29 Temmuz 2017 Cumartesi 14:45

UÇMAN AR­GE BİRİMİYLE BİR ARAYA GELDİ

UÇMAN AR­GE BİRİMİYLE BİR ARAYA GELDİ
16 Mart 2015 Pazartesi 14:33

MHP Milletvekili Aday Adayı Hüseyin Uçman, akademisyenlerden oluşan partisinin AR­GE birimiyle bir araya geldi

 

AR­GE birimi buluşmasına MHP İl Başkanı İsa Yalçın ve Merkezİlçe Başkanı Vedat Yılmaz da katıldı. Partinin AR­GE birimi sorumluları Isparta'danasıl bir seçim çalışması yürütüleceği, geçen seçimlere ilişkin istatistikler,Isparta'nın sosyal dokusu, seçim kazanma stratejisi gibi konularda bilgilerverdiler. Akademisyenleri dinleyen MHP Milletvekili Adayı Hüseyin Uçman, bupaylaşımları dikkatle dinleyerek notlarını aldı. Seçim sürecinde çalışmaların,AR­GE biriminin ortaya koyduğu bilimsel verilere göre yapılmasının öneminedikkat çeken Uçman, "7 Haziran'da MHP'nin iktidar olmasını istiyorsakdoğru

bir seçim stratejisi izlemek zorundayız. Bu nedenle AR­GEbirimimizin çalışmalarını önemsiyorum. Kendilerine teşekkür ediyorum"dedi.




vekil

sengetli
17 Mart 2015 Salı 08:21

mhp den başka aday yokmu.hergüm hep aynı kişi.nasıl iş bu.diğer adaylardan neden haber verilmiyor.yanlımı davranılıyor.her adaya lütfen eşit davranılsın.

2 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

değiştir çevreni

halk
16 Mart 2015 Pazartesi 21:10

çevrendeki gezdirdiğin bazı kişileri bırak gitsin. kişilik olan dürüst çıkarsız olan kişilerle görmek istiyoruz seni. en çok seni takip ediyor kişiler.

0 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

ARGE

SECMEN
16 Mart 2015 Pazartesi 21:05

BIR ARGE YAPIP KENDISININ MHP YE KAYBETTIRECEGINI BIR ANLASA!

1 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla