visitor analyticsvisitor analytics
21 Temmuz 2017 Cuma 05:42

VALİ ŞEHMUS GÜNAYDIN GÖLCÜK'E YAPILACAK PROJELERİ ANLATTI

VALİ ŞEHMUS GÜNAYDIN GÖLCÜK'E YAPILACAK PROJELERİ ANLATTI
27 Haziran 2017 Salı 02:33

VALİ ŞEHMUS GÜNAYDIN GÖLCÜK'E YAPILACAK PROJELERİ ANLATTI

Isparta Valisi Şehmus Günaydın, kentin en önemli doğal tabiat parkı olan Gölcük Tabiat Parkı’nda uygulanacak projeleri anlattı.Projelerde Milletvekili Süreyya Sadi Bilgiç’in büyük emeğinin olduğunu vurgulayan Vali Günaydın, özellikle gençliğe yönelik birçok hizmet yapılacak”dedi.

yokmu isppartada itiraz eden gölcügün mahfolmasina!

is isten gecmeden.
29 Haziran 2017 Perşembe 01:01

gölcük 1. dereceden sit alaniyken, urlada villa yapilan sit alani gibi 3 dereceyemi kaydirildi! urlada onca kurum iptal davasi falan acip mücadele verdiler, tabir yerindeyse o dogallik bozulduktan sonra degil gec kalmadan simdi itirazlar yapilmali!!!

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

HANGİ AKP LİYE RANT KAPISI OLACAK?

insaf
28 Haziran 2017 Çarşamba 15:37

Sadece kır düğünleri için güzel bir düğün salonu yapın yeter. elinizi Gölcük'ten çekin. Bakın Bolu'daki Gölcük'e. Orada göl kenarında Özel İdareye ait bir bina var. Görüntüsü ne kadar hoş. Buraya da öyle bir bina yapın. Ama LÜTFEN KOMPLEKS YAP MA YIN. ELİNİZİ GÖLCÜK'TEN ÇEKİN. BARO, SİVİL TOPLUM KURULUŞLARI İŞ BAŞINA. İPTAL ETTİRİN.

5 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

beton yığını

yeşil
28 Haziran 2017 Çarşamba 11:05

plan resimlerinden bile belli her yer beton yığını olacak zaten şehirde beton yığınından kaçıp gölcüğe orman göl yeşil görüp huzur bulmaya gelen halk orada başka beton yığınının arasında kendini bulacak tıpkı avm ler gibi.o ağaçlara tabiata yazık olur. bir ağacın yetişmesi bir insan ömrü kadar. bir kere daha düşünülse keşke...

6 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

imkansız

ayşe
28 Haziran 2017 Çarşamba 10:03

ısıtır ısıtır önümüze koyarlar bu projeyi.yine yapılmayacak yapılacak gibi anlatılacak hepsi bu.

1 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Doğayı mahvetmeyin
28 Haziran 2017 Çarşamba 09:48

Doğanın yapısını bozup proje diye sunuyorsunuz.Evet bu proje ise ismi tahribat projesidir.Sonucu da Gölcüğün tahribatıdır.Bugün Uzun Göle bakın ne demek istendiğini anlarsınız

14 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Betonistan
28 Haziran 2017 Çarşamba 09:44

Projeden kasıt beton.Beton şehir merkezlerinde var.Bırajın doğa bize kalsın

12 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

sayın vekil sayın vali

mehmet
28 Haziran 2017 Çarşamba 08:41

allah muhammed aşkına gelin ıspartalıya sorun refrandum yapalım

11 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

proje, gözümüzü bile yoruyor!!!

dogal kalsin
28 Haziran 2017 Çarşamba 00:41

su görünen projeniz bile gözümüzü gönlümüzü dinlendirmiyor, huzur vermiyor, icimizi acmiyor!!! ya dogal hali öylemi ??? gazetede dogal yayimlanan resmi bile gözümüzü gönlümüzü aydinlatiyor !!!

12 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

makam kadiya mülk degildir!

önemli olan
28 Haziran 2017 Çarşamba 00:38

ikbalmi? ülkenin istikbalimi??? eger ülkenin istikbali ise gelecek nesillerimize el degmemis güzellikler birakalim gelecek nesillerimize, beton cöplükleri degil!!!

10 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

sit alanlari

yok edilen
28 Haziran 2017 Çarşamba 00:33

http://www.kuzeyormanlari.org/2017/04/04/kas-kiyilarinda-yagma-dogal-sit-alaninda-kacak-villalar-insa-ediliyor/

4 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

insan eliyle yok edilen güzellikler !!! ve

SIRA GÖLCÜKTE!
28 Haziran 2017 Çarşamba 00:31

gölcük 1. dereceden sit alani degilmiydi, yani civi bile cakilamayan allahin yarattigi tabiat harikasi olarak korunmasi mecburi degilmiydi!!! gerci Urladaki tabiat harikasi 1. derece sit alanlarida 3. dereceye kaydirilip onca villa falan yapildiktan sonra ! Hakeza pamukkale´de dünya harikasi olmaktan cikarildiya insan projesi otel vb. betonlasma mahfetti pamukkaleyi!! simdi sira caanim gölcükte ne olacak oradaki dogal yasam alanindaki canlilara atlara falan mesala!!!!

11 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Aaa
28 Haziran 2017 Çarşamba 00:16

Sayın valim bu projeyi iptal ederseniz Ispartalilarin ve tüm çevrecilerin gözünde kahraman olursunuz. Aksine onaylarsanız cok kötü bir hatıra bırakmış olacaksiniz. Nolur yol yakınken vazgeçin. Tek doğal yerimiz orası kaldi

14 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Muh
28 Haziran 2017 Çarşamba 00:01

GOLCUGE DOKUNULMASİNİ İSTEMİYORUZ! Isparta halkina sorsunlar 1 kisi bile bu projeye razi olmaz..... BIRAKIN BARİ ORASI BAKİR KALSIN. Valim yol yakınken dönün bu işten....

12 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

koku

koku
27 Haziran 2017 Salı 23:44

Sayın vali,siz eğer ıspartaya bişey yapmak istiyorsanız önce Yazısöğüt köyündeki arıtma ve vatan mahallesindeki tabakhaneden kaynaklanan koku sorununa bir çözüm bulun

9 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

OLMASIN

kadir aktaş
27 Haziran 2017 Salı 22:16

Toz toprak ot çöp olsun ama doğal olsun katletmeyin kıymayın.. az birde halkın fikrini sorun..doğal olmayanı gözümüz görmekten bıktı bırakın ALLAH RIZASI İÇİN KATLETMEYİN. Böyle hizmet istemiyoruz

13 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

eyvah

aslının aynı
27 Haziran 2017 Salı 20:37

EYVAH Kİ EYVAHHH GÖLCÜK ÖLDÜ BAŞKA BİR ŞEY DEMİYORUZ ORAYADADA MI KIYDINIZ VAZGEÇİN NE OLUR .....

13 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Sade vatandaş
27 Haziran 2017 Salı 18:45

Bir burası kalmıştı doğal güzellik, anlaşılan yakında aramızdan ayrılıyor. Ücreti yüksekti, idare ediyorduk ama temelli göremeyeceğiz.

10 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Gölcüğün son günleri
27 Haziran 2017 Salı 17:12

Henüz firsat gölcüğe gitmek lazım şu son günlerinde. Anlaşılan bir daha görmek nasip olmayacak...

20 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

Vatan daş
27 Haziran 2017 Salı 13:25

Vah vaah yakında gölcüğün cenaze namazını kılarız..

19 Beğendim
8 Beğenmedim
 
Yanıtla

Çok yazık oldu

Yavuz
27 Haziran 2017 Salı 10:34

Bu proje Gölcük için çok yazık oldu. Yapılaşmalar ve sonradan oluşturulacak dikim alanları ile kendi doğal özelliğinden ve Gölcük Tabiat Parkı özelliğinden çıkarıp Gölcük Dinlenme Tesislerine dönüştürülecektir. kendi orjinal hali, doğal hali yok olacaktır.

19 Beğendim
9 Beğenmedim
 
Yanıtla

....

esnaf
27 Haziran 2017 Salı 10:17

sayın valim katkılarınızdan dolayı hem mlv.limiz hem size teşekkürlerimizi sunuyoruz amaaa birde giriş fiatını ayarlasın ormandan alsanız onlar orman kanunu uygular gibi fiat uyguluyorlar

12 Beğendim
12 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ky
27 Haziran 2017 Salı 09:55

Sn. Vali biz zaten misafirlerimizi Golcuk'e ****ürüyorduk ve onlar da mevcut haliyle cok begeniyorlardi. Lutfen birakin orasi dogal ve mütevazi kalsin. Simdiden giristeki dogal kulubecigin yerini devasa betonarme insaat almis ve simdiden giriste berbat bir goruntu baslamis bile. Mutavazi olani sevin

18 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Yazik olacak
27 Haziran 2017 Salı 09:27

Golcuge dokunmayin lutfen. Biz oraya dinlenmeye gidiyoruz. Sehrin kalabaligindan gürültusunden uzaklasmaya gidiyoruz. Yapay bir göl yapip projenize oraya kondurun. Cunku plana bakinca projeniz gölu yutuyor. Göl yok oluyor, kayboluyor. Bu tabiat parkina yazik olacak. Bina, cay bahcesi,park gormek isteyen sehirde avmsinde otursun. Boyle bir proje ne Boluda ne karagolde hicbiryerde yok. Buna kimse hizmet diyemez. Geri dönüşü olmayan birsey bu. LÜTFEN IPTAL EDILSIN!!!

20 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla