visitor analyticsvisitor analytics
07 Aralık 2016 Çarşamba 23:16

ULUBORLU'DA CEMAAT EVLERİNE BASKIN

ULUBORLU'DA CEMAAT EVLERİNE BASKIN
20 Temmuz 2016 Çarşamba 12:21

ULUBORLU'DA CEMAAT EVLERİNE BASKIN

ISPARTA'nın Uluborlu ilçesinde FETÖ'ya ait cemaat evlerine baskın düzenlendi. 

FETÖ örgütü tarafından gerçekleştirilen 15 Temmuz darbe girişiminin ardından o cemaate bağlı yurtlar, apartlar ve cemaat evlerine operasyonlar düzenlenmeye başladı. Uluborlu'da ise 4 cemaat evine baskın yapıldı. Baskından çok sayıda gözaltı olduğu öğrenildi.

Alın hepsini

Türkçü
21 Temmuz 2016 Perşembe 11:54

Düne kadar hepsi hoca efendi alim zat ulemadan diyenler Uluborlu da yüzlerce fetullahcı var alsınlar hepsini gerci onlar dansöz gibi hemen kıvırtıp feto ya küfürler yağdırmıştır asıl o yavşakları alacaksın içeri

2 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

REKLAMIN IYISI KÖTÜSÜ OLMAZMI DIYORSUN!

vatandas
21 Temmuz 2016 Perşembe 08:44

15 TEMMUZU ISIM OLORAK VERECEKMIS! DARBENIN REKLAMI OLUR! BU KÖTÜ GÜNÜ MILLETE UNUTTURMAYALIMMI DIYORSUN! ALLAH BU MILLETE BIRDAHA BÖYLE GÜNLER YASATMASIN! YAPILAN BÜTÜN DARBE GÜNLERINI BIRER MEYDANA ISMINI VERELIM ISTERSEN! ISTIKLALLER VEYA KURTULUSLAR YABANCI ÜLKELERLE GIRILEN SANLI SAVASLARDIR! DARBELER HIC HASARSIZ ATLATILSA BILE ÜLKELERIN CIRKIN VE YÜZ KARALARIDIR! CÜNKÜ BU MILLETIN VE DEVLETIN EKMEGINI YIYENLER, BU MILLETIN VE DEVLETIN SILAHINI KENDI MILLETINE DOGRULTULDUGU GÜNLERDIR!!!!!

3 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Alındılarmı

Kim
21 Temmuz 2016 Perşembe 07:35

Orada hoca efendi diyerek kasılıp gezenler çocuklrını onların sayesinde devlete kapagı atanlar ve hatta oradaki çamdagı yurdunun hesaplarını tutanlar alındımı acaba malesef halen memurluklarına devam ediyorlar.kandırıldık diyerek ayrılmış pozisyonundalar.bunları ilçe başkanına sorsunlar, bilmiyormu acaba, yoksa akraba mı kayırıyor soruyorum size.

2 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla