımında pencere kenarında bulunan bira kutusunun bulunduğu fotoğraf yayınlandı. Fotoğrafa ilk tepki Gümüşgün Mahallesi Muhtarı İbrahim Candan'dan geldi. Candan,  Alevi Bektaşi toplumunu karalamaya yönelik bir girişim olduğunu söyledi.

KONUYLA İLGİLİ VALİ ÖZKAN JET SORUŞTURMA BAŞLATTI

Isparta Valiliği'nden yapılan açıklamada, Valilik Makamı'nın da konuyla ilgili soruşturma başlattığı bildirildi.
Valilikten yapılan yazılı açıklamada "Süleyman Demirel Üniversitesinden 7(yedi) akademisyen tarafından hazırlanarak İl Kültür ve Turizm Müdürlüğünce basımı yaptırılan “ Isparta ve Çevresindeki Türbe ve Ziyaret Yerleri “ adlı kitapta kullanılan bir türbeye ilişkin fotoğraf ile ilgili gerekli inceleme ve soruşturma başlatılmıştır." denildi.

Ağzı Olan Konuşuyor.

Bilenler ve Bilmeyenler.
18 Ekim 2014 Cumartesi 00:58

Kitabı okudunuz mu? Hiç incelediniz mi? Kitaba bir firma sponsor olmuş. Bilgisi kitapta var. Bu demektir ki devletin kasasından para çıkmamış. Ayrıca hocalar niçin hiç konuşmuyor? Bu fotoğrafı çeken hocanın amaç ve ****esi ne idi. Ortaya ne koymak istiyor? Ve memlekette adam harcamak bu kadar kolay. Bazılarının ağzının suyunu buradan görür gibiyim...

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Memleket meselesi

Bağcıyı dövmek
16 Ekim 2014 Perşembe 00:28

bu haber memleket meselesi haline gelmiş.tüm yerel sitelerde benzer haber.amaç belli oluyor. kültür müdürünü yeme. şakir ve avanesi ha ****ret.

4 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

yanlış iş

dağlı
15 Ekim 2014 Çarşamba 16:26

Ispartanın en önemli sorunu türbelermiş bunun için kitap hazırlanmış.Birincisi bu fikri ortaya atan,İkşincisi, bu fikri dikkate alıp memleketin kaynağını lüzumsuz işe harcayan,Üçüncüsü, kitap denen nesneyi yayınlama kararını veren,Dördüncüsü, artık kitap olduya bunu kontrol eden derhal acilen hemen şimdi açığa alınmalı ve hizaya çekilmeli.Ama asıl suçlu kimdir derseniz, bu adamları yönetici yapanlardır.

5 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

basılırken neredelermiş

vatandas
15 Ekim 2014 Çarşamba 00:30

kaç kişinin kontrolünden geçiyor böyle bir kitap basılmadan önce, hiç kimse dikkat etmemiş mi? derhal toplatılması gerektiği kanısındayım... ilimiz için utanç verici!

12 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla