visitor analyticsvisitor analytics

USTA BEN AHDE VEFA BORCUMU ÖDÜYORUM

USTA BEN AHDE VEFA BORCUMU ÖDÜYORUM
01 Haziran 2015 Pazartesi 01:51

AK Parti İl Başkanlığı tarafından Sav Kasabası’nda düzenlenen mitingde konuşan AK Parti Milletvekili Adayı Ayşe Usta, 7 Haziran seçimlerinin kendisi için seçimin üzerinde bir seçim olduğunu dikkat çekerek, Allah’ın izniyle çok dualar alıyoruz. Bu ülkenin dik durmasını isteyen insanlar hep bize dua ediyorlar dedi.

Cumhurbaşkanıma, Başbakanıma ve partime ahde vefa borcum var diyen Milletvekili Adayı Usta konuşmasında ise; ”Allah’ın izniyle çok dualar alıyoruz. Hakikaten inananlar insan bu ülkenin dik durmasını isteyen insanlar hep dualar ediyorlar. Geçen gün yaşlı bir amca ile konuşurken dedimkiamanam camım dua et:  Fetih suresinibaşlayalım. “Biz 3 aydır okuyoruz kızım” dedi. O  yüzden inancım büyük. Yine bu yola çıkarken Cumhurbaşkanıma, Başbakanıma ve partime ahde vefa borcum vardı. Biliyorsunuz yıllarca bu ülkede biz bir başörtümüzün hesabını veremeyen insanlardık. 


Biz başörtümüzle insan yerine bile koyulmayanlardık. Yine şimdiki muhalefettekipartiler yine vardılar. Merve Kavakçı tepki gösteremeyecek kadar imanı zayıfimandan yoksun partilerdi. Bugünde yine aynı yekilde devam ediyorlar. Ama bizi bununla taşlandıran bununla şereflendiren ve müslümana müslüman olduğunu tekrar hatırlatan Cumhurbaşkanıma ve benim partime ahde vefa borcumu ödüyorum. İsrail’in Cumhurbaşkanına, Gazze’de Filistin’de müslüman çocuklarının kanını döken, o çocuk katillerine siz çocuk katilisiniz ben sizinle masaya oturmam diyen one munite diyen Cumhurbaşkanıma ahde vefa borcumu ödüyorum. Suriye’ye, Mısır’a, Arakan’a dünyada şuan aklıma gelmeyen  Doğu Türkistan’a müslüman ülkelerin derdiyle terk dertlenen cumhurbaşkanıma ve başbakanıma ahde vefa borcumu ödüyorum. 7 haziran seçimleride benim için seçimin çok üzerinde. Dua ediyorum ya rabbi sen onlara fırsat verme









Usta'ya Destek

Yalvaçlı
02 Haziran 2015 Salı 14:30

Yalvaçlılar bu kadına sahip çıkmalı. Hemşehrimize sahip çıkalım.

1 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

MİTİNG

MİSAFİR
02 Haziran 2015 Salı 09:55

KULEÖNÜNEDE BEKLERİZ KULEÖNÜNE GEÇMİŞ DÖNEMLERDE YAPTIĞINIZ HİZMETLERİ KASABA HALKI DUYSUN HER GENEL SEÇİMDE % 85 OY ALDIK ne yapıldığını kasabalı bilmeli

2 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

hatırlayın

Camileri kapatan
02 Haziran 2015 Salı 09:51

Camileri Ahıra,depoya çeviren kimdi bu chp değilmiydi, İmansız bdp ile yan yana gelip ülkücüleri pkk’lılaştırma pespayeliğini tetiklemiş olan imansız bahçeli değilmi.Rahmetli Türkeşin mezar'da kemikleri sızlıyor bu mhp'nin lideri diye geçinen adam imansız değil, imansız oğlu imansız...

1 Beğendim
8 Beğenmedim
 
Yanıtla

dunya muslumanları

Siz burda yorum yapın
02 Haziran 2015 Salı 09:44

Yorum yapan arkadaşlara sesleniyorum bugün Kosova'da ,makedonya'da ,Kırgızistan'da,Kazakistan'da,Filistin'de,Irak'da,Suriye'de,Mısır'da ,Tunus'da ,Myammar'da ,doğu Türkistan da milyonlarca insan Türkiye'nin gözüne bakıyor ,keşke Tayyip Erdoğan gibi bir liderimiz olsa diyor,bre gafiller bulunduğunuz rahat mı batıyor size?

1 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

iman

alpagut
02 Haziran 2015 Salı 02:03

Elinde iman ölçer mi var yok şu parti imanli yok şu parti imansiz dini kullanarak siyaset yapmak ne kadar Müslümanlık

7 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

imansizlar

imansiz
02 Haziran 2015 Salı 01:57

yazinin temasina bak bilmem ne insani insana düsman etti bunlar ne ahlak ne din kaldi basi kapali kicinda tangali bu tipler yuzunden ne hale geldik yüzünde bir nur olur öncelikle bir kapali kadinin.sunun suratina bi bakin seytanlar is görmüs suratinda.

6 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Kime iman etmişsin?

İmanlıoğlu
01 Haziran 2015 Pazartesi 19:21

Açıklamalarından anlaşıldığına göre sen; Yüce ALLAH'a değil de,başkalarına iman etmişsin.Meydanlarda birilerine yağcılık yaparak, dünyadaki cennetini garantiye almak istiyorsun.ALLAH seni ve senin gibi düşünenleri ıslah etsin.

8 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

yeter be

hah
01 Haziran 2015 Pazartesi 18:46

kimsenin imanını ölçmeye kalkmayın..ya sen imanını kaybettiysen de haberin yoksa..

8 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

tek soru

bir sorum var
01 Haziran 2015 Pazartesi 17:08

Sav'a giderken yoldaki bozulmalardan asfaltın çatlaklarından rahatsız oldunuz mu sayın vekil adayları ??

10 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

bay yalvaçlı

bay yalvaçlı
01 Haziran 2015 Pazartesi 14:56

başkasını iamszılıkla itham etmek düşünce fikir özgürlüğü olarak adlandırılamaz. bu ülkede chp liside, mhp liside en az sizin kadar imanlıdır.

52 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

YAZININ TEMASINA DİKKAT EDİN.

YALVAÇ'LI
01 Haziran 2015 Pazartesi 14:33

Öğretmen Nick'li arkadaş, yazıyı iyi okursan eleştiriyide düzgün ve akla mantığa uygun yapasın. Burada Ayşe Hanım sizin Müslümanlığınıza bir söz etmiyor. Sizin Müslüman olup olmağınızla ilgili bir değerlendirmede de bulunmuyor. Sadece dini konularda hassasiyetleri bulunan insanların sadece ve sadece hassasiyetlerine saygı gösterilmediği zamanlarda yaşanan sıkıntıları çözdüklerinden bahsediyor. Lütfen birbirimize saygılı olalım. Farklı düşünceler olabilir önemli olan ortak bir çok yönümüzn olduğu

7 Beğendim
34 Beğenmedim
 
Yanıtla

...

ogretmen
01 Haziran 2015 Pazartesi 10:22

Bu ne yaaaa. Halk size oy verince mi müslüman oluyor. Siz yokken de müslümandık, şimdide müslümanız elhamdülillah. Hem de türk müslüman.

69 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

haddine degil.

serdar cirit
01 Haziran 2015 Pazartesi 09:20

Bizim imanimizi olcmek sizin hadinize degil.siz once aynaya bakin.bu indanlarin imanini olcmek hadinize degil yuh size.iman ile paranin kimde oldugu belli

71 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

haddine degil.

serdar cirit
01 Haziran 2015 Pazartesi 09:20

Bizim imanimizi olcmek sizin hadinize degil.siz once aynaya bakin.bu indanlarin imanini olcmek hadinize degil yuh size.iman ile paranin kimde oldugu belli

69 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

yalaaan

serdar cirit
01 Haziran 2015 Pazartesi 09:17

Sigindiniz basortusunun arkasini gidiyorsunuz.devlet bahceli gelin kanun madelerini cikaralim dedi ama sizinkiler yanazmadi.cunku elinizden bir cocugun oyuncagi alinmis gibi olacakdi basortusu sorunu cozulurse .siz ispartaya neyapildi 12:senefir ondan bahsedin.daha vekil receb bey Baraj.la Goleti ayirt edemiyor.

74 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

sanamı kaldı

sanamı kaldı
01 Haziran 2015 Pazartesi 09:17

elinde imanmetremi var. imanölçermi var. sanamı kaldı Allah ın bileceği iş. kimin imanın olup olmadığı. Varsa cebinde bir projen onu anlat dinleyelim.

71 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla