visitor analyticsvisitor analytics
25 Temmuz 2017 Salı 11:29

VALİ GÜNAYDIN KÖTÜ KOKU SORUNUNA EL ATTI

VALİ GÜNAYDIN KÖTÜ KOKU SORUNUNA EL ATTI
06 Haziran 2017 Salı 18:45

VALİ GÜNAYDIN KÖTÜ KOKU SORUNUNA EL ATTI

Vali Şehmus Günaydın Isparta Vatan Mahallesinde faaliyet gösteren Deri Organize Sanayi Bölgesi’nden çevreye yayılan koku sorunuyla ilgili bir toplantı düzenledi.

Deri Organize Sanayi Bölgesi’nde gerçekleştirilen toplantıda Sanayi Bölgesi Yönetim Kurulu Üyeleri, Çevre ve Şehircilik İl Müdürlüğü ile İl Özel İdaresi yetkilileri de hazır bulundu.

Sanayi Bölgesi hakkında detaylı bir sunum alan Vali Günaydın ilgililere koku sorunun en kısa sürede çözülmesi konusunda talimat vererek, çalışmaları bizzat takip edeceğini söyledi. 

“BU KOKUYU ISPARTA GÜNDEMİNDEN DÜŞÜRMEK İSTİYORUZ”

Vali Günaydın yaptığı açıklamada Isparta’nın gündeminde olan Deri Organize Sanayi Bölgesi’ndeki kokunun giderilebilmesi için Yönetim Kurulu Üyeleri, İl Çevre ve Şehircilik Müdürü ve İl Özel İdaresi Genel Sekreterinin katılımıyla bir toplantı düzenlediklerini belirterek, amaçlarının bu sorunu Isparta’nın gündeminden düşürmek olduğunu kaydetti.

“ÜSTESİNDEN GELECEĞİMİZE İNANIYORUM”

Vali Günaydın “ Bunun için ne yapılması gerekiyorsa yapacağız bundan vatandaşlarımızın hiç şüphesi olmasın, tabi ki süreç zorlu, onu iyi biliyoruz.Tüm kurumların iş birliğiyle bu sorunun da üstesinden geleceğimize inanıyorum.Buraya sadece artık derici yatırımcılarımız değil, karma sanayi olduğu için diğer sektörlerden de yatırımcılar geliyor. Bu nedenle bizim biran önce bu kokuyu gidermemiz lazım. Ayrıca Antalya yolunu kullanan yolcuların çok ciddi şekilde şikâyet konusu ettikleri bir olay. Artık bunu gündemden düşürmek istiyoruz. Ne gerekiyorsa hep beraber yapacağız.” dedi.

GÜL KOKULU ISPARTA

SEBAAT
07 Haziran 2017 Çarşamba 16:05

HER YAZ AYNI KONU TELEVİZYONLARDA GÜL KOKULU ISPARTA DİYE TANITIRLAR GELSİNLER BAKALIM SAVIN GİRİŞİNDE NE KOKUYOR AKŞAM-GECE YARISI-SABAH ?

7 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

yılan ****si

sss
07 Haziran 2017 Çarşamba 13:22

her sene koku sorununu çözecez diyorlar.Ama sonuç sıfır. Güller diyarı Isparta B.k kokuyor.

10 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Arıtma

Davraz
07 Haziran 2017 Çarşamba 13:05

Sayın yetkililer,Sorun sadece D.O.S.B değil. Isparta Belediyesinin Yazı Söğüt Köyünde bulunan arıtma tesisinden ve besihanelerden daha fazla koku geliyor. Arıtmanın bir an önce Sav'ın alt kısımlarında bir alana taşınması, atık sularında buraya kadar kapalı hat içerisinde ****ürülmesi gerekiyor.

8 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

KÖTU KOKU

MAGDUR
07 Haziran 2017 Çarşamba 11:57

DEFALARCA DILEKCE YAZDIM BELEDIYE ,ÇEVRE MÜDÜRLÜĞÜNE BIR SONUC YOK,KAPI PENCERE ACMAYI BIRAK KAPALI IKEN BILE KOKU BERBAT. GÜL ŞEHRİ MİS KOKULU ISPARTAMIZ BÖYLE OLMAMALI KOSKOCA ISPARTA BELEDIYESI, ÇEVRE MÜDÜRLÜĞÜ NERDESINIZ ? ÇÖZÜM OLMAYACAK BIR SEY DEGIL KI BU YA ! BIR ZAMANLAR DEMIRKÖPRUDE IDI TABAKHANE ORDA DA IZDIRAPLI KÖTU KOKUYLA YASADIK. ŞEHIR MERKEZI SAYARIM ŞİMDİKİ YERI , O ZAMAN TABAKHANE CEVRESINE IMAR VERMEYECEK BELEDIYE.VERDI O ZAMAN O GUZELIM SITELERI KURTARACAK

7 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

ACİL ÇÖZÜM

Mevlüt
07 Haziran 2017 Çarşamba 10:37

Davrazkentte oturan biri olarak bezmiş durumdayız. Kötü koku yüzünden dışarı çıkamıyoruz. Kapı pencere açamıyoruz. Evi havalandırmak için açılan pencere evi iyice kokutuyor. Hangi devirde yaşıyoruz anlamadım. Herkes topu birbirine atıyor. Isparta belediyesinin bu sorunu çözmesi lazım. Sav belediyesinin yapabileceği bir konu değil bu. Hem senin benim sınırım diye birşey mi var. Bu koku Isparta merkezi de, merkez köyleride etkiliyor. Binlerce insan mağdur durumda. ÇÖZÜN ARTIK.

13 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Yeter

can
07 Haziran 2017 Çarşamba 10:26

Yaz geldi kapı pencere açamıyoruz çok pis kokuyor iğrenç bir koku bütün evi kaplıyor ayrıca halıkent ve ayazmanada berbat bir gürültü kirliliği var kimin ne çaldığı belirsiz her taraf başı boş köpek piknikçiler pis insanımız pis ıspartanın en güzel mahallesini elbirliğiyle yok ettiniz

8 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Halıkent deki pis kokular

Ispartalı
07 Haziran 2017 Çarşamba 10:01

Halıkent mahallesinde oturuyorum Hanife Sultan mahallesi ile iç içeyiz hanife sultandaki besiciler var şehir merkezinde nasıl besicilige izin veriliyor anlayamıyorum zabıtalar hiç görmüyör yada görmezden geliyor akşam oldumu pencereler açılmaz kokudan hayvan gübresi çıkarıyorlar dışarıya koku felaket belediye ve valilik bizahmet bu konuyuda el atatrsa teşekkür ederiz çünkü bıktık artık

7 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

İBRAHİM DEMİRAYAK
07 Haziran 2017 Çarşamba 09:56

İNŞALLAH BAŞARILIR VE 6 MAHALLADE YAŞAYAN 50 BİN KİŞİ RAHATLAR. YAZIN BALKONA ÇIKAMIYORUZ

8 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

kötü koku

vatan mah. vatandaşı
07 Haziran 2017 Çarşamba 09:18

Sayın Valim Sayın Belediye Başkanım.bu beyanatlar yıllardır yapılıyor fakat sonuç gene aynı gene aynı kokudan ne cam açabiliyoruz nede balkona çıkıp oturabiliyoruz. Ev fiyatları ve kiralarda buna keza uçuk vaziyette. 600 TL kira ödüyoruz akşam olunca günün yorgunluğunu atmak için balkonumuza çıkıp bir bardak çay içemiyoruz.

7 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

koku

sengetli
07 Haziran 2017 Çarşamba 08:19

elde var sıfır.

4 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Mağdur
07 Haziran 2017 Çarşamba 02:07

Artık güvenimiz kalmadı umudumuz da,hiçbir şehirde böyle pis bir koku duymadım,sanki 70 kere de yaşıyoruz,ne kokuymuş kaçıncı vali kaçıncı bellediye Reis-i geçti sorun çözülmedi,yazık diyorum başka da birşey demiyorum.umarım bu valimiz halleder

20 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Vatandaş
06 Haziran 2017 Salı 23:33

Vatan mahallesinde oturuyorum özellikle son 2 senedir oturmak için balkona çıkamıyoruz. Yazın özellikle çok daha rahatsız edici oluyor. Bu sorunu çözen, çözmeye çalışandan Allah razı olsun Özellikle Çevreyolunu kullanarak gerek Antalya ya giden veya Antalya istikametinden diğer yönlere giden misafir yolcularımız da çok kötü bir intiba bırakıyor. Arkadaşlarım yaşanabilir iller içerisinde birinci olan Isparta bu mu diyorlar. Sav spor komplekside bu kokudan spor yapılacak gibi değil

25 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ispartalı
06 Haziran 2017 Salı 20:08

Deri organizenin yeri baştan yanlıştı.

25 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ya sabır
06 Haziran 2017 Salı 20:02

İsletmeciler ne gerekiyorsa yapsınlar ama bir taraftanda gündüz /iftar vakti kokuyu salmasınlar.Mubarek günde sürekli günaha giriyoruz.heryer dışkı kokuyor.

19 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ispartali
06 Haziran 2017 Salı 19:48

Bu tabak hane tamamen oradan kaldirilmalidir. Sehir gun gectikce bûyüyor.

25 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Aga
06 Haziran 2017 Salı 19:25

Nihayet ...birde su halikentteki modapark denen dugun salonuna el atsaniz hergun is kokusu yemek kokusuna icip icip dagitan ayyas berduslara el atsaniz fena olmaz memnun oluruz yani

49 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ispartalı
06 Haziran 2017 Salı 18:59

Arıtma tesisinin acilen taşınması lazım. Orada yaşayan yazısöğüt, askeriye, sav, hacılar hlkları bunlar insan değil mi? Bunların hayat kalitelerinin düşürülmesi reva mı? Sayın Valim, Sayın Belediye başkanım lütfen bu arıtma tesisini yaşam alanından uzaklaştırın.

34 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla