visitor analyticsvisitor analytics

VALİ ÖZKAN BANKA MÜDÜRLERİ İLE TOPLANTI YAPTI

VALİ ÖZKAN BANKA MÜDÜRLERİ İLE TOPLANTI YAPTI
08 Mayıs 2015 Cuma 11:05

İlimizde 23 Nisan gecesi meydana gelen özellikle Uluborlu, Senirkent, Yalvaç ve Gelendost’ta meyve ağaçlarında büyük ürün kayıplarına neden olan zirai don ile ilgili ValiVahdettin Özkan, çiftçilerin bankalardan kullandığı kredi borçlarının ertelenmesi konusunda Banka müdürleri ile toplantı yaptı.

Bazı ilçelerde ciddi ölçüde sorunların olduğunu ve tek geçim kaynağı tarım olan çoğu çiftçimizin don olayından sonra ödeme güçlüğü çekebileceğinin altını çizerek, bankalardan kullandıkları kredilerin ertelenmesi konusunda banka müdürleri görüş alışverişinde bulunduklarını ve toplantı sonrası oluşturulacak rapor doğrultusunda Bakanlık, Hazine ve ilgili genel müdürlüklere bir öneri sunacaklarını belirtti.

Toplantıda zirai don sonrasında ilimizde oluşan maddi ve tarımsal zararlar ile ilgili olarak Gıda Tarım ve Hayvancılık İl Müdürü Yener Yıldırım katılımcılara bilgi verirken, Banka Müdürleri ise izlenecek yol ile ilgili görüşlerini aktardılar.

 

TEŞEKKÜR

MEHMET BOYACI
09 Mayıs 2015 Cumartesi 00:21

sayın valime teşekkür allahla bazarlik yokneyapsın üzerine düşeni yapıyor oanduyarlı olması md lerle doplanması nemutlu teşekkür ederim saygılarımla

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

PANSUMANA DEĞİL. TEDAVİYE BAKACAKSIN

Ahmet YÜCEL
08 Mayıs 2015 Cuma 12:36

VAHDETTİN BEY BANKA MÜDÜRLERİ İLE GÖRÜŞMEKLE ÇÖZÜM FİLAN OLMAZ.MİLLET SİZDEN PANSUMANLI ASPİRİN İSTEMİYOR.NİHAYİ ÇÖZÜM İSTİYOR SORUN BU KADAR BASİT.

27 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Çiftçi bitik

Uluborlu lu
08 Mayıs 2015 Cuma 11:29

Değerli Belediye Başkanımız M.Ünverdinin de dediği gibi 3 yıldır Kiraz hasar görüyor ama söylemekten kaçtığı başka bir hasar daha var. Bu hasar kiraz üreticisinin kiraz tüccarı tarafından yıpratılması, Tüccar çiftçiyi endişelendirmek için Kasa yok der, Tezgaha gelen ürüne leke sürer ihracat malını el altından kendisine ait olan iç piyasa tezgahında dah az ücret ile alır, Fire düşer vb.. Bu Tezgah oyunları ile birlikte 6 yıldır Uluborlu Kiraz üreticisi kepaze edildi. Ünverdi bu konuda susar.

10 Beğendim
8 Beğenmedim
 
Yanıtla

Tarsim

Objektif
08 Mayıs 2015 Cuma 11:22

Özellikle Uluborlu ve Senirkent ile köylerinde oluşan zarar tarihte hiç görülmemiş büyüklüktedir. Çiftçi bitkindir evinden dışarı çıkamaz durumdadır. Banka yada Tarım Kredi Kooperatiflerine olan borçları faizsiz olarak ertelenmeli, Geçen yıl Malatya da olduğu gibi Dekar başına destek verilmeli, bu yılı atlabilmesi için faizsiz kredi verilmeli Tarımsimden yapılan dolu sigortalarının içerisine bu yıla mahsus olarak ve sadece bahsi geçen bölgede don zararının eklenmesi gerekmektedir.

12 Beğendim
7 Beğenmedim
 
Yanıtla