visitor analyticsvisitor analytics

ÜRETİCİYİ DOLANDIRDI

ÜRETİCİYİ DOLANDIRDI
19 Ekim 2014 Pazar 15:16

ÜRETİCİYİ DOLANDIRDI

ISPARTA'nın Gelendost ilçesi'nde kendisini elma tüccarı olarak tanıtan H.K. üreticilerden aldığı yaklaşık Bin ton elma ile kayıplara karıştı.

Kendisini elma tüccarı olarak tanınan H.K. Gelendost ilçesi veköylerinde elma üreticisi ile bir araya geldi.  Bin ton elma alacağını söyleyen H.K. üretici ilepazarlık yaptı. Elmaları tıra sardıran H.K. ilk önce Karaman'da bir soğuk hava deposuna ve burdan da Mısır’a ihracat ettiği öğrenildi.

H.K, üreticilere Karaman’a gideceğini bir gün sonra gelip herkesin hesabını göreceğini söyledi. Daha sonra kayıplara karışan H.K, için üreticiler şikayetçi oldu.

DAHA ÖNCEDEN SABIKASI VAR

H.K'nin dolandırıcılık ve cinayetten hapis yattığı da öğrenildi

arabaları alıp suriyeye gönderiyor

kazım karaçay
13 Kasım 2014 Perşembe 16:58

bu sadece elma değil araba da alıyor galerilerden sahte çek veriyor dikkat edin bu adam karaman başyaylada evi var ve oraya gelip gidiyor

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

vatandaş gönüllü vermiş

hani ayakkabı kutusu elma sandığı farkını bulun
20 Ekim 2014 Pazartesi 13:08

aynısını sen de yap, hadi koş sandık seni bekliyor ha elma sandığı ha oy sandığı yükle gönder. vergiden düşecek bir şey olmassa vergi affı ile hallederiz.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

vay gelendoslum vay

illede sen
20 Ekim 2014 Pazartesi 12:14

bu adam seneyede gelir bizim halkımız aynı adama tekrar elmasını verir bozulkural bazen bu insanlara mutahak yapacak bişey yok biri beni durdursun

6 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

birlik lazım

elma kooperatifi
20 Ekim 2014 Pazartesi 10:28

elma üretim ve ihracat için kooperatifleşmek ve şirketleşmek şart. böyle iş olmaz

4 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

İşin püfü

bojuware 201
19 Ekim 2014 Pazar 19:57

Aynen işin püfü bu tamahkar ve sahtekar. Toplumun bu zaafını bilenlerde bu ülkede kolayca yönetici oluyor. Adam makarna kömür ile dolandırdı sizleri ona gık demediniz alkışladınız. Bunu niye şikayet ediyorsunuz. Memleket dolandırılırken gözünü yum umursama. Elma gidince ciyakla.

14 Beğendim
7 Beğenmedim
 
Yanıtla

Tamahkar- Sahtekar

Gelendostlu
19 Ekim 2014 Pazar 16:39

Bir söz vardır. Tamahkar ile sahtekarın pazarlığı 2 dakikada bitermiş. A benim açgözlü elmacım. Hırsına kurban oluyorsun. Az kazan paran garanti olsun.

18 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla