visitor analyticsvisitor analytics

VALİ ÖZKAN MÜJDEYİ VERDİ

VALİ ÖZKAN MÜJDEYİ VERDİ
02 Mart 2015 Pazartesi 16:51

VALİ ÖZKAN MÜJDEYİ VERDİ

Vali Vahdettin Özkan yaptığı yazılı açıklamada uçak seferlerinin tekrar 7 güne çıkacağını duyurdu. Özkan açıklamasında “Valiliğimizin daha önce Türk Hava Yolları nezdinde girişimleri ile Isparta İstanbul uçak seferleri haftada 3 günden 6 güne çıkarılmıştı. Türk Hava Yolları Yöneticileri ile ayrıca yapılan görüşmelerin ardından 29 Mart 2015 tarihinde başlamak üzere Isparta İstanbul arasındaki uçak seferleri haftanın 7 günü yapılacaktır” dedi.

Teşekkür

Mert
03 Mart 2015 Salı 08:54

Sayın Valim Teşekkür ederim.

1 Beğendim
26 Beğenmedim
 
Yanıtla

teprikler

MEHMET BOYACI serıiş
02 Mart 2015 Pazartesi 23:41

sayın valime teşekkür sırA TIRENDE DİREK GARDAN KALK MASINI İSTERİZ VALİMİZİ BEKLİYORUZ SANAYI OKULUMUZA SANHALI

2 Beğendim
15 Beğenmedim
 
Yanıtla

temenni

davutoğlu ramaxan
02 Mart 2015 Pazartesi 21:44

7 günün bir günüde sabiha gökçen e olamazmı.?

2 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

uçacak vatandasa servıs

vatandas
02 Mart 2015 Pazartesi 20:18

uçuşların 7 gun olması onemlı degıl uçacak vatandaşı oraya ****ürecek servıs aracının olmaması

16 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

çok sevindim

Ahmet YÜCEL
02 Mart 2015 Pazartesi 19:47

müjdeye bak çay demle arkasından efkarlı şekilde sigara tüttür. bu gidişle müjdeler bayram şekeri dağıtmaya kadar gideceğe benziyor.

37 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

gerçektenmi

vatandaş
02 Mart 2015 Pazartesi 18:57

Oh ne güzel zeki mürende bizi görecekmi:)))

32 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla