visitor analyticsvisitor analytics

TÜRKİYE TRAFİK GÜVENLİĞİ UYGULAMASI

Türkiye Trafik Güvenliği Uygulaması
26 Mayıs 2017 Cuma 22:57

Türkiye Trafik Güvenliği Uygulaması

Türkiye genelinde ilk kez Emniyet Genel Müdürlüğü ile Jandarma Genel Komutanlığına bağlı bin 797 ekipte görevli 3 bin 933 personelin katılımıyla bin 611 noktada "Türkiye Trafik Güvenliği Uygulaması" yapılıyor.

ÜLKE ÇAPINDA İLK KEZ

İçişleri Bakanı Süleyman Soylu'nun talimatıyla trafik kazalarının en aza indirilmesi, sürücülerin trafik kurallarına uyma düzeylerinin daha üst seviyeye çıkarılması ve denetim faaliyetleri yoluyla sürücüler üzerinde yakalanma riski duygusunun artırılması amacıyla, 81 ilde eş zamanlı olarak "polis ve jandarma iş birliğinde" ülke çapında ilk kez trafik denetimleri başlatıldı.

3 AŞAMALI PLAN

Uygulamaya 2 bin 405 emniyet, bin 528 Jandarma, toplamda 3 bin 933 personel katılıyor.  Şehir giriş ve çıkışları ile şehir merkezlerinde önceden tespit edilen bin 611 kontrol noktasında kişi ve araçlar üzerinde ehliyet ve ruhsat kontrolü ile plaka sorgulaması yapılıyor.  Üç aşamalı olarak planlanan denetimlerin ilk aşaması bugün 10.00-12.00, ikincisi 15.00-17.00 saatleri arasında yapıldı. Uygulamanın üçüncü aşaması ise saat 21.00'de başladı.

ANLIK TAKİP

Uygulamanın üçüncü aşaması devam ederken, Emniyet Genel Müdür Yardımcısı Mehmet Akdeniz, Jandarma Genel Komutanlığı Trafik Daire Başkan Vekili Yarbay Mete Özcan ve daire başkanları, uygulamaları Emniyet Genel Müdürlüğü Koordinasyon Merkezinden canlı bağlantılarla anlık takip etti. 
Koordinasyon Merkezinde, Ankara, Adana, Konya, Kayseri, Samsun, İzmir ve İstanbul'daki denetim noktalarıyla bağlantı kuruldu. 
Akdeniz, canlı bağlantılarda hem emniyet hem jandarma personeli hem de vatandaşlarla sohbet etti.

AMAÇ CEZA DEĞİL BİLİNÇLENDİRME

Ekiplere teşekkür eden ve başarılar dileyen Akdeniz, vatandaşlara da "Sizler bizim için çok kıymetlisiniz. Arkadaşlarımız ve bizler sizin can güvenliğiniz için gece gündüz yollardayız." şeklinde seslendi.

Akdeniz, uygulamadaki amaçlarının sürücülere ceza vermek değil onları bilinçlendirmek, sürücü hatalarından kaynaklı kazalara karşı tedbir almak olduğunu vurguladı.

yolar

ıspartalı mustafa
29 Mayıs 2017 Pazartesi 11:40

trafik jandarma elinden geleni yapıyor ama Yeni yolların teknik olarak düzgün değil.3 şerit yolar 2 şeride indirildi.Yollar küçücük bir yoldan çıkmaya uygundeğil 2 şeritli yolda Allah kaza göstermesin kaçacak yer yok

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

efee

sınyal sıs
28 Mayıs 2017 Pazar 22:35

Sinyal yakmayana,temra kafalıların güpe gündüz siss farı yaklmalrını görüp ceza yazmıyorsunuz..uygulaymış hadı

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Brkarz
27 Mayıs 2017 Cumartesi 22:08

TRAFİKTE FİNK ATAN TOFAŞLARI CG MOTORLARİ EGZOSU ACİP TAM GAZ GİDENLERİ YAKALAMAZLARSA HAKKİM HARAM OLSUN

10 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

HAYIR....

DÖRT RABİA
27 Mayıs 2017 Cumartesi 17:21

GARİBAN VATANDAŞIN ZEKASIYLA ŞEREFİYLE DALGA GEÇMEYE DEVAM...AMAÇ CEZA YAZMAK DEĞİLMİŞ...HİÇ BİR ZAMAN UNUTMAYIN İNSAN YAPTIĞI YANLIŞI HER ZAMAN CÜMLE İÇERİNDEN KULLANIR...PARA LAZIM PARA...ONCA BOŞYERE YAPILAN MASRAFLAR NASIL ÇIKACAK...DAHA BUGÜNLER GARİBANIN İYİ GÜNLERİ....DÖRT KİŞİLİK BİR AİLENİN AÇLIK SINIRI 5.000 TL ASGARİ ÜCRET 1.500 TL...NE GÜZEL HAK ADALET BE...HAKKIMI HİÇBİR ZAMAN HELAL ETMİYORUM...SURİYELİLERİ BESLEMEYE DEVAM.DURMAK YOK YOLU DEVAM....

28 Beğendim
8 Beğenmedim
 
Yanıtla

Nerde ıstatıstık ver??
27 Mayıs 2017 Cumartesi 13:42

Off çok pis azaldı kazalar! Ceza yazmayın , farkarı bıle yanmayan arabalar önunuzden gecsın dokunmayın, cakma xenonlar , asırı yuklu ve hızlı kamyonlar cırıt atsın dokunmayın ama yolda durdurup yok efendım degerlıymış fln fılan! Show degıl ıcraat yapın ıcraat!

119 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla