visitor analyticsvisitor analytics

USTA START VERDİ

Usta start verdi
12 Nisan 2015 Pazar 15:40

Usta start verdi

Ak parti'nin ısparta'da kurucu il başkanı olan ve 2 dönemmilletvekilliği görevinde bulunan 7 haziran'da yapılacak seçimlerde tekrar adayolan recep özel seçim çalışmaları için sahaya indi.


Ak parti'nin 2. Sıra milletvekili adayı avukat recep özel, 7haziran seçimleri öncesinde dün ısparta'ya gelerek seçim startını verdi.Isparta esnafı ile buluşan milletvekili özel, daha sonra ise hafta olmasınedeniyle mesirelik alanda piknik yapan aileler ile buluştu. Özel, yeni türkiyeyolunda 7 haziran seçimlerinin önemine dikkat çekerken, ak parti iktidarınınhizmetlerinden bahsetti.  Ak parti iletürkiye'nin yeniden güçlendiğine dikkat çeken milletvekili özel, ısparta bizeher zaman bu yolda desteğini vermiştir. Biz inanıyoruz ki bu dönem de halkımızbüyük bir teveccüh göstererek bizleri güçlü bir şekilde tbmm'ye gönderecektirdedi.





davraz,gül,eğirdir,kovada,yeni buluşlar,.,kozmetikte teknokent ve dünyanın merkezi, ve gülen yüzler

ısparta
15 Nisan 2015 Çarşamba 01:09

seçimler yaklaşınca sahaya iniyoruz .peki daha önce neredeydiniz.yıllarca hiç hal hatırımızı sormadınız.biz asıllar unutuldu uyutuldu,bizim seçtiklerimiz hep ön planda.sayın vekil adayı inşaallah bu dönem seçilirseniz,kendinizle yüzleşin.vede ıspartaya şöyle içten bir bakarak bizler ıspartayı hak ediyormuyuz deme cesaretini gösterebilecekmisiniz.saygılar .başarılar.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Kaymakam

Kaymakam
14 Nisan 2015 Salı 18:43

Durmak yok devam yola. Ustalar yorulmaz akparti biz orda kaymakam

0 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

AK PARTİ SEVDASI BİTMEZ.........

HEMŞERİM
14 Nisan 2015 Salı 09:49

AK PARTİDEN İLK 3 SIRAYI MECLİSE GÖNDERMEK HİÇDE ZOR DEĞİL İNŞALLAH OLACAKDA AK PARTİ GÖNÜL İŞİ KARDEŞLER BUNU ANLAYAN BİLİR BİRDE ŞUNU SÖYLEMEDEN GEÇEMEYECEĞİM RECEP ÖZEL ŞİMDİYE KADAR ISPARTADA VE İLÇELERİNDE EN ÇOK GÖRDÜĞÜM VEKİL HAKKINI YEMEMEK LAZIM.

0 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

ALLAH KOLAYLIK VERSİN

MÜBAREK İNSAN
13 Nisan 2015 Pazartesi 12:52

Sayın vekilim, işiniz bu sefer zor olsa da inşallah vekilliğiniz devam eder. Vatandaş hizmet bekliyor,ilgi bekliyor. Lütfen çalışmalarınızı devam edin. Hak ve adaletten ayrılmayın. Zalim ve yalakalari barındırmayın. Doğruluktan ayrılmayın. Yetimi ve mazlumu koruyun.Allah Yar ve Yardımcınız olsun.

3 Beğendim
19 Beğenmedim
 
Yanıtla

Kim tutar sizi

Akıspartalı
13 Nisan 2015 Pazartesi 10:29

Yürüyün be koçlarım kim tutar sizi. Bu sefer Akparti 4 - 0 alacak inşallah

6 Beğendim
22 Beğenmedim
 
Yanıtla

vekil

sengetli
13 Nisan 2015 Pazartesi 09:08

tamammm.adaylar belli oldu.şimdi artık.piyasaya çarşı pazar gezmeye başlarlar.iyide diğer zamanlar nerlerdesiniz kardeşim.seçim zamanı insanların elini sıkıyorsunuz.diğer zamanlar yoksunuz.yazık.biz uyumaya halk olarak devam ediyoruz.

22 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

bütün parti adaylar vekil seçilse

ke-mal mısın nesiniz
12 Nisan 2015 Pazar 23:28

yine de tek ıspartaya sahip çıkacak adam gibi adam recep özel. siz hala anlamamakta ısrar edin. mhp geçen seçim 3-4 bin oyla nevzatı zor çıkardı. şimdide chp geçen dönem yaşanan ali haydar vakasını mhp yaşamaya hazır olsun. chpde de işler aynı. kapasite meselesi. ıspartaya tek sahip çıkacak adam recep özel herkesden çok gelecek gidecek memleketine ve insanlar her zaman ulaşıyor ulaşacak da.

7 Beğendim
26 Beğenmedim
 
Yanıtla

Yorumlar

Il yöneticisi
12 Nisan 2015 Pazar 21:36

Tarkan, bak KARDEŞ, tamam paranı vekil veriyor bunu bilmeyen yok ama biraz da onurlu ol be birader. Yorum yapıyoruz vekile onaylatmadan yayınlayamıyorsun, biraz onurlu gazeteci ol da gören adam sansın

36 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

atabey

Aras
12 Nisan 2015 Pazar 21:03

Sayın vekilim her zaman arkandayız bu dönemde allahın izniyle seni yine ankara'da görücez sen nerdeyse biz ordayız durmak yok Recep Özel le tekrar yola devam

6 Beğendim
38 Beğenmedim
 
Yanıtla

KURTLAR SOFRASI

VATANDAŞ
12 Nisan 2015 Pazar 18:39

ALLAH YAR VE YARDIMCIN OLSUN.MUHALEFET VAR GÜCÜYLE YÜKLENİYOR.ONLARI GEÇMEK LAZIM.

6 Beğendim
37 Beğenmedim
 
Yanıtla

keşke

ahh
12 Nisan 2015 Pazar 18:16

ah bi bana denk gelse ahh nerde o günler.

31 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla