visitor analyticsvisitor analytics

TUTUKLU SAYISI 50'YE ULAŞTI

Tutuklu sayısı 50'ye ulaştı
19 Mayıs 2016 Perşembe 00:45

Türkiye’de düzenlenen FETÖ/PDY operasyonlarından ISPARTA adeta rekor kırdı. Isparta Emniyet Müdürlüğü’nün son 3 ay içinde düzenlediği operasyonda toplamda 50 kişi tutuklandı. Mart ayında yapılan operasyonda 52 kişiden 29’u tutuklanmıştı. Devam eden operasyonlarda bugünde dahil olmak üzere sayı 50 oldu.

Isparta Cumhuriyet Başsavcılığı koordinesinde Isparta Emniyet Müdürlüğü Kaçakçılık ve Organize Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüğü ekiplerince 14 Mart'tan itibaren gerçekleştirilen operasyon sayısı 4'e, bu operasyonlarda gözaltına alınanların sayısı ise 96'ya yükseldi. Tutuklananların sayısı ise 50'ye ulaştı.

İSTANBULUN BİR MAHALLESİ KADAR NÜFUS'DA REKOR TUTUKLAMA

Nüfusa göre İstanbul, Ankara ve İzmir’i geride bırakan Isparta FETÖ ile mücadelede büyük başarı gösterdi. Isparta Emniyet Müdürlüğü FETÖ/PDY operasyonunda en çok operasyon yapan ve tutuklu bakımından birinci sırada yer aldı.

Diken batsa suçlusu cemaat

Abdullah oğlu
21 Mayıs 2016 Cumartesi 08:50

Piknikte yanlışlıkla kıçınıza diken batsa bunuda cemaatçi yaptı diyeceksiniz. Ama birgün kıçınıza değil milletimizin kalbine saplanan bu kahir hançeri de şimdi hor hakir ve hain gördüğünüz işyerlerine Kurumlarına okullarına özel mülklerine TV.lerine basın ve medyasına el koyduğumuz ailelerini perişan ettiğiniz bu vatan evlatları çıkaracaktır. O zaman hangi yüzle bakacaklar göreceğiz. Zavallı münafıklar!

0 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Bu da geçer yaa HU

Gurbetçi
20 Mayıs 2016 Cuma 14:11

Davrazda çiçekler açmıyorKuşlar süzülüp uçmuyorYıldızlar ışık saçmıyorGeçmiyor günler geçmiyorxxAvluda volta vururumKah duşünür otururumTürlü hayaller görürümGeçmiyor günler geçmiyorxxDışarıda mevsim baharmışGezip dolaşanlar varmışGünler su gibi akarmışGeçmiyor günler geçmiyorxxGönülde eski sevdalarGözümde dereler bağlarAynadan hayalin ağlarGeçmiyor günler geçmiyorxxYanımda yatan yabancıHer söz zehir gibi acıBütün dertlerin en gücüGeçmiyor günler geçmiyor.

0 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

sdü

sdü
20 Mayıs 2016 Cuma 11:01

lütfen artık tıp fakültesindeki akademisyenlere de el atın! hala cemaat propagansı hala adam kayırma !!

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

bazıları dostlarını yalnız bıraktı

bu arada kara gün dostlarına teşekkürler
19 Mayıs 2016 Perşembe 17:29

yarın kim kimin yüzüne bakabilecek? karlar erimeye, İranlı Rıza ABD vatandaşlığını hak edecek kadar konuşmaya başladı. Davutoğlu bile bu sebepten dolayı attan düştü. Bugün yeni atanan akp başkanını merak etmediğimiz ama MHPnin yapılamayan kurultayın nasıl neticeleneceğini daha çok merak ettiğimiz günlerdeyiz çok şükür. Yani yeni cumhurbaşkanı bayan olacak ihtimali iyice yükselişte olduğundan AKP bu yazın buharlaşmaya başlayacak.

7 Beğendim
10 Beğenmedim
 
Yanıtla

Karışık

Baki Yeşile
19 Mayıs 2016 Perşembe 13:52

Kardeşim haklısın cemaatin ağzına ******* ama cemaatten olmadığı alenen bilinen işadamları da alınıyor güzel kardeşim. Bu işte de cemaatin parmağı var bak gör.

6 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Anam derdi

Baki yeşil
19 Mayıs 2016 Perşembe 11:31

Rahmetlik anam derdi "etme kulum bulursun zulüm" evet başkalarının evi ailesi çoluk çocuğu vardı,bunlar dağ gibi generaller gnkur başka, orda kom.taşları polisler gece baskınları yaptığında paçavra gibi 15 org.li eli kelepçeli bir minibüse polisler başına basarak bildirdiğine de keşke karşı çılabiseydiniz zulüm size olanları zulüm oluyor başkalarına mubah gördüğünüzü şimdi sizler tadın ve İslam,Allah,müslüman,insanlık gibi mukaddes kavramları cemaat taassubu ile MAHFETTİNİZ, enson size düşer bu

12 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Biz vur diyince öldürürüz

Emirrr
19 Mayıs 2016 Perşembe 09:29

aralarında hizmet etmiş olanlarda vardır olmayanlarda . Ama herkese aynı damga vuruluyor . Bu insanların aileleri var çocukları ve bakıma muhtaç büyükleri var . Herkes bir birine iftira atar olmuş . ( Nasıl bir müslümanlık demeyeceğim çoğumuzun kimliğinde yazıyor . Nasıll bir İNSANLIKKK. ) kendini kurtarmak için suçu olmayanlara İFTİRA ATMAK.

21 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla