visitor analyticsvisitor analytics

ÜNİVERSİTEDEN AÇIKLAMA!

ÜNİVERSİTEDEN AÇIKLAMA!
14 Mart 2015 Cumartesi 16:34

Isparta Emniyet Müdürlüğü tarafından 5 ilde düzenlenen operasyonda, yaklaşık 11.5 milyon lirayı zimmete geçirmek suçundan gözaltına alınan ve sabah saatlerinde mahkemeye çıkarılan 6'sı Süleyman Demirel Üniversitesi (SDÜ) personeli olmak üzere 23 kişiden, Ö.A, İ.S.F, H.Ö, F.U, T.A, S.Ç, Ö.Y, M.K, C.P, A.A, A.E ve A.M. tutuklanırken, diğer şüpheliler tutuksuz yargılanmak üzere serbest bırakıldı.

Süleyman Demirel Üniversitesi Rektörlüğü ise biraçıklama yayınladı:

"Herkesin malumu olduğu üzere SDÜ Döner Sermayeişletmesinden yasadışı şekilde transfer edilen belli miktardaki parayla ilgiliyürütülen soruşturma kapsamında önceki gün yapılan operasyonda bazı kişilergözaltına alınmıştır.

Bu konuyla ilgili olarak şu hususların komu oyutarafından bilinmesi gerektiğine inanmaktayız.

Öncelikle iddia edilen yolsuzluk, üniversitemizinherhangi bir biriminde olmamış, yönetimi ve denetimi üniversitemize ait olmayansaymanlık biriminde gerçekleşmiştir.

İkinci olarak bu olayın öğrenilmesini müteakkibenDöner Sermaye İşletme müdürü olan personelimiz soruşturmanın selameti ve etikgereği görevinden çektirilmiş ve arkasından rektörlüğümüzce bir soruşturmabaşlatılmıştır ve bu soruşturma devam etmektedir. Dolayısıyla ilgili personeligörevden almış olmamız onları suçlu görmemizden değil kamu etiği açısındanyapılması gereken bir süreç olarak düşünülmüştür.

Üçüncü olarak bu olayda transfer edilen para SüleymanDemirel Üniversitesi’nin parasıdır. Dolayısıyla üniversite yönetimi olarak busoruşturmaya mağdur olarak müdahil olmuş ve haksız ve hukuksuz bir şekildetransfer edilen bu paramızı geri almak için gerekli hukuki başvuruyu başlatmışdurumdayız. Çalışmalar neticesinde söz konusu paranın yaklaşık 450.000 TL’likkısmı bugün itibariyle tahsil edilmiştir.

Dördüncü olarak yapılan son operasyondabaşka kurumlaramensup olan ya da herhangi bir kurum personeli olmayan çok sayıda kişiylebirlikte Süleyman Demirel Üniversitesi’nden birkaç personel de ifadelerine başvurulmaküzere gözaltına alınmıştır. Kaldı ki bugün itibariyle kurumumuza mensuppersonelin serbest bırakıldığını da memnuniyetle öğrenmiş bulunmaktayız.

Son olarak bilinmelidir ki; bu konu ile ilgili hukukisürecin bir an önce tamamlanması ve suçu ve/veya ihmali olanların hak ettiklericezaları almaları en büyük temennimizdir.

Konunun defalarca kamuoyu ile paylaşılmış olmasınarağmen bazı art niyetli kişilerin ya da ve medyanın konuyu ısrarlaüniversitemizle ilişkilendirme gayretleri de manidardır. Ayrıca söz konusu yalanve haksız yayınlarla ilgili yasal haklarımızı da saklı tutmaktayız.

Kamuoyuna saygıyla duyurulur.

uyan ısparta!!!

a.n
17 Mart 2015 Salı 13:12

eğer ıspartalı söz konusu yolsuzluğun mevcut rektörle hiçbir ilişkisinin olmadığını düşünüyor ve hala hiçbir şey yapmıyor ise kendilerine yazıklar olsun. rektörün üniversiteyi sıradan bir ortaokul kalitesine düşürdüğünü, ünideki akademisyenlerin yayınlarının uluslararası yayınlarda atıf almıyor olmasını ve en önemlisi sdü'nün paralel yapıdan transfer ettiği hocaların hiçbirinde zerre kadar akademik kaygı olmadığını bu kent ne zaman idrak edecek!!!

2 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

paralar

misafir
16 Mart 2015 Pazartesi 13:49

ya arkadaşlar o kadar insafsız olmayalım fareler yemiştir. değilse nerede olacak insanlar için para el kiridir. Asıl paralar bulunurda birde sahibi çıkarsa vay devletimin haline FAİZİYLE ÖDETİRLER.... ondan diyorum fazla varmayalım bu işin içine.nedersiniz.

1 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

inim inim inletsinler

sdü çalışanı
16 Mart 2015 Pazartesi 00:35

sdü'de çalışıyorum. üniversitemiz maalesef paralelin damızlığı olmuş durumda. kimsede huzur yok. rektör de paralel değilim diye bin takla atıyor. seçimler olup bitse de kurtulsak şu yönetimden, paralelcilerden. bakın görün bu giden paraların ardından yine paralel çıkacak...o kadar adam 12 trilyon giderken ne halt ediyormuş. şu yapılan açıklamaya aklı mantığı olan bir insan ağzıyla değil başka bir tarafıyla güler...

7 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

büyük başarı

fatih32
15 Mart 2015 Pazar 20:50

12 milyon kayıp..... Ama çok şükür 450 yi bulmuşlar.dalga geçiyorlar insanla.

6 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

şüpheleniyormuş

adası dinlenmiş adamın
15 Mart 2015 Pazar 16:09

dinlenecek kadar sakındığı ne var acaba. ibiciveledin böcek ölmüştür şimdiye kadar derken benim odamda böcek var diye her yeri arattırdı. yok arkadaş böcek möcek yok kaç paralık pardon kaç yaşında adam. ayıp değilmi adamın odasında böcek ne gezer. evinde yattığı yerde düşürmüştür böceği.

6 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

malum yapı

satın almaya dikkat
15 Mart 2015 Pazar 15:53

ödeme emrini kim imzalıyor. o tarihlerde satın almanın başında kim var.niye onlara bakmıyorsunuz kom şube müdürlüğü? yoksa hala malum yapı devam mı ediyor.

6 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Pensilvanya

Günlükleri
15 Mart 2015 Pazar 15:26

A Direktörü silkelesen üzerinden daha fazla para dökülür. "Kaybolan para" değil doğrusu "çalınan para"dır. Toplamın %5i bile etmiyor. Kimden tahsil edilmişler? Gerisini ne yapmışlar? Üniversite mağdur olmuştur doğru, mağdur eden A Direktörün yönetiminde paralelcilerdir.

7 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Fizik

Kuralı
15 Mart 2015 Pazar 12:28

nesne kaybolur mu hiç yeri değişmiştir. her centin hesabinı yapan ibici o paranın nerede olduğunu iyi bilir.

11 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

himself

hasan
15 Mart 2015 Pazar 12:17

SDÜ olarak ne yapmışlar da 450.000TLyi tahsil etmişler? Yoksa o para emniyetin operasyonunda mı ele geçirildi? Rektör kendi çabası gibi mi göstermeye çalışıyor? Soruşturma yaptıklarını iddia ediyorlar, kendilerini nasıl soruşturuyorlar?

9 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

çıkın açıklayın

üniversiteli
15 Mart 2015 Pazar 10:49

ey devlet malı yiyen gafiller adam gibi çıkın açıklayın kimin baskısı var kimlerle yediniz bu paraları adam gibi çıkında açıklayın yoksa sizlere yazık olacak sizler içerde şafak sayarken birileri rahat rahat gezecek şu tepedekileri açıklayın biraz dürüstseniz.

6 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Lanetli adama

Yaşasın Adalet
15 Mart 2015 Pazar 08:29

Bazıları sdü personelinin tahliyesinden ne kadar da rahatsız olmuş! İstediklerinin idam kararlarını imzala da karın ağrın geçsin. Hırsızın hiç mi suçu yok? Ya da hırsızla bir bağlantın mı var?

6 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

hadi oradan

bald
15 Mart 2015 Pazar 00:23

Sormazlar mı adama "sen orada korkuluk musun be adam 12 milyon gibi bi rakam çalınır da nasıl haberin olmaz?" diye. Sdü yönetiminin özrü kabahatinden büyük olmuş

14 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

sosyal

ibicioğlu
14 Mart 2015 Cumartesi 23:48

buradaki sosyal klavye fişekcilerine ne oluyorsa anlamadık şimdi

2 Beğendim
8 Beğenmedim
 
Yanıtla

haberinmi yok olanlardan bostan korkulugumusun

ahmet tas
14 Mart 2015 Cumartesi 22:39

hasan efendi kurtulus yok kacamazsin devlett parasini kimseye car cur ettiremezsin

19 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Hadi ordan

İbiciğin Laneti
14 Mart 2015 Cumartesi 21:22

İbicik son 4 yıldır kim için yasal hakkını kullandı? Olayı kapatmak için yırtınıyor ama daha dur başhekiminide senide içeri tıkacaklar. 450 bini bulmuş, hadi ordan. Senden para çıkar mı? Yasal hakkını kullanda beni şikayet et.

21 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

pastasiparis

http://pastasiparis.xyz
14 Mart 2015 Cumartesi 20:42

paylaşım için teşekkürler.

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla