visitor analyticsvisitor analytics
26 Temmuz 2017 Çarşamba 07:39

VALİ GÜNAYDIN KARARLI KÖTÜ KOKU BİTECEK!

VALİ GÜNAYDIN KARARLI KÖTÜ KOKU BİTECEK!
09 Temmuz 2017 Pazar 01:00

VALİ GÜNAYDIN KARARLI KÖTÜ KOKU BİTECEK!

Sıvı ve katı atıkların bulunduğu Sav Kasabasındaki dere,Devlet Su İşleri 18. Bölge Müdürlüğü tarafından ıslah ediliyor. Dere ıslahının büyük bir bölümü tamamlandı. Böylelikle Antalya’dan Isparta’ya girişteki koku,bir nebze olsun azalacak.

ETKİLENEN MAHALLELER

ISPARTALI
10 Temmuz 2017 Pazartesi 09:51

DAVRAZ, HALIKENT, GÜLEVLER BENİM BİLDİĞİM ETKİLENEN MAHALLELER, DİĞER BAŞKA MAHALLELERDEN DE DUYUYORUZ, ANTALYADAN ESEN HER EN UFAK RÜZGARDA BALKONLARI BIRAKIN,YAZKIŞ LAVABOLARIN DELİKLERİNDEN, WC LERDEN, BANYOLARDAKİ GİDERLERDEN DAHİ BU KOKU GELİYOR, DERE ISLAHI ANCAK KISMİ OLARAK GİDER SAĞLAYACAĞINI ZANNEDİYORUM, HER DERİ ATIĞINDA BU KOKU GELİYOR DİYE DUYUYORUZ,BU TESİSLERİN YERİ VEYA ARITMASININ DEĞİŞMESİ DE GEREKLİ DENİLİYOR, SAYIN VALİMİN BU KOKUDAN İLİMİZİ KURTARACAĞINIZI DÜŞÜNÜYORUZ

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

YAPSA YAPSA

bilir kişi
10 Temmuz 2017 Pazartesi 08:09

Ispartanın valisi yapar belediye başkanından bir terane olacağı yok

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

YAPSA YAPSA

bilir kişi
10 Temmuz 2017 Pazartesi 08:09

Ispartanın valisi yapar belediye başkanından bir terane olacağı yok

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

kel hasan
09 Temmuz 2017 Pazar 18:10

Dere kokusu ayri tabakhane kokusu ayri.Tabakhane yemek zamanı demez, yatma zamani demez salarlar kokuyu.bıktık artık.Evlerimizde ne muhabbet nede aşk meşk kaldı.

9 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Kötü Koku

Duyarlı Vatandaş
09 Temmuz 2017 Pazar 14:53

Bu kokunun oluşmasında Sav Kasabası Halkının zerre kadar suçu olmadığı halde hem en çok kokudan biz etkileniyoruz.Hemde güzel Kasabamızın ismi kötü etkileniyor.Acil çözüm bekliyoruz.

8 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

kötü koku

kötü koku
09 Temmuz 2017 Pazar 11:52

Bu kokunun derenin islah edilmesi ile bitmesi mümkün değil.Arıtma tesisinin kapasitesi düşük ve teknolojisi eski.Kesin çözüm sıvı atıkların kapalı sistemle savın alt kısmına kadar ****ürülmesi ve bu bölgede yapılacak yeni bir arıtma tesisidir. Bu konuda valiliğin ve belediyenin ciddi bir çalışma yapması gerekmektedir.

10 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Muh
09 Temmuz 2017 Pazar 10:44

Kirli toprağı kaldırdıkca koku azalmaz artar. Kapalı sistem ****ürmek lazım lağımı savin cikisina kadar

4 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

birtek sana güveniyoruz

inşallah
09 Temmuz 2017 Pazar 06:54

birtek size güveniyoruz sayın valim.belediye başkanı akp il başkanı millet ekili bunlar boş.ne yaparsanız siz yaparsınız.diğerleri siyasi şov yapar.göz boyar.inşallah bu seçimde hepsi gidecek.

11 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla