17 Ağustos 2017 Perşembe 00:36

VALİ GÜNAYDIN MÜJDEYLE O MAHALLEYE GİTTİ

VALİ GÜNAYDIN  MÜJDEYLE O MAHALLEYE GİTTİ
17 Temmuz 2017 Pazartesi 16:24

VALİ GÜNAYDIN MÜJDEYLE O MAHALLEYE GİTTİ

Vali Şehmus Günaydın’ın görev başladığı günden beri bulduğu her fırsatta gerçekleştirdiği mahalle ve köy ziyaretlerinin bu seferki adresi Modern Evler mahallesiydi.

Vali Günaydın Modern Evler Muhtarlığını ziyarette müjdeli bir haberle gitti. Vali Günaydın Mahalle sakinlerinin uzun zamandan beri talep ettiği ilkokul talebinin İl Özel İdaresince Milli Eğitim Bakanlığına tahsis edilen arazi üzerinde 24 derslikli olarak gerçekleştirileceğinin müjdesini verdi.

Vali Şehmus Günaydın fırsat buldukça gerçekleştirdikleri köy ziyaretlerinin yanı sıra mahalleleri de ziyaret ederek talepleri birinci ağızdan dinlemek istediklerini belirterek, Modern Evler mahallesinin öncelikli talebinin sağlık ocağı olduğunu ve ilgililerin çalışarak imkânlar dâhilinde talebin karşılanacağını belirti.

Vali Günaydın mahalle Muhtarı Şükriye Gülüm’ün kendisini gördüğü her fırsatta ikili eğitimden dolayı yaşanan sorunları dile getirdiğini ve kendilerinden ilkokul talebi olduğunu söyleyerek bugün hem muhtarımıza hemde mahalle sakinlerine müjdeli bir haberle geldiklerini kaydetti.

Vali Günaydın “ Modern Evler mahallemize modern bir ilkokul yapıyoruz. Bütün çalışmalar tamamlandı. Sayın Vekillerimizin ve İl Genel Meclisimizin katkılarıyla tüm sorunlar çözüldü. İl Özel İdaremiz okulun arsasını Milli Eğitim Bakanlığı’na tahsis etti. Okulun yapımı içinde Milletvekillerimizin gayretleri sonucu programa alındı. Kendilerine de teşekkür ediyoruz. İhalemiz 14 Ağustosta yapılacak. Modern Evler Mahallesine uzun yıllar hizmet edecek okulumuz için hiçbir masraftan kaçınmadık. Ben projesini gördüm çok güzel bir okul, mahallemizin dokusuna uygun bir okul olacak. Yıllardır beklediğiniz okulunuza kavuşuyorsunuz inşallah.” dedi.

Mahalle Muhtarı Şükriye Gülüm ise Vali Şehmus Günaydın’a ziyaretinden dolayı teşekkür ederek, uzun süreden beri ihtiyaçları olan ilkokulile ilgili de verdiği müjdeli haberden dolayı duyduğu memnuniyeti iletti.

Veli
18 Temmuz 2017 Salı 20:16

Sayin valim Halıkent mahallesinde yıllardır ortaokul yok.Çocuklarımız malesef sahte adreslerle ve servislerle başka mah.okullarına gitmek zorunda kalıyor.

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

moda park ve parksuare

rahatsız
18 Temmuz 2017 Salı 17:02

sayın valim şu halıkenttekı dügün salonlarınıda bi baksanız.bi aksam evimize kahve içmeye buyurun,sizde şahit olun gürültüye yemek kokusuna ise dumana.lütfen birgün gelin.orada bi toplum yasıyor öğrencisi var.yaşlısı var.hastası var

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

mis kokulu mahalle

hasan
18 Temmuz 2017 Salı 16:08

sayın vali bey ayazmana ve vatan mahallesinde oturan vatandaşlar daha ölmeden cehennem azabı çekiyor siz ve belediye başkanı kokusuz ve temiz evlerinizde nasıl gönül rahatlığı ile oturabiliyormusunuz gelin bir misafirimiz olunda bir görün bakalım bu mahallede koku ve sinekten dolayı nasıl yaşanıyor bu 2 mahalle halkı çaresiz, bu sıcak havada. sayın vali bey konuyu illaki ulusal basına mı taşıyalım? sayın cumhurbaşkanınamı şikayet edelim siz söyleyin.....bu işe bir çözüm bulun artık

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

koku

çilekeş vatandaş
18 Temmuz 2017 Salı 13:52

Sayın VALİM,lütfen koku konusunda hızlandırıcı bır care bulurmusunuz. Vatan mah. dayanılmaz artık,lütfen ertelemeyın ıspartanın yarısı bu kanudan rahatsız.Evimizde kokudan duramıyoruz.nereye gıdecegız ?

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

YURT

mehmet boyacı
18 Temmuz 2017 Salı 11:14

SAYIN VALİM SANAYIDE GÜLSANAYI YURT YERIMIZ HAZIR BIR HAYIR SEVER BEKLİYORUZ KÖYDEN GELECEK COCUKLAR İCİN YURT SORUNUNDANDOLAYI YAKIN KÖYLERDE YAŞAYAN KARDEŞLERIMIZ BURAYI TERCIH EDEMIYOR SAYGILARIMLA

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Emeği geçenlere teşekkürler.

İbrahim
17 Temmuz 2017 Pazartesi 17:07

İlköğretim mahallemizin acil ihtiyacıydı. Emeği geçenlere teşekkürler. Biran önce sağlık ocağı ve pazaryerinin yapılması mahallenin önceliğidir.

23 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla