visitor analyticsvisitor analytics
20 Temmuz 2017 Perşembe 23:25

ÜNİVERSİTE YOLUNDA KAZA

Üniversite Yolunda Kaza
21 Ocak 2015 Çarşamba 11:57

Üniversite yolunda yaşanan kazada aracın içierisinde 35 günlük bebek de vardı.

Üniversite yolunda bir trafik kazası meydana geldi.Üniversiteden Isparta istikametine giden Osman Çankaya yönetimindeki 32 NA 559plakalı araç ile yola hatalı çıkış yapan Enes Döngel yönetimindeki 42 BTZ 24plakalı araç çarpıştı. Kazada bir de bebek vardı. Daha 35 günlük olan ElifDöngel isimli bebek hatalı çıkış yapan aracın içersindeydi. Elif bebek kontrol içinSüleyman Demirel Üniversitesi Tıp Fakültesi'ne kaldırıldı.

yok boyle birsey

ğünes
02 Şubat 2015 Pazartesi 16:35

ya böyle yolların daha ne kadar can alması lazım ki neden ilğilenilmiyor anlamıyorum ya ben buradan yetkililere seslenıyorum lutfen yardımcı olun

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Allah baba askerimiz de koru

Masum Vatandaş
22 Ocak 2015 Perşembe 19:04

Burdan Allah babaya sesleniyorum.Sadece bebekleri koruma bizim askerimizi polisimi de koru, afrikalı çocukları da açlıktan koru, öldürülen masumları da koru, Işidin öldürdüğü Türkleri de koru.Tamam daha önce hiç korumadın da bir seferlik koru hatta sadece 1 yıllık koru olmaz mı ey allah baba?

1 Beğendim
8 Beğenmedim
 
Yanıtla

KAPATILMALI

Behlül
21 Ocak 2015 Çarşamba 15:30

Karşı yola geçiş yapılan yol 2 ay önce trafiğe kapatıldı. Girilmez işareti var. Biz her gün diyorduk burada bir gün kaza olacak da ancak o zaman aklımız başımıza gelecek diye. Işıkkent ten inen ve adliye emniyetin önünden geçen yol devam etmeli ve orada ışıklı kavşak yapılarak karşıya geçiş sağlanmalı.

5 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla