visitor analyticsvisitor analytics
28 Haziran 2017 Çarşamba 20:40

UÇMAN ŞEHİT ANNESİNİ ZİYARET ETTİ

UÇMAN ŞEHİT ANNESİNİ ZİYARET ETTİ
15 Mayıs 2017 Pazartesi 10:30

UÇMAN ŞEHİT ANNESİNİ ZİYARET ETTİ

Milliyetçi Hareket Partisi 25. Dönem Milletvekili Aday Adayı, MHP Üyesi Hüseyin Uçman, Anneler Günü dolayısıyla şehit annesi Keziban Öcal’a ziyarette bulundu.

Her Anneler Günü’nde şehit analarını ziyaret eden 25. Dönem Milletvekili Aday Adayı, MHP Üyesi Hüseyin Uçman, İstanbul’da Vodafone Arena'da şehit düşen  Ispartalı polis memuru Durmuş Öcal’ın ailesine ziyarette bulundu. Anneler Günü dolayısıyla şehit  annesi Keziban Öcal’ın elini öpen Uçman,  şehit babası Şerafettin Öcal ile bir süre sohbet etti.   Şehit anasının hayırduasını alan Uçman, Öcal'a  'Emanetin emanetimizdir' dedi. 

Anneler Günü dolayısıyla mesaj yayınlayan Uçman, "Başta şehit anneleri olmak üzere  annelik sıfatını layıkıyla taşıyan tüm annelerin Anneler Günü’nü kutlayarak, 'Cennet,anaların ayaklarının altındadır' düsturuyla, vatan kahramanları doğuran ve o sıfata layık olan tüm annelerimizin gününü kutlarım” ifadelerini kulandı.

 

Uçman

Salim sert
15 Mayıs 2017 Pazartesi 21:12

Uçman Başkan hiçbir zaman reklam peşinde koşmamıştır..yapmış olduğu hizmetlerin basın tarafından takip edilmesi,sn.uçmanın ne derece ilgi odağı olduğunun göstergesidir..sn.uçman şehit annelerinide,tüm anneleride kendi annesi gibi görmüş,hepsini Peygamber efendimizin hadisiyle anmıştır..konuşması Gönül'lerde taht kurmuştur..siyaseten böyle saygın insanların Isparta'mıza ve ülkemize daha yararlı olabilmeleri için hep birlikte destek olmalıyız.

1 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Adam gibi adam

Kürşat
15 Mayıs 2017 Pazartesi 20:55

Hüseyin uçman MHP nin Isparta'da gerçek sesidir.yapmış olduğu mücadele tüm camiayı her zaman onurlandırmıştır.davaya hizmet anlayışıyla ..hiçbir makam mevki beklemeden ,sn,Bahçeli'nin izinden sapmadan yılmadan gitmiş ..dik durmuştur..çizgisi nettir..MHP nin halkla bütünleşen,,en önemli ismidir..Allah varetsin,,uçman başkanım,,,inşallah seni hakettiğin makamlarda görürüz.....

1 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Asena
15 Mayıs 2017 Pazartesi 13:18

Medya önünde farklı yurtta farklı 1 insan

9 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ata Atasever
15 Mayıs 2017 Pazartesi 12:53

Reklamın iyisi kötüsü olmaz ama şehit aileside kullanılmaz.

8 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla