visitor analyticsvisitor analytics
07 Aralık 2016 Çarşamba 23:07

UÇMAN ESNAF ZİYARETİNDE

UÇMAN ESNAF ZİYARETİNDE
19 Mart 2015 Perşembe 13:49

UÇMAN ESNAF ZİYARETİNDE

Aday adaylığını halkın içinde açıklayan MHP Milletvekili Aday adayı seçim

çalışmalarını halkın içinde sürdürmeye devam ediyor

 

MHP Milletvekili Aday Adayı Hüseyin Uçman, çarşı pazar dolaşıp partisine oy istiyor. Uçman, seçim çalışmaları kapsamında pazaresnafıyla biraraya geldi. Uçman’a sorunlarını aktaran esnaf, “İşlerimiz çok kötü.Piyasada bir durgunluk var. Deyim yerindeyse yaprak kıpırdamıyor” derken çüzüm sürecinden duydukları rahatszılığı da aktadırlar.

Çarenin MHP olduğunu belirten Hüseyin Uçman, “Türkiye’nin umudu MHP’dir. MHP iktidarıyla bağımsız hukuk devleti ilkeleri yeniden işletilecek. Türkiye’nin içine sürüklendiği bölünme sürecine dur diyecek olan kadrolar MHP’dedir. 7 Haziran bu nedenle sıradan bir seçim değildir. Ben de bunlara durdemek Isparta’nın kaybettiklerini geri almak ve hak ettiği hizmetleri getirmekiçin içinzinden çıkarak bu göreve talip oldum. Kimse umutsuzluğa düşmesin”dedi.

:)

ruzin azerhan
20 Mart 2015 Cuma 13:14

adımı kulllanarak yorum yapan zavallı kişi..cinsiyet değiştirmeyi tercih ederken benim ismimi tercih etmen dışında bir üzüntüm yok..istediğin kadar adımı kullanarak sallayabilirsin..herkes kimin ne olduğunu biliyor rahat ol bacım :))))

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Garip

Eleştirmen
20 Mart 2015 Cuma 08:29

Cok merak ediyorum; adaylıkları acıklanmayınca bu adayadayları hayatlarına nasıl devam edecekler..Acaba kendileri hakkındaki bu haberlere nasıl yorum yapıyorlar..EGİTİM ŞART

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

vekil

sengetli
20 Mart 2015 Cuma 08:19

tuncay engin ilk sıra olursa mhp oyları alır.2 yi zorlar.aksi durumda 1 zor.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

ELELE

ANTİ HAŞHAŞİ
20 Mart 2015 Cuma 07:47

PARELECİLERLE ELELE DOLAŞAN VEKİL OLSA OLSA PENSİLVANYANIN VEKİLİ OLUR TIPKI HAKAN ŞÜKÜR GİBİ BAKSANIZA TUZLUKLARA

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Tam destek

Ali Bilir
20 Mart 2015 Cuma 00:48

Hüseyin Uçman inşallah aday olur, o zaman görün MHP Ispartada 4 vekil çıkarır.

1 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

ruzin

ucman
19 Mart 2015 Perşembe 16:35

tmm bende pes ettim .

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

reklam iyi

sponsor
19 Mart 2015 Perşembe 15:03

uçman size iyi para vermiş hep peşinde gezip foto çekip haber yapıyorsunuz.

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

günaydın ısparta kardeş

aday
19 Mart 2015 Perşembe 14:45

haberleri veresiye yapmayın aman alamazsınız sonra :)

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla