visitor analyticsvisitor analytics

UMREDEN DÜN GELDİ BUGÜN HAKKA YÜRÜDÜ

UMREDEN DÜN GELDİ BUGÜN HAKKA YÜRÜDÜ
10 Nisan 2016 Pazar 18:58

Isparta’da 2004 yılında AK Parti’den seçilen ve 5 yıl başkan olarak görev yapan Hasan Balaman, yaklaşık 15 gün önce umre ziyaretine gittiği ve dün dönüş yaptı.

ISPARTA-Eğirdir karayolunda trafik kazasında hayatını kaybeden Hasan Balaman'ın dün UMRE'den dönüş yaptığı öğrenildi. Kaza sırasında araçta sıkışarak Balaman yaşamını yitirdi. Bizde Bomba 32 Ailesi olarak Balaman'a Allah'tan rahmet yakın dost ve akrabalarına başsağlığı dileriz

Haysiyet Cellatlarına

Rukiye Duman
13 Nisan 2016 Çarşamba 11:47

Ispartada girişinden çıkışına kadar nereye bakarsanız Hasan Balaman'a rahmet okuyacak eserler görürsünüz ey haysiyet cellatları, hesap günü var, orada hesaba çekileceksiniz. Tek eseriniz var o da haysiyet cellatlığı. Bir taş üstüne taşmı koydunuz.

4 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Hakkım Helal Olsun.

Hakkım Helal Olsun
13 Nisan 2016 Çarşamba 11:43

Ölülerin ardından kötü konuşmak caiz değildir. Hz. Aişe validemizden rivayet edilen bir hadisi şerifde Peygamberimiz (sav) "Bir arkadaşınız öldüğü zamanonu bırakın, onu gıybet edip ayıplamayın." buyurmuştur.(Ebu Davud, Sünen, Edeb, 49, c. IV, s. 275)Abdullah b. Ömer'den rivayet edilen bir hadiste de "Ölülerinizin iyiliklerini, güzelliklerini anın ve kötülüklerini sarfı nazar edin." buyurmuştur. (Tirmizi, Sünen, Cenaiz, 33, c. II, s. 215; Ebu Davud, Sünen, Edeb, 49, c. IV, s. 275.)

3 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Kul hakki

Gercekci
11 Nisan 2016 Pazartesi 22:43

Kul hakkını aranızda çözün diyor bizi yaratan Allah cc nasıl temiz gidilmiş oluyor.

5 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

AKP nin din anlayisi

Gercekci
11 Nisan 2016 Pazartesi 22:37

Muflisin ne anlama geldiğini Google sorun kul hakkı dışındaki günahlara eyvallah umrede tövbeyle affettirdi. Bizler insanların günahlarını arastirmiyoruz biz ispartalinin hakkından bahsediyoruz kimse günah işledim demiyor hakkımı yedi diyor hakkını yediğin insanla helallik istemek lazım rahmetli 200 bin kişiden helallik istedimi?200 bin kişi hakkını ela etti.umrede işlediği günahlardan arındı. İşte atılan başlık yerini buldu mu acaba.

4 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

pazarci

Isparta
11 Nisan 2016 Pazartesi 17:21

2 daire param gitti Isparta yi terkettim çok ağladım çok perişan oldum.

8 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Edep ya hu.

Mağdur
11 Nisan 2016 Pazartesi 11:57

Gariban ölünce "vefat etti" bazıları ölünce "hakka yürüdü" biz ölünce şeytana mı yürüyoruz? Töremizde ölenin arkasından kötü konuşmak yoktur ama; rahmetliyi tüm Isparta halkı biliyor.

26 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

allAh. rahmet. eyle sin

ali ali
11 Nisan 2016 Pazartesi 11:07

Arkadaşlarcalddi. Ev aldı çaldı. Çiftlik yaptı diyenler gözünuz le gördünuzmü ki boşunaguunaha girmeyin. ALLAH. Ailesine sabır. Versiin.

3 Beğendim
14 Beğenmedim
 
Yanıtla

AH YERDE KALMAZMIŞ

T S
11 Nisan 2016 Pazartesi 10:54

YANDAŞI BİR O... VE EŞİ TARAFINDAN İFTİRAYA UĞRAYARAK BENİM RAMAZAN AYINDA 3 GÜN SUYUMU KESTİREREK SUSUZ BIRAKANA BENİM VE ÇOCUKLARIMIN YAPTIĞI BEDDUA TECELLİ ETTİ. ŞÜKÜRLER OLSUN SIRA O İFTİRAYI ATANLARDA.YAPTIKLARI ÖMREYE GİRMEKLE TEMİZLENMEZ ÇÜNKÜ HÜCRELERİNE KADAR İŞLEMİŞ. SEN HER D.. YAP SONRA HACCA ,ÜMREYE GİT TERTEMİZ OL YOK ÖYLE BİRŞEY. VE HAKKIMI HELAL ETMİYORUM. İKİ ELİM YAKASINDA.

21 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

levha

yanga
11 Nisan 2016 Pazartesi 10:28

hacca umreye gitmek insanı temiz kılmaz

22 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

bu başlık bu buyuk ınsana az bıle olmus

ıspartalı
11 Nisan 2016 Pazartesi 10:17

Allahım mekanını cennet etsın. yorumlara baktımda ne basıt ınsanlar var. bu ölüm hepimize gelecek. herkesin işine yaradı bır kez reddetmısse kötü denmekte. ama tüm mazlumların hayır duasını aldı. yuce mevlam mekanını sorgusuz sualsız cennet etsın. ben cok sevıyordum kendısını. yakınlarına sabır versın ınsallah. o tertemız rabbımın huzuruna gıttı ınsallah

10 Beğendim
9 Beğenmedim
 
Yanıtla

Isp ya fazla geldi

Baki yeşil
11 Nisan 2016 Pazartesi 09:37

60 yıllık Isparta mason gelenek ve börekçileri İstanbul destekli Balaman ı kabullenemedi ona karşı CHP MHP mason paralel yapılanma ittifak yaptı bugün C.başkanına yapılanların aynısı o gün ona yapıldı Isparta çarkının dişlerini kırdı İstanbul ile çalıştı 10 liralık işi 1 liraya yaptırdı ama çamur hazırdı albayraklar A peşkeş dediler Zaman o günde haindir ama henüz Times ve Saroz sermayesi bilinmiyordu herkes iyi niyetli Namaz diye tersten okuyordu Osmanlı'da iyi niyetinin kurbanı olmustu ah ahah

9 Beğendim
24 Beğenmedim
 
Yanıtla

biraz duyarlı olun

hakan
11 Nisan 2016 Pazartesi 09:05

adam yaptıysada kendi günahı sonuçta ıspartamıza güzel hizmetleri oldu ALLAH RAHMET EYLESİN BİZE BAŞKA BİŞEY DEMEK DÜŞMEZ

9 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

allah rahmet eylesin

osman
11 Nisan 2016 Pazartesi 08:57

ölünün arkasından kötü konuşan arkadaşlar.hiç bir şey söylemeseniz ne kaybedersiniz?

23 Beğendim
8 Beğenmedim
 
Yanıtla

allah rahmet eylesin

osman
11 Nisan 2016 Pazartesi 08:57

ölünün arkasından kötü konuşan arkadaşlar.hiç bir şey söylemeseniz ne kaybedersiniz?

11 Beğendim
7 Beğenmedim
 
Yanıtla

allahla pazarlık mı yaptın

nerden biliyon
11 Nisan 2016 Pazartesi 08:40

nerden biliyon ısp ya ilk geldğinde bu rahmetlinin evi yoktu şimdi ciftlikler villar cal cal umre temizler yok öle tarık nerden biliyon seni zenginmmi yaptı münetcille misin nerden biliyon temzilendiği ni ALLAH BİLİR O HERŞYE HAKİMDİR

17 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

bak

başığa
11 Nisan 2016 Pazartesi 08:19

umreye hacca giden günaklarını arabistanda bırakmıyor malesef. herkes amel defteriyle girer kabire bu başlığı atan şahsı esefle kınıyorum ALLAH la anlaşması var sanki.siz umreyi hristiyanlıktaki günah çıkartma ile harıştırıyorsunuz sanırım.herkes dünyada yaptığı iyiliğide kötülüğünde karşılığını ahirette fazlasıyla alacak.kuran ayetlerine aykırı bir başlık.

28 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

İNSAN GİBİ YORUM YAZALIM

DOST
11 Nisan 2016 Pazartesi 07:19

MEKANI CENNET OLSUN.LÜTFEN MEFTAYA SAYGI DUYALIM.BİRGÜN SİZEDE GELECEK AYNI AZRAİL.ELŞTİRLİ VE OLUMSUZ YORUM YAPANLAR MÜSLÜMANA YAKIŞMAYAN DAVRANIŞTA BULUNMAYALUM.

12 Beğendim
9 Beğenmedim
 
Yanıtla

ısparlı

Gllll
11 Nisan 2016 Pazartesi 02:15

Siz ölenin arkasından konuşmakla bir halt yediginizi mi zannetdiyorsunuz kesin kapısına gelip kovulanlardan birisinizdir ayıp ayıp hasan başkanımız gazeteyi elinden düşürmezdi

2 Beğendim
14 Beğenmedim
 
Yanıtla

ısparta konya karayolo

dbardak
11 Nisan 2016 Pazartesi 01:28

başka illerin yolları 3. kez yapılırken bu güzergah inşallah bir gün bitecek

11 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

ısparta konya karayolo

dbardak
11 Nisan 2016 Pazartesi 01:24

akşehir ısparta arası yanlış hatırlamıyorsom 60 lerin sonu 90 ların başında başladı 25 yıl

6 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Hgu

Gfjgjh
11 Nisan 2016 Pazartesi 00:13

Sizde onun zamaninda lyi nasiplendiniz.normal bu baslik

13 Beğendim
10 Beğenmedim
 
Yanıtla

başkanim

milliyetçi
11 Nisan 2016 Pazartesi 00:13

Allah RAHMET Eylesin

7 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

çok şükür ahiret var.

cem davran
11 Nisan 2016 Pazartesi 00:09

yüce rabbim adaletle hükmedecek bundan hiç şüphemiz yok. bizlerde şahitlik edeceğiz inşaalllah ama merhum hakkında hiç güzel şeyler söylemeyeceğim.......

18 Beğendim
11 Beğenmedim
 
Yanıtla

keşke zaman olsaydı.

keşke
10 Nisan 2016 Pazar 23:24

zamanın olsaydı da bir gazete okuya bilseydin. artık çok geç, Allah Rahmet Eylesin.

6 Beğendim
8 Beğenmedim
 
Yanıtla

Dünya boştur.mal mülk para servet makam mevki nafile

Ali
10 Nisan 2016 Pazar 22:29

Allah'ın terazisini elindemi tutuyorsun bu başlığı atan kişi.inşallah bari deseydin.ölenin arkasından müslümanın yapacağı iş Allah günahlarını affetsin demektir.

31 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla