visitor analyticsvisitor analytics

ULUBORLU VE KEÇİBORLU BAŞKANINDAN GÜNÜN SELFİESİ

Uluborlu ve Keçiborlu Başkanından Günün Selfiesi
08 Aralık 2015 Salı 17:03

Uluborlu ve Keçiborlu Başkanından Günün Selfiesi

Keçiborlu Belediye Başkanı Yusuf Murat Parlak ve Uluborlu belediye başkanı Mehmet Ünverdi, çeşitli temaslar için Ankara'ya gittiler.Yolculukta onlara Ak Parti Isparta il yönetiminden Keçiborlu, Uluborlu Koordinatörü Mehmet Güneştepe'de eşlik ediyor.

 

  Bir hayli eğlenceli geçtiği gözlenen yolculuk sonrası Uluborlu ve Keçiborlu'ya başkanlar Plan Bütçe Komisyonu Başkanı Süreyya Sadi Bilgiç'e sunacakları çeşitli projeler sonrası çantaları dolu olarak dönecekler.

meyve veren daş

hüseyin özkaya
11 Aralık 2015 Cuma 11:43

meyve veren ağaç taşlanır... it ürür kervan yürür..

2 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

vay arkadaş

chp li
11 Aralık 2015 Cuma 09:41

ya arkadaşım 7000 nüfüslu şehirde ne bu çekememezlik bi remzidir gidiyor ne çok remzinin yerinde olmak isteyen arkadaşlarsınız sayın yorum sahipleri keçiborlunun bugune kadar niye gerilediğinin en büyük örneğisiniz

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

samimiyet2

Keciborlu Esnaf
09 Aralık 2015 Çarşamba 21:29

Doğru Remzi'ye haksızlık etmemek lazım. Seçimlerde köylüye aba altından sopa gösterip oy isteyen de o, çayıri usulsüz olarak kullanan da o. Allah var, her devrin adamı olmayı beceren nadir esnaflardandir babası ve kendisi, ama sıkıysa işlerine gelmeyeni yapın, o zaman baş düşman kesiliverirler ve başlarlar ailecek dedikodu üretmeye. Komşuyu komşusuna kusturmekte üstlerine yoktur bunların.

1 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

haksızlık bu

vefasiz
09 Aralık 2015 Çarşamba 20:40

Remzi kardeşe yapmayın böyle

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Güzel foto

Hasanali
09 Aralık 2015 Çarşamba 19:45

Selim bey Teşekkürler. Arkadaşı tanımadığım için merak etmiştim. Arkadaslara başarılar. Uluborludan selam

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Baskan

Hasan
09 Aralık 2015 Çarşamba 18:33

Bu adam nere gidiyor daha düne kadar yanında olan kişiler yanında yok herkesi kendine kiskirti yusuf başkan ne yapmaya calisiyon allah aşkına

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

olmaz

keciborlu
09 Aralık 2015 Çarşamba 14:20

Bu yorumlar bir kişiden yazılmış Kecıborlu nun güzel başarılı çalışmalara gölge düşürmek için yusuf başkanı tebrik ederim...

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Samimiyet

Keciborlu Esnafi
09 Aralık 2015 Çarşamba 14:11

Yusuf Başkan, sor bakalım arkanda sırıtan o arkadaşa, daha 10 gün önce akşam saatlerinde ulu orta " köpek gibi istediklerimi yapacak, benim sayemde o koltukta oturuyor, kafamı bozmasın cemaatte dedikodusunu çıkardım mi bitiririm onu" demiş mi dememiş mi? Sen ne kadar hizmet getirsen de bu adamlarla gezdiğin sürece sadece belli bir kesimin başkanı olursun, Keciborlu'nun değil. Sor bakalım köylülere ne düşünüyorlar kasap ve babası hakkında.

1 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Insan

Keçiborlu
09 Aralık 2015 Çarşamba 12:48

Insanları kırmak kolay yapmak zor kırdığınız insanlarla aranızdaki mesafeyi nasıl kaparsınız yada nasıl umursamadan duruyorsunuz. Insanları kırdıktan küçümsedikten sonra istediğiniz kadar hizmet getirin umurlarında olacakmı görecez sözlerim Keçiborlu belediye başkanı için Remzi ne menfaati vardır bilmem Keçiborlu ya da kendi ticaretine zarar verdiği kesin resimde güzel çıkmış .

1 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

has****iye cvp

selim
09 Aralık 2015 Çarşamba 09:58

bahsettiğin arkadaş belediye meclis üyesi adayıydı ama nasip olmadı. Akpartiye gönül vermiş bir arkadaş

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

şaşırmadım

keçiborlulaştıramadıklarımızdanmısınız?
09 Aralık 2015 Çarşamba 08:34

hadi başkanları anladım da arkadaki arkadaşlar ne ayak gerçi şaşırmadım her belediyede böyle tipler olmuştur madem arabayı başkan sürecekti bu arkadaki arkadaşlarda zannedersem şöförde değiller ne iş yaparlar ne ayaklar?

1 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Çakma İmam

Keçiborlu Ak Partili
09 Aralık 2015 Çarşamba 00:21

Araçtaki iki kişi Belediye Başkanı, diğeri İl yöneticisi, peki dördüncü sakallı arkadaşı tanıyamadım. Ha doğru ya, bizim çakma imamdan başkası değil bu, Ulu Camiye namaza gelip, cemaate kendini göstermeye çalışan imam. Desenize, İbrahim Ağras abimizin koltuğu çakma imama verilecek. Eeee, Remzi Bey az uğraşmadı, Yusuf Başkan ve ailesi hakkında bizim bilmediklerimizi biliyormuş ya Ahmet babasıyla birlikte.Remzi kardeş, önce kardeşini Tekkeli'den kurtarsan diyorum, senin gibi Müslümana yakışmıyorda

2 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Guzel

Hasanali
08 Aralık 2015 Salı 20:22

Üç kişiyi anladık da. Diğer arkadaş kim. İlçe başkanı mı acaba.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla