visitor analyticsvisitor analytics

UMRUNDA DEĞİLMİŞ

UMRUNDA DEĞİLMİŞ
11 Aralık 2014 Perşembe 13:52

UMRUNDA DEĞİLMİŞ

ISPARTA'nın Aksu İlçe Belediye Başkanı CHP'li Ali Kaya,kendisini şikayet eden üniversite öğrencileri ve halka cevap verdi. BaşkanKaya, "Kimsenin haberi ile ilgilenmiyorum. Umurumda değil. Biz işimizebakıyoruz" dedi.

SDÜ AKSU Meslek Yüksek Okulu öğrencileri ve halk tarafından asfaltsızyollar fotoğraflanarak devlet büyüklerine mektup halinde gönderilmişti. Buhaber ise çeşitli internet sitelerinde ve gazetelerde yer almıştı. BelediyeBaşkanı ise o haberlere ilginç bir cevap verdi.

İşte o iddialara Aksu Belediye Başkanı Ali Kaya'dan cevapgeldi.

Bugün başka bir konuyla ilgili basın toplantısı düzenleyenCHP İl Başkanı Vedat Şenol, Aksu Belediye Başkanı Ali Kaya'yı cep telefonu ilearayarak eleştirileri cevaplamasını istedi.

Isparta'ya yaklaşık 60 kilometre mesafede olan ilçeninBelediye Başkanı Ali Kaya'da eleştirilere telefonla cevap verdi. Kaya, Küreselyağışlardan dolayı heryerde benzeri manzaraların yaşanabileceğini savunarak"Abartıyorlar. O fotoğraflarda gösterdikleri çukurlar o kadar büyük değil.Öyle çukur göstersinler görevimden istifa ederim" dedi.

İlçede 18 kilometre kanalizasyon yaptıklarını anlatan BaşkanKaya, "Çalışan bir belediyeyiz. Elbette asfaltta, yol da bozulacak. Isparta'da bile büyük imkanlarlayapılan çalışmalar kısa sürede bitmiyor. Yol başlarında açılan kanallar var.Oraların fotoğraflarını çekip servis etmişler. Biz elimizden geldiği kadarçalışıyoruz" ifadelerini kullandı.

Yapılan haberlerin yalan ve kasıtlı olduğunu ileri sürenKaya, "Kimsenin haberi ile ilgilenmiyorum. Umurumda değil. Biz işimizebakıyoruz" dedi.

.

ulkucu
13 Aralık 2014 Cumartesi 09:15

Eski chp li yeni mhp li olarak satılık insan çok ne bdkliyordunuz ki ne aldınız adam daha neye ne dedigini bilmiyo bir adım ilerlemeden sayıyo bu halk da buna seviniyo işte ...!

2 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

zihniyet

aynalı
12 Aralık 2014 Cuma 10:33

klasik chp zihniyeti

4 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Bazen çare aramak yerine çare üretmek gerekir..

Engin yılmaz
11 Aralık 2014 Perşembe 23:46

Ben aksuda doğdum büyüdüm elbette böyle sorular gündeme sık sık gelecek ama yaşadığınız yeri kirletmeden.Belediye elinden geleni misli ile yapıyor inanmak istemeyenler yoların durumuna değil başkanın görünen icraatlarına baksın bence daha önemlisi birde görünmeyenleri başkanın kendi dilinden kendi makamında dinlesin. Yayınlanan görüntüler k****izasyon çalışmasınn yeni bitirilmiş yerler ve dere kenerından alınmış sahte arz edilmiş görüntülerdir. yaşadığınız ilçeden memnuniyet duymalısız.

9 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

BAŞKAN ÇALIŞIYOR

MKARA
11 Aralık 2014 Perşembe 23:18

BEYEFENDİ BAŞKAN İŞİNE BAKIYOR.DAHA NE YAPSIN? BURASI AKSU BURADA ÇALIŞMANIZ ÖNEMLİ DEĞİL.SİZ ÇALIŞSANIZ DA ÇALIŞMASINIZDA AYNISINIZDIR.

3 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

tuhaff

.
11 Aralık 2014 Perşembe 19:55

Görünen koy klavuz istemez şimdiye kadar herkes memnundu kaybetmenin acısından komplo kurmalar başlamış belli...!

6 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

yanlış haber

muhtar
11 Aralık 2014 Perşembe 19:52

Bu haberi yapanlar yalancı ve yanci. Halk nerde şikayetçi halk biziz gelinler sorunlar bize Biz Baskanimizdan Memnunuz öyle olmasa halk birkez daha secermiydi.bunu cekemeyenler catlasin.yalan haber yapmadan gelin gerçek halka sorun

5 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Bellii

Ferhat Kafadar
11 Aralık 2014 Perşembe 18:09

belediye başkanın çalısmadıgı belli yollardan

6 Beğendim
14 Beğenmedim
 
Yanıtla

.

.
11 Aralık 2014 Perşembe 16:45

.

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

acaba neden

yargıç
11 Aralık 2014 Perşembe 16:40

Aksunun bir önceki belediye başkanı tüm olumsuzluklarına rağmen AKP li olmasından desteklenip şakşaklandı. Mevcut başkan muz cum Aksu ilçe CHP li başkanı olunca devlet v****arı kapattı. Başkan Akp li ler kadar oryantal dansöz olmamasından çaresizliğe mahkumdur. Şikayet eden ülkeyi nasıl bir zihniyet iktidarı vardır anlasın. Bu ahlak yoksunu AKP sisasetidir. Haber yapan Aktrollar vıcık vıcık yağ ve k****izasyon konumundalar. Dayan başkan bunlar yolcu.

12 Beğendim
7 Beğenmedim
 
Yanıtla