visitor analyticsvisitor analytics
07 Aralık 2016 Çarşamba 17:23

ÜNİVERSİTEDE PARALEL OPERASYONU

ÜNİVERSİTEDE PARALEL OPERASYONU
13 Ocak 2015 Salı 15:54

Süleyman Demirel Üniversitesi (SDÜ) bilgi işlem daire başkanılığı görevini yürütmekte olan Halil Karakoç görevinden alındı.

Üniversite yönetiminin dün aldığı bir kararla Karakoç'u görevden aldığı öğrenilirken, yerine Osman Başbozkurt atandı. Konuyla ilgili Üniversite yönetiminden bir açıklama yapılmazken Karakoç'un Cemaate yakın olmasından dolayı görevden alındığı tahmin ediliyor.

AZ

ısparta
01 Şubat 2015 Pazar 00:26

sayın cumhur başkanım ve başbakanım layik olan kışiyı bilir inşallah ıspartalı olur veya murat cakmakgıbı rektör atar

1 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

adalet

veli
23 Ocak 2015 Cuma 19:56

gelişmiş ülkelerde 4 kurum önemlidir.adalet,eğitim,sağlık ve güvenlik.burada çalışanlar ekonomik ve özlük olarak en iyi haklara sahiptir.ingiltrede öğretmenin maaşı 5.000 dolar türkiyede 1.000 dolar vb

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

hadi ordan

zaza
21 Ocak 2015 Çarşamba 22:42

Şimdi halile paralelci deil diyenlere sesleniyorum parelelciler in sihiydi halil hastanede neler karistirdigini herkes bilir

7 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Kara kutu

Tıp
20 Ocak 2015 Salı 13:49

Tıp fakültesine hülleyle aldıklarına bakın. Paranın başına getirilen paralelcileri de inceleyin. Bakın neler var.

8 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

İkiliydiler

Üniversiteli
20 Ocak 2015 Salı 11:21

Halil efendi bu koltuğa, Pensilvanya da çektiği "İbicioğlu-Gülen" fotoğraflarıyla geldi, bunu bilmeyen yok. Artık belli ki koltuk hakikaten sallanıyor. Hepinize güle güle. Öbür dünya da hesap çok keskin olacak.

14 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Oku

Dilara
20 Ocak 2015 Salı 11:15

Fen edebiyat edebiyat a da temizlik yaparsınız iyi olur arkası sağlam diye adamı hocaları da öğrencileri de Afedersiniz TırT yapıyor

6 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

KARA KUTU HALİL

4815
15 Ocak 2015 Perşembe 08:35

SİZ GERÇEKTEN İNANDINIZ MI HALİLİN GÖREVDEN ALINDIĞINA VEYA ALINACAĞINA. RESMİ ALINSADA FİİLİ YANINDA.

16 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Paralelcim

Gölcük
15 Ocak 2015 Perşembe 00:14

Paralelcilere savaş açan yönetim GÖlcük dershanelerinin hocalarına ve personeline kadroları verirken iyiydi ama bu veballer nasıl ödenecek merak ediyorum yıllarca kadro bekleyenlerin hakkını çatır çatır yediniz

21 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

paralelcinin hasıdır o

antiparalelci
14 Ocak 2015 Çarşamba 17:34

ya gün gelir devran döner sayın halil bey. ortalığı kasıp kavurdunuz haram helal ver Allah ım bu kulun yer Allah ım dediniz. gün geldi kirli hesaplarınız ayaklarınıza dolaştı. yediğin haltlardan sonra görevden istifa etmeyip rektör tarafından atılman ayrıca utanç verici.

20 Beğendim
13 Beğenmedim
 
Yanıtla

paralelcinin hasıdır o

antiparalelci
14 Ocak 2015 Çarşamba 17:34

ya gün gelir devran döner sayın halil bey. ortalığı kasıp kavurdunuz haram helal ver Allah ım bu kulun yer Allah ım dediniz. gün geldi kirli hesaplarınız ayaklarınıza dolaştı. yediğin haltlardan sonra görevden istifa etmeyip rektör tarafından atılman ayrıca utanç verici.

13 Beğendim
10 Beğenmedim
 
Yanıtla

Bu manevraları yutacak bir AK partali varmı acaba?

musti
14 Ocak 2015 Çarşamba 11:35

yaw hoca nasıl olsa atanmıyacan bari dik dursaydın da hayırla yad edilseydin.

23 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Bundan sonra nereye ve kime .... olacaksın ?

Ülkücü
14 Ocak 2015 Çarşamba 09:24

Rektör hoca daha önceden tam bir ülkücüydü, sonra fetullahcı paralelci oldu, şimdi paralelcilere düşman oldu, peki bundan sonra da ne olacaksın ya, yoksa hoca mı...?

27 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

rektör ve halil

464632
14 Ocak 2015 Çarşamba 08:40

üniversitede aynı adanaya atanan ve açığa alınan ahmet zeki gürkan gibi rektör ve cemaat adına dinleme,fişleme ve takip işi yapmıştır.tüm üniversitede ve özellikle tıp fakültesi hastanesinde; rektör,halil karakoçve baş imam numan tamer ile birlikte üniversitedeki tüm cemaatci yapılanmayı ve kadroyu kurmuşlardır.

24 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

mürayilik

aliveli
13 Ocak 2015 Salı 23:09

yapılan göstermelik.iş işten geçtikten sonra yapılan hamleler.Bu dönem dışarıdan gelen idari personellerin sicillerine bir bakın nedense hep aynı şekilde.geldikleri kurumlarda haklarında olumlu pek birşeyler denmiyor.özelliklemi seçiliyor .akçeli işler vs

15 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Halil Beymi Paralelci?

metin
13 Ocak 2015 Salı 23:03

Uzun süredir Bilgi İşlemde çalışıyorum.Tüm samimiyetimle söyleyebilirimki solcusunu,Ülkücüsünü, Ak partilisini hatta ataisttim diyenini gördüm ama cemaattenim diyenini ne gördüm nede duydum.Birde Başkanın Dairedeki A takımına bakın dünya ve siyasi gorüşleri tamamen farklı İbrahim Bey ve Uğur Bey, Bu yönetim zamanında aksuya 8 ay sürgün gitmiş Sertaç bey,sütçülere 3 ay sürgün giden Zekai Bey İnanın aklım almıyor madem Halil Bey cemaatçi dairesinde dürüt ve karakterli bu muhalif ekibi neden kurdu.

27 Beğendim
20 Beğenmedim
 
Yanıtla

temizliğe devam mı

diğerleri
13 Ocak 2015 Salı 22:14

pekiii, cemaate yakın fakülte sekreterleri, yüksek okul sekreterleri, müdürler nolacakki? bunları herkes biliyor, dışardan kuruma gelen isimler bunlar?

38 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ayarcı ayarcı

Vatandaş
13 Ocak 2015 Salı 22:12

Hocam Tıp fakültesinde de yap temizlik cemaat vasıtası ile AKP nin sendikasinda temsilcilik yapıp esinide kendisinide Uluborludan merkeze ****üren arkadas simdi Tıp fakültesinde MDR. Yardım. Olmus dun Uluborlu da milliyetçi naralari atıyordu.

15 Beğendim
13 Beğenmedim
 
Yanıtla

HOÇALAR

DR
13 Ocak 2015 Salı 21:31

REKTÖRE OY VEREN HOCALAR YATAKLARINDA HUZURLU UYUYABİLİYORLARMI.....?SİZCE....1

40 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

Bizde yedik

T.Usta
13 Ocak 2015 Salı 21:21

Şimdi sen diyorsun öylemi bakın ben paralelci degilim paralelciyi görevden aldım...

28 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

paralel

Paralel
13 Ocak 2015 Salı 21:19

Paralelci paralelciyi görevden almış......

28 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

ortaklar

babacan
13 Ocak 2015 Salı 20:57

rektöre oy verenler bu günaha ortak değilmi

38 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

Yüzüne baksanız f tipi olmadığını anlarsınız.

İskender Kayacan
13 Ocak 2015 Salı 19:50

Sevgili Halil hoca, meyve veren ağaç taşlanır misali harcanmıştır :)Özleyeceğiz kendisininin Dekanlara bile posta koymasını, öyle mübarek bir insandı.Halil hocam; ayrılmadan önce son maillerin de kopyasını çıkartmayı unutma.

19 Beğendim
9 Beğenmedim
 
Yanıtla

Yerine gelen şahısa bakın hele

Yazık....
13 Ocak 2015 Salı 19:25

Gıda Tarım ve Hayvancılık Bakanlığı Tarımsal Araştırmalar ve Politikalar Genel Müdürlüğü’nde memur olarak görev yapan Osman Başbozkurt. 24’ncü dönem AK Parti Ankara Milletvekili Aday Adayı… Ve 2010 Nisan ayında Etimesgut Belediyesi’ne yönelik düzenlenen yolsuzluk operasyonunda gözaltına alınan ve tutuklanan isimler arasında yer alıyor.

14 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

aktroller

Yargıç
13 Ocak 2015 Salı 19:06

Utanma ve ar duygusu nötürleşen aktroller. Şu an kapıştığınız tepiştiğiniş paraleldediğiniz dün aynı yatakta seviştiğiniz zina günah ****lerinizdir. Sürenin sonunda edilen olmanın acısıyla savaş aşmanız sizin masum olduğunuzu göstermez. Bilinizki aynı ahlak ve onursuzluğun bir tarafı olduğunuzdur. Cehennem komşunuz savaştığınızdır. Allahın gazabı topunuzun üzerine ola.

21 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla