visitor analyticsvisitor analytics
07 Aralık 2016 Çarşamba 21:12

TÜRKİYE BİRİNCİSİ!

TÜRKİYE BİRİNCİSİ!
29 Ağustos 2015 Cumartesi 12:37

ISPARTA Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği, Türkiye'nin en iyisi seçildi.

2015 yılı başlangıç karnesinin nihai birlik başarısı sıralamasına göre Kamu Hastaneler Birliği Genel Yöneticisi Osman Aydın Türkiye birincisi olarak seçildi. 

TEBRİKLER

Fuat
06 Eylül 2015 Pazar 14:23

Teşekkürler Osman Beye. 81 il içerisinde en başarılı sonuç alınmış. Osman Bey in bu ilk başarısı değil, takip ettiğim kadarıyla yöneticilik yaptığı tüm kurumlarda hep başarılı olmuştur. Bu sayede makama layık görülmüştür. Kendisini ve ekibini kutlar, başarılarının devamını diliyorum.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

deniz bitti

halk
01 Eylül 2015 Salı 10:21

sayın persone sormak lazım bugune kadar devletın parasını deniz görüp havadan ve haksız yere nöbet paraları alıp sonra bu haksız paralar kesilince isyan neden bence herkes Osman bey gibi işini düzgün yapar haksızlığa karşı çıkarsa bu ülke düzelir. TEŞŞEKÜRLER OSMAN AYDIN

17 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

DERECE

PERSONEL
31 Ağustos 2015 Pazartesi 23:51

QSMAN BEYE SORUYORUM?NENDE 1.CİYİZ BİLMİYORUM?HERALDE DOKTORLARA EN FAZLA PERFORMANS PARASI VEREN İLLER ARSINDA 1.PEKİ SAĞLIK PERSONELİNE VE DİĞER PERSONELE PERFORMANS PARASI VEREN İLLER ARASINDA KAÇINCI?BEN SÖYLİYİM SONUNCU.YAV SAYIN OSMAN BEY SAĞLIK BAKANININ DEDİĞİ GİBİ BİRAZDA SİZ VE MESLEKTAŞLARINIZ BU İŞİ PARA İÇİN DEĞİL ALLAH RIZASI İÇİN YAPIN, BU ZAMANA KADAR ALLAH RIZASI İÇİN ÇALIŞAN SAĞLIK VE DİĞER PERSONEL PARASINI ALSIN Kİ BU 1.LİĞE ONLARDA SEVİNSİN.YOKSA HAKKIMIZ HARAM OLSUN

17 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

neyin birincisi

veysel
31 Ağustos 2015 Pazartesi 14:07

Kurumun içi yanıyor bir şişe mürekkep alınmıyor devlete para kazandırdı diye 1. mi seçilmiş millet yalakalık yapacam diye sıraya girmiş kusura bakmayın da burası sağlık hizmeti üreten bir kurum ticarethane değil. Karaağaç ta doktor yok çocuk ve dahiliye hariç neymişte karnesi iyiymiş neyin birincisi? Bu arada Ali Oğuzlara teşekkür ederim gerçekleri yazdığı için

2 Beğendim
24 Beğenmedim
 
Yanıtla

uzman

mert
31 Ağustos 2015 Pazartesi 13:05

Vah Türkiye vah.ne diyeyim.Isparta 1. ise vah Türkiye vah.

2 Beğendim
35 Beğenmedim
 
Yanıtla

tebrikler

and yavuz
31 Ağustos 2015 Pazartesi 09:57

sadece yöneticiliğiyle değil insanlığı ve alçakgönüllülüğü ile de birinci. başarılarının devamını diliyoruz.

43 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

NE YAPARAK BİRİNCİ?

ali oğuzlar
31 Ağustos 2015 Pazartesi 09:20

Ne yapılmışda birinci olunmuş? para biriktirerek mi,personeline nöbet parası ödemeyerekmi?insanları mutsuz et kendin birinci ol oh ne alaa memleket. personelin sırtına bas zıpla sonra kalk birinci oldum de. Nöbet parasına gelince parar yok de kırkö takla attır calişma sistemini alt üst et.ebeyi acilde,anesteziciyi bilmem nerde görevlendir.kimse burda artislik yapmasın.hERKES KOLTUĞUĞ için mücadele ediyor yalanmı?

3 Beğendim
35 Beğenmedim
 
Yanıtla

Tabrikler!!!

Musa
31 Ağustos 2015 Pazartesi 09:10

sevgili osman hocamı tebrik ediyorum, ayrıca onun başarısı tesadüf değildir, kendisinin ne kadar dürüst ve çalışkan olduğunu bildiğim için Türkiye birinciliği beni şaşırtmadı, Allah yardımcısı olsun başarılarının her zaman devam edeceğine gönülden inanıyorum, Allah ıspartamızın başından eksik etmesin

39 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

HELAL OLSUN

M.DEMİRCİ
30 Ağustos 2015 Pazar 21:38

OSMAN BEY VE EKİBİNİ TEBRİK EDER BAŞARILARIN DEVAMINI DİLERİM. VATANDAŞ OLARAK BİZLER HASTANELERDEKİ HİZMETLERDEN ÇOK MEMNUNUZ. BUGÜN DUYDUM EĞİRDİRE ROBOTİK YÜREME CİHAZI GELMİŞ. TÜRKİYEDE SAYILI İLDE OLAN BU TEKNOLOJİYİ ISPARTALININ HİZMETİNE SUNANLARDAN ALLAH RAZI OLSUN. SİZİN GİBİ DÜRÜST BAŞARILI YÖNETİCİLERİN ALLAH YAR VE YARDIMCISI OLSUN.

33 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Tebrikler

Yadigar Kılıçkaya
30 Ağustos 2015 Pazar 20:30

Kıymetli arkadaşımı tebrik ediyorum hakettigine gönülden inanıyorum daha birçok başarıya imza atacağına kuşkum yok başarılı ve huzurlu bir yaşam diliyorum

37 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Sorumluluk

Diyaliz
30 Ağustos 2015 Pazar 13:00

3 yıldır sütçülere diyaliz için geçici görevle gidiyoruz. 3yıldır hiç hemşire gelmedi mi? Sütçülere gönderemediler mi? Vali bey bu işe çözüm. Biz Türkiye birinciliğini değil kendi sıkıntımızı biliyoruz.

19 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Helal olsun sana

Akademisyen
30 Ağustos 2015 Pazar 00:50

Daima mütevazi daima hoşgörülü bir insan olan Osman beye de bu yakışırdı. Ispartamızı en üst seviyelere taşıdı.Helal olsun sana.

20 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Güneş Balçıkla Sıvanmaz!!

Mustafa E.
29 Ağustos 2015 Cumartesi 23:39

Dürüstlüğü şiar edenlerle çamur atanlar bir olurmu ! Emin ol başarını küçümseyenlerin anlatacağı hiçbirşey yok. Anca yalakalikla koltuklarını korumaya sağa sola çamur atanlara bir sözüm var siz gözünüzü kapatsanizda güneşin aydınlattığı gerçeğini degistiremezsiniz. Bir kez mertçe yiğidi öldürüp hakkını teslim ediniz. Osman Bey ve ekibini tebrik eder başarılarının devamını dilerim. Allah yar ve yardımcınız olsun.

45 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

ısparta

ıspartalı
29 Ağustos 2015 Cumartesi 21:25

kağıt üzerindemi?

4 Beğendim
34 Beğenmedim
 
Yanıtla

TEBRİKLER OSMAN BEY

M. DEMİRCİ
29 Ağustos 2015 Cumartesi 19:50

Başarılı olunca engel koymak isteyen, başarınızi kıskanlar olacaktır. Allah kötü niyetlilere fırsat vermesin. Tuzaklarıni başlarına çevirsin. Sizi ve ekibinizi tebrik ediyorum.AYRICA görevinize devam edebilmeniz için destek verenlere de ayrıca teşekkür ederiz.

33 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Isparta devlet hastanesi

Acil servis çalışanları
29 Ağustos 2015 Cumartesi 18:07

Isparta devlet hastanesi doktor ve yrd sağlık personeli olarak genel Sekreterimize arkamızda durup bizi savunduğu için tşk eder ALLAH CC başarılarının daim Olmasını dileriz

31 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Tşk

Yasin
29 Ağustos 2015 Cumartesi 17:46

Başarılarınız daim olsun İNŞAALLAH

30 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

tebrikler

Ispartalı
29 Ağustos 2015 Cumartesi 17:01

2015 başlangıç karnesi, yani 2014 yılı puanı. Osman Hocam ve eski ekibinin başarısı bir kez daha tescillendi. Karalamaya çalışanlara kapak olsun...

28 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

tebrikler

ak gençlik
29 Ağustos 2015 Cumartesi 15:12

adamın ayağını bir dönem en yakın yardımcısı para düşkünü paralel karun tepeci bile kaydırmaya kalktı ama kimse başarısını gölgeleyemiyor. tebrikler osman hocam

82 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

BAŞARI

Hasan
29 Ağustos 2015 Cumartesi 15:04

Başarılı olanın yanında DR OSMAN BEY İN bu göreve devam etmesine sebeb olandanda ALLAH(CC) Razı olsun. HER İKİSİNE VE YANINDA, ARDINDA, SAĞINDA, SOLUNDA, önünde olanlardan da ALLAH(CC) Razı olsun.

33 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Osman Aydın

Ömer Osmanlıoğlu
29 Ağustos 2015 Cumartesi 14:23

Allah Osman Aydın hocam ve ekibinin yar ve yardımcısı olsun.Böyle yöneticilerin sayısını artırsın

35 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

tşk

kemal çağ
29 Ağustos 2015 Cumartesi 13:39

vekillerimize telekkür ederiz.Böyle bir başarılı yöneticiye sahip çıktıkları için.

4 Beğendim
66 Beğenmedim
 
Yanıtla