visitor analyticsvisitor analytics

UÇMAN DURMUYOR!

UÇMAN DURMUYOR!
02 Mart 2015 Pazartesi 12:29

MHP'nin Milletvekili Aday Adayı İş Adamı Hüseyin Uçman, 44 mahalle muhtarı ile kahvaltıda buluştu. Uçman, mahallenin sorunlarını dinlerken kendi projelerini de anlattı.

7 Haziran'da yapılacak genel seçim öncesinde MHP'den MilletvekiliAday Adayı olan Hüseyin Uçman, çalışmalarına hız verdi. Halk ile buluşmalarınısürdüren Uçman, bu kez 44 mahalle muhtarı ile kahvaltı da buluştu. Kahvaltıprogramına Muhtarlar Derneği Başkanı olmak üzere tüm muhtarlar ile MHP Merkez İlçeBaşkanı Vedat Yılmaz, Ülkü Ocakları Başkanı Akif Çapraz, il yöneticilerinden İsmailÖzer Özgül, Ali Özgüleş, Afşin Ceyhan ,Osman Sinan ve Önder Topçu katıldı.


Toplantıda Uçman kendi projelerini anlatırken, muhtarlarındasorunlarını dinledi.

boşu boşuna

rast
03 Mart 2015 Salı 14:00

pastalar börekler boşu boşuna sıralamaya dahi giremeyeceksin.eninde sonunda göreceğiz.ısparta da başka kimse yok mu da seni aday gösterecekler.geç bunları.

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

mhp liler

+32
03 Mart 2015 Salı 13:50

koçum neden üstüne aldın.neden açıklama gereksinimi duydunsu akar yolunu bulur.

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

mhp'liler diyene cevap

mhp'liler diyene cevap
02 Mart 2015 Pazartesi 20:23

Ülkü Ocakları başkanı davet edilen her adayın toplantısına veya organizasyonuna davet mümkün olduğunca katılıyor. Ziya Nuhoğlu'da bugün Ülkü Ocakları BAşkanımız Akif Çapraz'ı ziyaret etti. ve Ülkü Ocakları başkanı İLK DEFA bir aday adaylıyla ilgili yorumda bulundu. haber sitelerinde görebilirsiniz

0 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

vekil

sengetli
02 Mart 2015 Pazartesi 16:59

kesinlikle bu aday için demiyorum.bütün adaylar için aynı şey.artık bıktık ya.her seçim öncesi aynı şeyler.ya tek başına iktidar olcaksınki proje vs. yapasın.olmadıktan sonra hepsi ****.insanları uyutmaya devam.

2 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla