visitor analyticsvisitor analytics

VALİ GÜNAYDIN'DAN FETÖ/PDY AÇIKLAMASI

VALİ GÜNAYDIN'DAN FETÖ/PDY AÇIKLAMASI
19 Temmuz 2016 Salı 16:30

VALİ GÜNAYDIN'DAN FETÖ/PDY AÇIKLAMASI

Isparta Valisi Şehmus Günaydın, darbe girişiminin ardından yaptığı basın toplantısında: Isparta’da Emniyet’in yaptığı FETÖ/PDY operasyonlarına vurgu yaparak, operasyonlar devam edecek dedi.

Gazetecilerin sorularını yanıtlayan Vali Günaydın, bugüne kadar SDÜ operasyonu dahil olmak üzere emniyetin yaptığı operasyonlar memnun olduğunu dile getiren Günaydın, bu yapıya her kim maddi ve manevi destek veriyorsa, hepsi ile mücadelemiz kararlılıkla devam edecek. Kimsenin endişesi olmasın dedi.

REKLAMINI YAPMIYALIM DARBE GÜNÜNÜN!

vatandas
20 Temmuz 2016 Çarşamba 23:46

HAYIR MÜMKÜNSE BU ÜLKENIN TARIHINE KARAGÜN YAPMAK ISTEYENLERIN REKLAMI OLUR, 15 TEMMUZ! NE ADINI KURMIYALIM, NEDE ISMINI VERMIYELIM! BU MILLET BIRDAHA BÖYLE KARAGÜNLER GÖRMESIN! BU KARAGÜNLERI CAGRISTIRAN VE ANIMSATAN ISIMLERDEN BILE SAKINALIM! (BUNLAR ICIN, MAHALLELERDE ZEKAT FITRE TOPLIYANLAR, BIZIM KENDI GARIBIMIZ VAR DEYINCE KOMSU OLARAK BIR DAHA YÜZÜMÜZE BAKMIYORLARDI! ALLAH BÜYÜK IYIKI VERMEMISIZ BUNLARA KURUS BILE!) NEREYE GITTIGINDEN EMIN OLMADIGINIZ HIC BIR YERE YARDIMLARDA BULUNMAYIN!

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Teklif

Melaike
20 Temmuz 2016 Çarşamba 12:33

Sayin valim valilik binasi onundeki meydanin adini 15 Temmuz demokrasi meydanı olarak değiştirelim çok güzel olur

1 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

İşte Vali dediğin böyle olmalı

Ahmet İNANLI
20 Temmuz 2016 Çarşamba 05:53

Çünkü o ağzından çıkacak sözleri bin defa irdeleyip BİR DEFADA çıkaran birisi.Sevgili Ali Rumuzuyla yorum yapan arkadaş sen Vali'yi ne kadar tanıyorsunda böyle yorum yapıyorsun.İstersen merak edipte bir yanına gitte onun ne denli dört dörtlük kararlı-cesur ve sözünün arkasında duran bir mülki Amir olduğunu gör.O işini bilen mük****l bir Validir.Gözünü budaktan esirgemez Vatanı ve Milleti için 7/24 ayaktadır.Ne diyorsa doğrudur.Isparta halkınında kendisini destekleyeceklerine inanıyorum

5 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

VALİ FAZLA GAZA GELME

ali
20 Temmuz 2016 Çarşamba 00:33

Bence vali biraz acemi, boyundan büyük laflar konuşuyor. Vali biraz tecrübeli ve akıllı olsa yarın kendisini hapis ve tazminatlarla başbaşa bırakacak boş laflar konuşmaz. Sorumluluğu savcılığa falan atar, hukuk içinde şöyle yapılıyor böyle yapılıyor falan der. İnsanları toptan itham eden ayrıştıran ifadelerden kaçınır. Biraz düşünse bilrki bu çete düzeni elbet birgün bitecek, terse hesap başlayacak.

6 Beğendim
315 Beğenmedim
 
Yanıtla

altinbasak

esnf
20 Temmuz 2016 Çarşamba 00:24

Özel altinbasak sav yoluna yapılırken bir gecede 9 trilyon yardim toplayan esnaftan başlasam iyi olur heralde

1 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

vatan hainleri

anne
19 Temmuz 2016 Salı 22:17

dilerim türkiyemizin her neresinde hainler varsa temizlenir.benim de kızım üniversitede okumakta ve iki yıldır sınıfta bırakılmakta.itiraz dilekçesi yazarlar kabul görmez orada herkes birbirinin destekçisi.bu çocukların hakkını arayabilecekleri durum bırakılmıyor.mahkeme yoluna başvurulamıyor çünkü devam edeceği yer aynı okul.eğitmenlerimizin egolarını tatmin etmekten ziyade vatana millete layığıyla öğrenci yetiştirmelerini isterdim tabi istisnalar var.dilerim valimiz bu konuyada el atar.

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

cecen

cecen
19 Temmuz 2016 Salı 21:49

Lutfen bunlara hayvan demeyin hayvanlar inanin sadiktir.ekmek yedigi kapiyi hancerlemez

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

valim

cecen
19 Temmuz 2016 Salı 21:43

Sizin gibi mert ve cesaretli bu vatanin ihtiyaci var. Ellerinizden operim

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Paralel hainler

Atila BAYRAK
19 Temmuz 2016 Salı 19:32

Sayin Vali beye paralelcilerle ilgili endiselerimizi belirterek bildirmek zorundayim.Paralel üretim ciftligi gibi halen kadrolasmaya devam eden SDÜ ve Paralelci Rektor İlker Huseyin Carikci ile ilgili ciddi endiselerimizin oldugunuda ifade etmek isterim bilindigi gibi PDY davasinin şüphelisi olarak Rektor ve yardimcisi Savcilikta defalarca ifadeye cagrilmistir.

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

yazıklar olsun

hasan sadi kahyaoğlu
19 Temmuz 2016 Salı 17:44

bu milletin ekmeğini yiyip ve makamlarında oturup bu millete silah çekenlere,yabancı bir devlet hesabına çalışanlara bunlara yataklık yapan misyonerlere bunların paralarını himmet hidayet adı altında toplayıp zengin olan hirsizlaraüniversitede hoca görünümlü papazlara imam görünümlü hırsızlara bunlara destekte yarışan arsızlara yazıklar olsun çeşitli kademelernde olup abi ablalardan emir alanlara ve maalesef günahsız silahsız insanımızı vuranlara kesinlikle karşı idam gelmelidir.

41 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

BENDE GIYTIRIK İNSANIM

VAY BE KİM DERDİ
19 Temmuz 2016 Salı 17:28

VAY BE KİM DERDİ CEZA EVLERİNDE SÜRÜNECEĞİNİ HANİ DERLERYA DÜNYA KÜÇÜK DİYE.İNSAN RÜYASIN DA GÖRSE İNANMAZ VALLA.CEZA EVİNE BAKIYORSUN.BİR ZAMANLAR BURNUNDAN KIL ALDIRMAYAN KALBUR ÜSTÜ İNSANLARLA DOLU.ŞİMDİ NOLDU.ONLARIN TABİRİYLE GIYTIRIK İNSANLARDAN MEDET BEKLİYORLAR.YAZIK DEMEKKİ YÜKSEK MAKAMDA OLAN MADDİ DURUMU ÇOK İYİ OLAN YÖN.KURL.BAŞK.OLAN TİCARETİN ALASINI YAPANLAR BİLE MANEVİ MENFEATLER İÇİN KÜÇÜLEBİYORLAR.

18 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

HEPSİ AYNI SUÇTAN

YARGILANSIN
19 Temmuz 2016 Salı 17:11

KARDEŞİM HEPSİNİ AYNI SUÇTAN YARGILAYACAKSIN.BU ÜLKEYE TUZAK KURAN ADİLER BU ÇORBADA TUZU OLAN HERKESİ AYNI YARGILAYACAKSIN.ÇÜNKÜ BUNLAR BİRLİK OLDULAR BU FETÖ DENEN KÖPE...K LERİN OLDUĞU TERÖR ÖRGÜTÜ MİLİTANLARI SAYESİNDE GÜÇLENDİ.VE HAİNLİK YAPTILAR.

22 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

ESNAF

ESNAF
19 Temmuz 2016 Salı 17:04

YAA BEN BİR ESNAF OLARAK VALLAHİ MORALİM BUZULUYOR.BU ŞEFEF..SİZ ADİ FETÖCÜ ESNAFLAR YÜZÜNDEN BİZDE MADUR OLUYORUZ.LÜTFEN BUNLARI BİLEN VARSA AÇIKLASIN.AÇIKÇA İŞLETMELERİN DÜKKANLARIN İSİMLERİNİ YAZSINLAR.KORKMASINLAR.VARIPTA ŞİKAYETÇİ OLAMAZLAR.NE DİYECEKLER BEN FETÖCÜYÜM.AMA BENİM İSMİM DUYULMASINI BEN İSTEMİYORDUMMU DİYECEKLER.BÖYLE HASSAS DÖNEMDE ADAMIN GÖ...TÜ..NÜ KESERLER.

19 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

AHHH KARA KAŞIM

AHHH AK..KAŞIM
19 Temmuz 2016 Salı 16:57

NE DİYOR ŞAİR.BİLEZİKLERİM ALTINLARIM DÜŞTÜ YERE.KARA KAŞIM AĞARDI OLDU ŞİMDİ AKKAŞ..AHH VİCDANIN RAHATMI HUZURLU UYUYABİLİYORMUSUN.AYNAYA BAKTIKÇA SENİ GÖRÜYORUM AHH AKKAŞIM......

97 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

SAAS

ASAS
19 Temmuz 2016 Salı 16:52

ALLAHIN İZNİYLE TEMİZLENECEK BU ADİ ŞEREF..SİZ HAY... VANLAR...

17 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Bravo

Melaike
19 Temmuz 2016 Salı 16:49

Sayın valim sen neredeydin bu zamana kadar.siz ve sizin gibi yürekli devlet adamları lazim bize.

4 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

....

...
19 Temmuz 2016 Salı 16:48

ISPARTA DA BU FETÖCÜ ÇOK ŞER...SİZ ESNAFLAR VAR.

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

NAMU..S LAR

ADİ HAYV.LAR
19 Temmuz 2016 Salı 16:45

BU FETÖ VE PARALEL TERÖR ÖRGÜTÜNÜN LİDERİ ŞEREF..SİZ VATAN HAİNİ KÖPEK ALÇAK OR.ÇO.. OLAN FETTULLAH GÜLEN İSİMLİ KAH….BE ÇO.. ADİ İNSAN KILIĞINA GİRMİŞ PEZE…MENK GAVA…T BU ÜLKEYİ SÖZDE KENDİ AKLINCA ELE GEÇİRMEK İÇİN SON OYUNUNU YAPTI.AMA ALLAHA ŞÜKÜR BAŞARAMADI.HALEN ISPARTA DA BU FETÖYE TERÖR ÖRGÜTÜNE HİZMET EDEN ESNAF BOZU….NTULARI, ŞERE..LER VAR. BU ESNAFLAR ( İFŞA ) EDİLMESİ LAZIM.ISPARTA BU ESNAFLARI TANIRSA BU YAPILAN OLAYLARA VEBALE GÜNAHA ORTAK OLMAMIŞ OLUR.

164 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla