visitor analyticsvisitor analytics

USTA HER ZAMAN Kİ GİBİ YİNE HALKIN ARASINDA

USTA HER ZAMAN Kİ GİBİ YİNE HALKIN ARASINDA
29 Nisan 2015 Çarşamba 18:37

AK Parti Milletvekili ve Adayı Recep Özel, 7 Haziran'da yapılacak olan Genel Seçimler öncesinde çalışmalarını sürdürüyor. Merkezde ve ilçelerde ve köylerde seçim çalışmalarını devam ettiren Milletvekili Özel AK Parti hükümetinin icraatlarını ve yeni dönemde yapılacak olan hizmetleri anlatıyor.

Milletvekili Özel seçim çalışmaları kapsamında bugün il merkezinde esnaf ve vatandaşlarla görüştü. İşyerlerini tek tek ziyaret eden Milletvekili Özel esnafın sorunlarını ve taleplerini dinledi. Milletvekili Özel daha sonra ise İl Özel İdare binasına giderek buradaki çalışanları ziyaret etti. 

























gurur

fb
30 Nisan 2015 Perşembe 15:04

Isparta nin yetiştirdiği bizden biri recep abi ısparta size inanıyor ısparta size sahip çıkacak

1 Beğendim
49 Beğenmedim
 
Yanıtla

VEKİL

VEKİL
30 Nisan 2015 Perşembe 13:47

SEÇİM ZAMANI HALKIN İÇİNE GİRİP SEVİMLİ SEVECEN ROLLERİYLE POZ VERMEK KOLAY SONUNDA OY VAR TABİ.SEÇİMLERDEN SONRA VEKİLLERİN YÜZÜNÜ GÖRENE AŞK OLSUN.HEPSİ ARAZİ OLUR :)

42 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

DAVA ADAMI

MÜBAREK İNSAN
30 Nisan 2015 Perşembe 09:52

Sayın ÖZEL'i iyi tanırım. Ak Parti İlk kurulduğunda elini taşın altına koyanların başında gelir. Bu dava için varını yoğunu ortaya koydu. Vekil olmuş olmamış önemli değil. Önemli olan davadır. Allah gerçek dava adamlarının yolunu düz etsin. Çakma Ak Partililerden, yalakalardan, fırıldaklardan Ak Parti kurtulsun.

5 Beğendim
49 Beğenmedim
 
Yanıtla