visitor analyticsvisitor analytics
23 Temmuz 2017 Pazar 07:31

ÜST DÜZEY DAHİL 300 ÖĞRETMEN AÇIĞA ALINACAK!

ÜST DÜZEY DAHİL 300 ÖĞRETMEN AÇIĞA ALINACAK!
22 Temmuz 2016 Cuma 18:22

ÜST DÜZEY DAHİL 300 ÖĞRETMEN AÇIĞA ALINACAK!

15 Temmuz darbe girişiminin ardından tüm yurtta olduğu gibi Isparta’da da FETÖ/PDY örgütüne yönelik soruşturmalar devam ediyor. 

FETÖ/PDY örgütünün en fazla yapılandığı Milli Eğitim’de FETÖ’cülere resmen darbe üstüne darbe geliyor. İl Emniyet Müdürlüğü ve Milli Eğitim Müdürlüğü koordinesinde FETÖ üyesi üst düzey isimler tek tek belirleniyor. Çalışmaya gece gündüz hız veren ekipler, üst düzey dahil 300 öğretmenin açığa alınmasına kesin gözüyle bakılıyor. 

 İSİM LİSTESİ BOMBA 32 TARAFINDAN YAYINLANACAKTIR. BİZDEN AYRILMAYIN

suriyeli

sende anlarsin
23 Temmuz 2016 Cumartesi 12:33

etrafinizda kurt yokmu onlar icinde soyleyin pkk kurt tererustu degilmi ispartada kurt kokenli bir suru ogretmen polis kisacasi devlet memuru var onlarda aliniyormu gorevden demeyin her kurt pkk li degil diye cunku bence her fetullah cida darbeci degildir bu sisi duzenleyenler beya darbeye karisanlar her kim olursa olsun bulunsun ayitlansin asilsin ama sucsuz yerede masumlar yanmasin

0 Beğendim
7 Beğenmedim
 
Yanıtla

Anlamıyorum

Kul Hakkı
23 Temmuz 2016 Cumartesi 09:47

yahu adam karı koca ful çekmiş kaç senedir bizim hakkımız olan maaşı alıyor hala açığa alınacak muhabbeti yapıyorsunuz. bu adamlar belli neden atılmıyorlar? bence hala kollanıyorlar.

6 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla