visitor analyticsvisitor analytics

ÜNİVERSİTEDEKİ GÖREVDEN ALMALARLA İLGİLİ KONUŞTU

ÜNİVERSİTEDEKİ GÖREVDEN ALMALARLA İLGİLİ KONUŞTU
01 Ağustos 2016 Pazartesi 01:05

ÜNİVERSİTEDEKİ GÖREVDEN ALMALARLA İLGİLİ KONUŞTU

Süleyman Demirel Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. İlker Çarıkçı, 15 Temmuz darbe girişiminin ardından ilk kez konuştu. Üniversitedeki tüm dekanların Üniversite yönetimindeki ekibin paralel devlet yapılanmasıyla ilgili mücadelede en güvenilir ekiplerden birisi olduğuna inandığını söyledi.

SDÜ dekanlarının paralel devlet yapılanmasıyla mücadelede en ufak bir korkusu olmadığını belirten Rektör Çarıkçı, şu açıklamayı yaptı: "Dekanlarımızın hepsi zaten filtreden geçip, gönderilmiş arkadaşlarımızdır. Mücadele konusunda en ufak bir korkuları yok. Hepsi de sağolsunlar. Bütün dekanlarımızın istifasını aldık. Biz tekrar arkadaşlarımızı YÖK'e önereceğiz. Zaten bizim ekibimizde Allah'ın izniyle bir sıkıntımız yok. Belki bir iki yerde daha iyi mücadele edebilecek arkadaşlarımızı görevlendiririz. Benim eski dönemden kalan bir tane dekanımız, enstütü müdürümüz yok. Ekipten hiçbir sıkıntımız yok.Ekipten hiçbir şüphemiz yok. Çok sağlam arkadaşlarımız. Bu duyarlılığı göstermeyen üniversitenin dekanları gitsin diye bu hareketin yapılması çok önemli. Çok da faydalı oldu. Bizim arkadaşlarımız dakikasında istifa etti.'Benden daha iyi kavga edecek varsa onu atayın' diyorlar” diye konuştu,

Rektör Çarıkçı; “Ben şu konuda iddialıyım. Rektör arkadaşlarımızla da konuşuyoruz. Bu bir vatan mücadelesi. Ben şahsi olarak da mücadelemi sonuna kadar devam ettiririm. Bu konuda kavgayı nefer olarak da veririm. Cuma günü başarsalardı, sıkı yönetim ilan etseler de başta Sayın Cumhurbaşkanımız olmak üzere herkesi toplayacaklardı. Belki toplama kamplarına götüreceklerdi. Mücadele sonuna kadar devam edecek. Ben ilk günden bu yana meydandayım. Ama vatandaş olarak oradayım. Sonuna kadar da gidecek. YÖK biraz çalışma yapacak. Biz daha önce çok soruşturma yaptık. KPSS soruşturmasında olanlar var. Dava sürecine girenler çıkanlar var. Kesinlikle tasfiye edilecekler. Ben kendi kellemi koyuyorum. Bu iş yapılsın. Olay rektörlük,milletvekilliği, belediye başkanlığı değil. Çok örgütlenmiş bir gruba Allah müsaade etmedi. Vatandaşlar sokağa çıktı. Bu insanların alnından öpülmeli. Türk milleti çok değerli. Böyle bir millet yok. Arkadaşlarım yurt dışından mesajlar gönderiyor. Böyle bir millet yok. İyi niyetli, kahraman kişilerin yüzü suyu hürmetine bu işler gidiyor. Allah razı olsun”

 

Rektörü çoktan kandırmışlar!

Derya Tekbilek
03 Ağustos 2016 Çarşamba 09:35

Rektörü çoktan kandırmışlar! İlk listedeki isimlerden FETÖ'cü diye bilinenler vardı ama ikinci liste farklı cemaatlerden ve gruplardan derleme gibi gözüküyor. Amaçları belli ki suyu bulandırmak. Bir çok masum insan listeye girdiğine göre rektörün ekibini tekrar bu gözle gözden geçirmesi lazım! Listeyi el altından FETÖ'cüler hazırlıyor. Böyle biline!!

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

ibicioğlunun prensi

vatansever
02 Ağustos 2016 Salı 23:02

hasan ibicioğlu zamanında fetö referansı ile okutman kadrosunda işe giren,fetöcülerle beraber ıspartada dershane işleten sonra İlçesine Turizm MYO Müdürü olan dünün Fetöcüsü.eski amhp li şimdi AK partili belediye reyisi baban bakalım seni nasıl kurtaracak.Allah devletimizi bayrağımızı milletimizi korusun.Amin. Allahım Fetönün belasını versin.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

ibicioğlunun prensi

vatansever
02 Ağustos 2016 Salı 23:02

hasan ibicioğlu zamanında fetö referansı ile okutman kadrosunda işe giren,fetöcülerle beraber ıspartada dershane işleten sonra İlçesine Turizm MYO Müdürü olan dünün Fetöcüsü.eski amhp li şimdi AK partili belediye reyisi baban bakalım seni nasıl kurtaracak.Allah devletimizi bayrağımızı milletimizi korusun.Amin. Allahım Fetönün belasını versin.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Çakal Avcısı

HERKESE LAF YETİŞTİREN ÇAKAL
02 Ağustos 2016 Salı 18:53

Ona buna laf yazıp gıdıp çakal gibi hocam ben yazdım Nasıl verdim cevabı dıyosun haberımız var suçu olan çeker olmayanda alnı acık gezer sen rahat ol ama kanın da çakallık var belli araştır Damat FERİT senın deden çıkar !!!

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

yav dayı diye yazan

hasan
01 Ağustos 2016 Pazartesi 19:08

YAV DAYI DİYE YORUM YAZAN CAHİL dekan YÖK tarafından 4 yıllığına atanır.. adam istifa etmiyorsa Hoca ne yapsın.. Bir şey bilmeden cahil cühela şeklinde anca öyle konuşursun

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

nasıl yani diye yazan saf

kamil
01 Ağustos 2016 Pazartesi 19:05

nasıl yani diye yorum yazan adam şöyle geçmişe bir bak bütün siyasetçilerin fettullah ile resimleri oturmuşlukları kalkmışlıkları var cumhurbaşkanımızın bile fetullah bizi kandırdı dedi bu onların cemaatci oldugu anlamınamı geliyor..

1 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Yani?

Nasıl
01 Ağustos 2016 Pazartesi 18:09

önceki dönemde görev almış herkes fetöyle ilişkili mi olmuş oluyor bu açıklamadan. Hoca kendisininde ibiciye dekanlık ve danışmanlık yaptığını unuttu galiba?

4 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

SDÜ

SDÜ
01 Ağustos 2016 Pazartesi 16:59

Sayın rekörümüz SDÜ tıp fakültesindeki fetocu hocalar neden odalarında oturuyorlar ?Henüz bir operasyon açığa alınma neden olmadı?Sadece iki kişimiydi ? Kendimizi kandırmayalım !

1 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Bu ne iş

Hamdi
01 Ağustos 2016 Pazartesi 16:04

Paralel yapı elemanları, vatan millet Sakarya diyordu. Hizmet adı altında hep milleti öyle kandırdılar. Yahu kendi yandaşlarını da satarak Amerikanın kucağına kaçtılar.

1 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Olmak

Adil
01 Ağustos 2016 Pazartesi 14:34

Sayın rektörümüzden şunu istiyoruz. Farklı olay veya işlemlerden sorgulanan kişilerin veya kişisel hesaplaşmaların fetöyle karıştırılmaması. Açıklanan listede farklı işlemlerden açığa alınanlar kamuoyunda fetöcü damgası yediler. Bu kul hakkına girer. Adil olmanın çok zor olduğunu rektör hoca da biliyor zaten. Allah kolaylık versin.

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Birlik olma zamanı

Mr.Smith
01 Ağustos 2016 Pazartesi 14:04

Ne olmuş ne bitmiş diye konuşmak yerine ne olacak, nasıl olacak durumlarına baksak.Yorumları okuyunca görüyorum ki herkes birşeylerin peşinde hala. Üniversitenin bütün müdürleri de, dekanları da hocaları da gereken mücadeleyi vermektedir. Gün FETÖ/PDY'ye karşı birlik olmak günüdür. Birbirimizi yeme günü değil. El ele vererek bu vatan hainlerinin hakkından gelinmelidir. Eminim Rektör Hoca da, ekibi de üniversitede bir tek FETÖCÜ kalmayana kadar elinden geleni yapacaklardır.Gün vatan günüdür.

4 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Temizlik sart ancak

Serdengecti
01 Ağustos 2016 Pazartesi 13:44

Sayin rektor Feto'culeri temizlerken 2007'de cumhuriyet mitingleri duzenleyip Ak parti'yi devirmek icin "Ordu Goreve" pankartlari acan sozde ulusalci ozde darbeci zihniyetin palazlanmasina izin vermemelidir

2 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Hocam Allah size sabır verdin

1453
01 Ağustos 2016 Pazartesi 12:56

Bal yapmayan arilar klevye delikanlíları işiniz gúcünüz dedukodu o öyle yapmış bu böyle yapmış sizden bi cacık olmaz memlekette o kafar çok menfaatci varki hangisiyle ugrasacaksin.hocam Allah size sabır gūc kuvvet versin herkezi memnun etmek zor çünkü bir verdigin zaman ikincisini isterler

2 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

sahtekarlar

klavye erkekleri
01 Ağustos 2016 Pazartesi 12:09

geçmiş dönemde sesiniz soluğunuz çıkmıyordu korkaklar şimdi erkek olup mücadele verenlere mi yükleniyorsunuz. hiç olmazsa yeni yönetime bir teşekkür edin bakın sizin gibi korkaklar çakallar yuvalarından çıktı

2 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

bitti

Oyun
01 Ağustos 2016 Pazartesi 11:58

Kaçabilirsiniz ama saklanamazsınız. Fetö'nün bariz bir özelliği yalan söylemek ve YATSI OLDU. Devletin istihbaratı bunların kimler olduğunu iyi biliyor.

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Her Devrin Adamları

SDÜ
01 Ağustos 2016 Pazartesi 11:57

İyi hoş...da... Önce emekli,oylu oysuz personeline sahip çıkmak gerek... SDÜ de herkes herkesi bilir zorda değil.. Önce personelin olmalı, emeklisi çalışanı... Emekli "belki de oyu yok " diye size başvuranlara cevap vermezken..Bir . dahi yazmazken.. Toplum ve iyi tanıyanların "yala..." dedikleri Her Devrin Adamlarını baş köşede davetler edip,sıfatı yokken konferanslar verdirirken... SDÜ kurulmasında emeği az veya . olan çalışanınız sizin personeliniz değil mi..Geçin bunlar...SDÜ de herkes herke

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Rektör

Hacı Murat
01 Ağustos 2016 Pazartesi 11:48

1) Epoka'da (fetö üniversitesi) çalışan enstitü müdürün 2) Cihan Haber Ajansına (fetö ajansi) özel demeç veren dekanın3) bunların dışında halen görevde olan ve herkesin bildiği paraleller. Epoka, Burç,Gürcistandaki Karadeniz Ünv.. Sayın Rektör siz bu işi çözemeyecekseniçözemeyecekseniz merak etmeyin çözecek olanlar var. 5 Ağustosa kadar inşallah hallolur. Ama yine de siz bu işi başaramayacak gibisiniz.. tutarsız is yapıyorsunuz ve korkarsınız Allah Reis'ten razı olsun gerekeni O yapacaktır

1 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

malum olan olacak

ankaralı
01 Ağustos 2016 Pazartesi 10:54

ilker çarıkçı 2-3 haftaya kalmaz görevden alınır,merak etmeyin.

1 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Dayı

Yav
01 Ağustos 2016 Pazartesi 09:57

Yav dayı bırak bu işleri insanların yüzüne bakarak yalan yazmayın hüseyin yorgancıgil eski yönetimin adamı değilmiydi sizinde tıp fakültesi dekanınızdı ee noldu açığa almakla kendinizle mi çelişiyorsunuz yoksa şimdiki açıklamalarınızla mı bi onu diyiverin gari

4 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Allah kolaylık versin

Nail
01 Ağustos 2016 Pazartesi 09:50

İşiniz çok zor hocam kılı kırk yarmak gerek kimin ne olduğunu tüm ünversite biliyor tümünü ayıklamak gerek bir tane bile suçluyu kollamadan ünvanı kariyeri ne olursa olsun birtanede masuma dokunmadan zor olan bu allah adil olanın yanındadır hazreti ömer olmak gerek işte zor olan bu hiç olmazsa bu yolda olmak gerek allah yar ve yardımcınız olsun

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

kelle

burcin bozkurt
01 Ağustos 2016 Pazartesi 09:18

Su akar yerini bulur mühim olan kulun soyledigi degil ALLAHIN ADALETI ????

4 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

ya araştırma görevlileri

remzi
01 Ağustos 2016 Pazartesi 08:49

fetö cüler tarafından araştırma görevlisi olarak alınan personel ne olacak,bunlar nasıl ayıklanacak bunlar şu anda kendilerini çok çok iyiy kamufle ediyorlar 15 temmuzda olduğu gibi yeri zamanı gelince haşhaşiler gibi vatanını milletini satarlar üniversiteden mezun olmuş son 5-6 seneden itibaren öğrencilere sorun araştırın mezun öğrenciler içinde çok şey bilen öğrenciler ulaşılır

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

BT

BT
01 Ağustos 2016 Pazartesi 08:36

dişlerin çok çirkin BT.....

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Acımayın

Baki yeşil
01 Ağustos 2016 Pazartesi 08:22

Korkarım sayın rektörüm sen bu işi beceremiyeceksin çünkü senin kendi fakültenin ilahiyatın tıp ve hukuk fak.yarısı bunlardan çoğu senin eski kankaların birara bunlara emir geldi hepsi keçi sakalı bıraktı,at kuyruğu saç gençlerde küpe,ağızlarda sakız,o dönemin kamuflaj şekillerinden bazıları

5 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

TIP FAKÜLTESİ BÖLÜMÜNE DİKKAT

SİZDEN BİR DOST
01 Ağustos 2016 Pazartesi 05:42

SN.HOCAM TIP FAKÜLTESİ BÖLÜMLERİNDE HALEN ÇALIŞAN FETÖCÜLAR VAR.ÖZELLİKLE RÖNGEN TEKNİSYENİ-HEMŞİRE-SEKRETERLİKLER.BURALARDAKİ PERSONEL 2 YIL ÖNCE KADROLAŞTI AMAN DİKKAT.İNCELEYİN BULURSUNUZ.SİZDEN EMEKLİ OLANTEKNİK PERSONELLERİN ÇOCUKLARI BUNLARI.AMAN GEÇİT VERMEYİN.

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla