visitor analyticsvisitor analytics

ÜLKÜ OCAKLARINDAN YÜRÜYÜŞ!

ÜLKÜ OCAKLARINDAN YÜRÜYÜŞ!
08 Eylül 2015 Salı 16:03

Isparta Ülkü Ocakları bugün saat 19.00'da şehitler için bir yürüyüş düzenleyecek. Yürüyüş BELEDİYE İŞHANI önünden başlayacak.

Isparta Ülkü Ocakları Başkanı Akif Çapraz, yürüyüşe tüm Isparta halkını bayraklarıyla birlikte davet etti.

Dedim

Dedim Bahceliye
08 Eylül 2015 Salı 21:02

Bahçeli ye kırk kere soyledim bak haburda bunları davul zurna ile karşılama osloda pazarlık yapma acilim isine girme apo ile gorusme Apo'nun mesajını meydanlarda okutma dolmabahcede görüşme akilleri meydana salma beni dinlemedi. Iste sonucunda teroru goruyorsunuz. Ne yapti devlet bahceli dinlemedi beni gitti barzani ipe sivan pervar ile el ele türkü dinledi guzel olacak dedi.

1 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

13 senedir

13 senedir
08 Eylül 2015 Salı 19:04

hakkaten bu MHP 13 senedir ülkeyi çok kötü yönetiyor.

3 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

neden

ıspartalı
08 Eylül 2015 Salı 18:58

Şehitler üzerinden herzaman prim yapmaya çalışan mhp.niye koalisyon yapmadın.

1 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ülkenin bu hale gelmesinin tek sebebi MHP

MHP'siz bir ülke şart
08 Eylül 2015 Salı 16:20

MHP yıllardır nefret söylemleri içinde dura dura PKK ya resmen çanak tuttu. çok biliyordunuz apo denen ****i yakaladığınızda neden asmadınız, hadi asamadınız neden öldüremediniz. şimdi de şehitler üzerinden prim yapacağınızı sanıp ortalığa çıkıyorsunuz... yazık yazık yazık. çok yazık.

8 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla