visitor analyticsvisitor analytics
25 Temmuz 2017 Salı 11:46

ULUBORLU-SENİRKENT SICAK ASFALTTA KAVUŞTU

ULUBORLU-SENİRKENT SICAK ASFALTTA KAVUŞTU
16 Mayıs 2017 Salı 14:29

ULUBORLU-SENİRKENT SICAK ASFALTTA KAVUŞTU

Türkiye Büyük Millet Meclisi Plan ve Bütçe Komisyonu Başkanıve AK Parti Milletvekili Süreyya Sadi Bilgiç, referandum öncesi Uluborlu ve Senirkent İlçesi’ni ziyaret ederek asfalt müjdesi vermişti.  Çok geçmeden Uluborlu ve Senirkent arası asfaltlama çalışmaları başladı. Sona doğru geliniyor.

Öte yandan Uluborlu Belediye Başkanı Mehmet Ünverdi,Milletvekili Bilgiç'e teşekkür ederek, ilçemizi ziyareti sırasında tüm vatandaşlarımıza müjdeyi vermişti. En kısa sürede çalışmalar başladı ve sıcak asfaltta kavuştuk. Kendisine şükranla teşekkür ediyorum. İlçemiz ile ilgili bütün meselelerimizi anında çözüme kavuşturmak için elinden geleni yapıyor.Uluborlu ve Senirkent halkı adına minnettarız. 

ASfalt

eren
17 Mayıs 2017 Çarşamba 10:45

SENİRKENTİN ŞEHİR İÇİ YOLLARININ REZİLLİİNİ BİTİRDİKLERİ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM TEMMUZ AYINDAN BERİ KAZIK HALDE DURAN O ÇİRKİN ASFALT SONUNDA YAPILMIŞ TEŞEKKÜRLER

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

senirkent

uluborlu
17 Mayıs 2017 Çarşamba 09:52

Uluborlu her zaman iktidarın yanında olmuştur. bugün chp başa gelse onların yanında yer alır ki doğru olan budur. bak hizmeti kapmışlar. senirkent merkez de bahçeli sayesinde şimdi asfalttan sebeplenecek. yaşa Erdoğan sen çok yaşa !!!!

2 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

sıcak asfalt

sengetli
17 Mayıs 2017 Çarşamba 08:22

uluborlu senget arası sıcak asfalt yapılması güzel bi gelişme.aynı şekilde keçiborludan sonraki uluborlu senget yolunun ayrımındanda sıcak asfalt yapılması gerelir hemde acilen.ayrıca senget bl.başkanına önmemle duyrulur.senget kaç dönemdir mhp kazanıyor.senget içindeki yollar çok kötü.senget bunu haketmiyor.ısp.bld.başkanına rica edilse sengendin içinin heryeri sıcak asfalt olurdu.ısp.bls.si taaa çandırda sıcak asfalt yaptıda.sengendemi yapmıcak.yazık çok yazık.

5 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

KARADÜZEN ALİSAN
17 Mayıs 2017 Çarşamba 00:30

Alisan nerdeee. karadüzen karadüzen diye milleti alıştırdın. hizmet yapmama ya .k****larda su yok diyoruz banane diyorsun. Elinde imkan var sende iş yok. Çene ye geldimi garibanlik edebiyatı yapıp insanları kandiriyorsun. usulsüz inşaat lara izin veriyorsun.

3 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla