visitor analyticsvisitor analytics

VALİ ÖZKAN SOLUĞU KAZAZEDELERİN YANINDA ALDI

VALİ ÖZKAN SOLUĞU KAZAZEDELERİN  YANINDA ALDI
02 Kasım 2014 Pazar 15:01

VALİ ÖZKAN SOLUĞU KAZAZEDELERİN YANINDA ALDI

Elim bir kaza sonucu 17 vatandaşımızın hayatını kaybettiğitrafik kazası sonrası Isparta Valiliği oluşturduğu kriz masası koordinesi ileilgili tüm birimlerini kazazede vatandaşlarımız ve yakınları için seferberetti.

Vali Vahdettin Özkan Akardaki resmi toplantısını iptalederek Isparta’ya dönüşünde  ayağınıntozu ile Isparta ‘da bulunan hastanelerde tedavi görmekte olan Yaralıları tektek ziyaret ederek. Durumları hakkında yetkilerden bilgi aldı.

Isparta’da bulunan bütün hastanelerimiz ve doktorlarımızKonyalı yaralı misafirlerimiz için seferber olurken, Isparta Valiliğibünyesinde  ailelerin sosyal ihtiyaçlarıiçin özel bir ekip oluşturularak; durumları Vali Özkan tarafından yakındantakip edilmektedir.  

Teşekkürler

Mustafa Yıldız Şahin
03 Kasım 2014 Pazartesi 14:59

Vali bey duruşu, kişiliği, devlet adamlığı, çalışkanlığı, insanlığı ve Isparta'ya olan ilgisi ile gerçekten çok değerli bir insan. Böyle bir Vali uzunsüre Isparta'da kalmalı.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Bakır

Sercan
03 Kasım 2014 Pazartesi 08:31

Halkın yanında halkçı vali, Isparta gerçekten şanslı darısı bizim başımıza

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Teşekkürler Vali Bey

Serkan Acar
03 Kasım 2014 Pazartesi 08:30

Isparta'nın Yıllardır Özlemle beklediği Vali. Vali Beyin Isparta'daki Çalışmalarını Takdir Ediyoruz.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Halkın Valisi

Ali Yerli
02 Kasım 2014 Pazar 23:37

Vali beyin yapmış olduğu Duyarlılık Gerçekten. Çok önemli. Halkın özlediği istediği vali profili bu. Teşekkürler Valim.

1 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla