visitor analyticsvisitor analytics

TUTUKLAMA TALEBİYLE SEVK EDİLDİLER

TUTUKLAMA TALEBİYLE SEVK EDİLDİLER
17 Mart 2016 Perşembe 10:29

Isparta Cumhuriyet Başsavcılığı tarafından yürütülen FETÖ/PDY operasyonu kapsamında gözaltına alınan SDÜ eski Rektörü ile birlikte akademisyenler ve iş adamları savcılık sorgularının ardından mahkemeye sevk edildi.

FETÖ-PDY operasyonunda iş adamı Ali İhsan Altınok'un serbest bırakılmasının ardındanson 17 kişilik grup kaldı. Savcılık ifadelerinin ardından tutuklama istemiyle mahkemeye sevk edildiler. 

OPERASYON

BÜYÜK TÜRKİYE
17 Mart 2016 Perşembe 19:45

NEDEN FOTOLAR İÇİNDEN İYAŞ GENEL MÜD. FOTOGRAFINI ÇIKARDINIZ İYAŞ YÖNETİMİ Mİ İSTEDİ

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

BABADAN KIZA

aRDA
17 Mart 2016 Perşembe 16:06

Tek babadan oğula değil babadan kızada kadro.....

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

üniversite çiftliği

doğruya doğru
17 Mart 2016 Perşembe 11:51

Üniversitede makam sahibi olup haksız bir şekilde oğullarını, kızlarını, yakınlarını v.s. Üniversiteye işe yerleştiren kişilerde araştırılsın. Kişiye özel madde yazılarak asistan, uzman alınıyor. Bakıyorsun alınacak kişi bir tek O’nu işaret ediyor. Böylece hocalık babadan oğula, babadan kıza geçiyor. Örnekler çok fazla. Allah sizleri bildiği gibi yapsın.

20 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Şükürler olsun

SAVLI
17 Mart 2016 Perşembe 10:45

Adaletin mutlaka tecelli edeceğine inancımız tamdi. Şükürler olsun kasabamizin çok önemli bir değerini yeniden aramızda görüyoruz. Suçlu olanlar varsa mutlaka cezasini çekecek ama ali ihsan abimize bu suçlamaların yakışmadıgina inanıyorduk. Tekrar geçmiş olsun dileklrrimizi iletiyoruz kendisine. Diğer şüphelilerden de bir an önce alanı dönmeleri temennisiyle.

11 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla