visitor analyticsvisitor analytics

ÜVEY EVLAT MUAMELESİ GÖRDÜLER

ÜVEY EVLAT MUAMELESİ GÖRDÜLER
24 Kasım 2014 Pazartesi 14:47

ÜVEY EVLAT MUAMELESİ GÖRDÜLER

ISPARTA'DA bir yerel gazete bugünkü sayısında skandala imza attı. "Nerede Bizim Öz Evlatlar?" başlığı ile verdiği haberde kurum müdürlerini hedef aldı. Ispartalı olmayan kurum müdürlerinin eleştirildiği haberde üveyevlat muamelesi yapıldı.  Kurum müdürleri ise ŞOKTA!!!!

Isparta'yı Ispartalıların yönetmediğine dair yapılan haberde kurum müdürleri hedef alındı. Türkiye Cumhuriyeti'nin hizmet kurumlarının acımasızca eleştirilmesi hem kamuoyunda hem de basın camiasında şaşkınlık yarattı. Yasaya göre ise kurum müdürleri kendi memleketlerinde görev yapamıyor. Böyle bir kanun olsa bile buradaki görevini layıki ile yapmaya çalışan kurum müdürlerine böyle bir haber hiçte yakışmadı.

Haberde ise Emniyet Müdürü, Garnizon Komutanı ve Başsavcı'dan bahsedilmemiş. Aslında gazetenin yayın anlayışına göre; onlarda bu Isparta'nın öz evlatları değiller. Fakat gazetenin haber anlayışına göre Ispartalı olarak yer verilmişler.

Ayrıca bu gazetenin patronu ise Gazeteciler Cemiyet Başkanı. Böyle bir haberin hangi maksatla yada hangi amaçla yapıldığı bilebelli değil. Yorum siz değerli okuyucularımızın!


Kasabalılar

Ali Antalyalı
25 Kasım 2014 Salı 20:12

Küçük şehir psikolojisi böyle olur. Normal karşılamak lazım.

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Gazeteci

GAZETECİLİĞİ BU HALE GETİREN SİZLERSİNİZ !
25 Kasım 2014 Salı 18:41

Öncelikle haber doğru yada yanlış... Bu konuda haklı-haksız aranmıyor. Bomba32.com yetkilileri son zamanlarda Şevket bey ile bir masada oturup anlaşma yapamadığı için kasıtlı bir şekilde yazılmış bu haber. Aslında Tarkan Bey'de istemiyor böyle haber yapmayı. İnternet sitesindeki habere rant kazandırmak için bunu yaptığınız için kınıyorum sizleri. Başta da dedim ya Ispartayı kim yönetiyor yada yönetmiyor aslında umurumuzda bile değil...

0 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

tenkit yorumumun ilk bölümünü koymamışsınız.tekrar yolluyorum

yusuf erdoğan
25 Kasım 2014 Salı 11:06

(Tenkit devamın üst tarafı)Haber gazetesindeki bu haberi yapan gazeteciyi kutluyor, tenkit eden bomba 32 yazarını da ben tenkit ediyorum. kurum müdürlerinin memleketlerinde görev yapmalarını yasaklayan kanun maddesini de yazında bizde öğrenelim. Ama bildiğim kadarı ile zabıta, asayiş, yargı içeren kurumlarda görev yapanların kütük memleketlerine belirli bir km ye kadar atanabiliyorlar.Ey bu yazıyı yazan arkadaş bu kanunlar değiştiyse yazda bizde öğrenelim.(Devamı diğer yorumda.)

4 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

selam

metin mert
25 Kasım 2014 Salı 11:06

ödenek çıkartıp daha sonrada bu ödeneğin kaçlirasını cebellezi yapabilirim anlayışıyla. Kukla müdürler atayanlarda sen değilmisin.

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

tenkit devam

yusuf erdoğan
25 Kasım 2014 Salı 10:30

Ayrıyeten; kurum müdürleri kendi memleketlerinde görev parlarsa, memleketlerinin sosyo ekonomik durumunu, coğrafyasını daha iyi bildiklerinden dolayı yapılacak hizmetinde kalitesi artacaktır diye düşünüyorum. Beni asıl düşündüren bu yazıyı yazan arkadaş kendisini ISPARTA'LI kabul etmiyor gibi geliyor bana. Saygılarımla. Yusuf ERDOĞAN-Bir ISPARTA'LI.( CHP Eski İl Bşk Değil.)

3 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

ısparta

receb
25 Kasım 2014 Salı 10:07

ne var haber de bence doğruları yazmış doğruları saptırmayalarım ıspartanın evlatlarına ısparta lı sahip çıkaçak ama burda böyle değil o

2 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

HAKSIZLIK YAPMAYIN

GÜLİSTANLI
25 Kasım 2014 Salı 09:26

Evet o gazete yanlı haber yapmış. Bizimkilerde başka illerde müdürlük yapıyor. Ayrımcılık yapılmıyor. Mesela benim dayıoğlu mardinin bir köyünde 5 yıldır müdür yetkili öğretmen olarak çalışıyor. Ayrım yapılmadığın ispatı bu.

3 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

HABERİ NEREDEN BAKTIĞIN ÖNEMLİ

32
24 Kasım 2014 Pazartesi 22:49

bu haberi yapanlar,konuyu nereden baktığına bakmalı. elbette nüfusuna göre bazı atamalar yapılamaz. Valilik,emniyet müdürlüğü, askeriye. Diğerleri neden olmasın ki. Ama nedense yabancılar daha revaçta. Bunun sebepleri var. Sahipsizlik,başarılı bürokrakların ileride rakip olmaları gibi. Fakat haberi hazırlayanlar güzel bir tespit yapmış. Acaba diğer illerde de aynı mı. Zannetmem.

5 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

müdürmüdür

müdür
24 Kasım 2014 Pazartesi 22:11

Bu yazı resmen suç kapsamına girmektedir. Vatandaşlar arasında ayırımcılık yapmaktadır. Cezası verile.

2 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

anayasal suçtur

Recep Efe
24 Kasım 2014 Pazartesi 18:32

Bu haber, haberden çok; Anayasal olarak kişi özgürlüğünü, Türkiye Cumhuriyeti nin Anayasa da ifadesini bulan eşit yurttaşlık ve insan hakları ile ilgili maddesini hiç sayan ayırımcı bir zihniyet taşımaktadır. Cumhuriyetin savcıları derhal soruşturma açmalıdır.

2 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

YAZIKLAR OLSUN

NHYT
24 Kasım 2014 Pazartesi 18:00

BU NASIL BİR ANLAYIŞ. ISPARTAYA YAKIŞMIYOR, ISPARTALIYA YAKIŞMIYOR. BURASI LAFIN BİTTİĞİ YER....

3 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

ddd

alettin
24 Kasım 2014 Pazartesi 17:06

kapasite meselesi işte.eğitimi nedir ne okumuşta gazeteci olmuş bi sormak lazım.ıspartada gerçek eğitimli üniversite mezunu gazeteci var mı acaba.bence yok hepsi alaylı gazeteci.

3 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

haber

yanlış
24 Kasım 2014 Pazartesi 17:05

haberiniz yanlış Ispartalı olup Ispartada görev yapan kurum amirleri de Gençlik Spor ve diğerleri ama Vali,garnizon komutanı, emniyet müdürü, tapu müdürü kendi memleketinde görev yapamaz ama diğerleri asaleten de vekaleten de Ispartalı olarak görev yapar. Ispartalı olmayan kurum müdürleri her zaman milletvekillerinin işine gelir. Yabancılar da kurum müdürü olabilir ama en azından komşu iller değil uzak illerden gelsin. Memleketi komşu illerden olanlar Ispartada kurum müdür olursa yapı bozuluyor

1 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

bilgi

yanlış
24 Kasım 2014 Pazartesi 16:29

Haber maksadını aşmış.Ancak sizin açıklamanızda da yanlışlar var.Son zamanlardaki atamalarda siyasilerin etkisi tabiki çok büyük.Hiç bir siyasi kendi memleketınde hemşehri bürokrata sıcak bakmaz.Çünkü başarılı yerli bürokrat her zaman için **** bir rakiptir

5 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

söz

doğru
24 Kasım 2014 Pazartesi 15:53

Doğru söze ne denir. Adam yazmış vatandaş bilsin öğrensin diye ne var bunda.

17 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla