visitor analyticsvisitor analytics
21 Temmuz 2017 Cuma 09:34

TÜRKİYE'YE GÜVENİYORLAR!

TÜRKİYE'YE GÜVENİYORLAR!
18 Temmuz 2016 Pazartesi 16:53

TÜRKİYE'YE GÜVENİYORLAR!

TÜRKİYE’DE darbe girişimi nedeniyle yabancı yatırımcıların, Isparta’dayatırım yapma kararında bir değişiklik olmadı. Kuveyt yatırımcıları, bugün Keçiborlu İlçesi’ne gelerek satın aldıkları yatırım arsalarının tapularını aldılar.  

BAKA Isparta Yatırım Destek Ofisi Koordinatörü Ali Galip Bilgili ve Kuveytli yatırımcılar Keçiborlu Belediye Başkanı Yusuf Murat Parlak’ı makamında ziyaret ettiler. Kuveyt yatırımcılar, yatırım arsası aldılar ancak tapularını henüz almamışlardı. Türkiye’de 15 Temmuz günü başlayan darbe girişimi nedeniyle yabancı yatırımcılar, Türkiye’ye güvenerek yatırım yapmaktan vazgeçmedi.

Bilgili ise yaptığı açıklamada; “Normalde satış işlemleri yapılmıştı. Türkiye’deki her şey kontrol altında gelebilirsiniz dedim. Bir şekilde Isparta’ya gelmeyi başardılar. Türkiye’ye yatırım kararları ile ilgili değişiklik olmadı. Ayrıca Çin’den gelen iş adamları da faaliyetlerine devam ediyor. Bizim takip ettiğimiz yabancı yatırımcılar en ufak tereddüt olmadı”diye konuştu.

Kuveytli iş adamları daha sonra tapularını alarak Başkan Yusuf Murat Parlak ile fotoğraf çektirdiler. 

Aman Dikkat

Tuğrul Çınar
05 Ağustos 2016 Cuma 09:10

Ben bu kuveytlilerin yerinde olsam, kiminle takıldığıma dikkat ederim. Bunları Türkiye'ye davet eden il koordinatörü olan adam hapiste şu an.

1 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla