visitor analyticsvisitor analytics

TÜRKİYE'DE BİR İLK OLACAK!

TÜRKİYE'DE BİR İLK OLACAK!
02 Haziran 2016 Perşembe 23:19

TÜRKİYE'DE BİR İLK OLACAK!

Isparta ile Burdur arasında “dostluk yolu” olarak bilinen 21 kilometrelik dağ yolu, karayollarının yapacağı bölünmüş yol projesiyle 14 kilometreye düşürülecek. Proje hayata geçtiği takdirde Türkiye’de ilk defa iki şehir mesafe açısından birbirine bu kadar yakınlaşmış olacak. 

40 watt

Ampül
03 Haziran 2016 Cuma 21:16

Çaylar dubleeee yollarrııı bekleeeee???? 2098 yılında antalya burdur ısprtyaı yollarla donatırız rlhmdulıllah, bu ne hız yahuu? Tren noldu paşalarrr çımento mu bıttı, göltaş var ya mıs gıbı para basıp duru!

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

BENCE YİNE YALAN DOLAN SİYASET

DOSTLUK YOLUMU YOKSA KOYUNLARIN AGZINA BAL ÇALMA Y
03 Haziran 2016 Cuma 11:16

ISPARTA ANTALYA KARAYOLU YANİ DEREBOĞAZI YOLUNU YAPTIRAMAYAN AKP Lİ VEKİLLER DOSTLUK YOLU ADI ALTINDA YAPILACAK BU YOLU GÖSTEREREK BÜTÇE AYRILAMADIGI İÇİN BU YOLU YAPTIRIYORUZ ÖNÜMÜZDEKİ YIL BÜTÇE AYRILACAK OZAMAN DEREBOĞAZI YAPILACAK DİYE CEKLER YANİ BUDA BİR SİYASET ISPARTA YA DEREBOĞAZI VE KONYA YOLU ACİLİYETTE HEM EKONOMİ OLARAK HEMDE TRAFİK KAZALARI İÇİN NORMAL BURDUR YOLU YETERLİ BENCE DAĞ YOLUNU KULLANMAKTANSA NORMAL YOL YETİYOR HEM DAĞ YOLUNUN FİZİKİ ACIDAN SAĞLIKLI BİR YOL DEĞİL

1 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

DOSTLUK YOLU

RAMAZAN
03 Haziran 2016 Cuma 09:33

KARAYOLLARI BÖLGE MÜDÜRÜ KENDİSİ SÖYLEDİ ZATEN, ISPARTA HAKETTİĞİ YATIRIMI ALAMADIĞINI , HÜKÜMETİN ISPARTAYA BU KONUDA VERDİĞİ DEĞERİ YILLARDIR GÖRÜYORUZ.YAPILAMAYAN VE KAZALARIN OLDUĞU BU YOLLAR-ISPARTA-ANTALYA DEREBOĞAZI YOLU-ISPARTA- KONYA YOLU-ISPARTA-BURDUR DOSTLUK YOLUİNŞALLAH BİR GÜN YAPILDIĞINI GÖRÜRÜRÜZ.

6 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

hızlı tren

ıspartalı
03 Haziran 2016 Cuma 09:05

Isparta burdur arası karayolu tamamda. asıl mesele hızlı tren. Hızlı tren Isparta'dan geçecek mi? Yoksa Burdur'dan geçen treni mi seyredeceğiz. Mecliste siyasi gücümüz varken Ispartalıların bu nimetten faydalanması gerekir.

5 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

İsraf

Baki yeşil
03 Haziran 2016 Cuma 07:38

Yol,yol ne bu yahu belediyeler park bahçe,devlet gerekli gereksiz yol,günde kaç araç geçiyor ve hangi ticareti canlandırıyor mücahit zengin etmekten başka birşey değil,hani sanayii nerde fabrika,enerji yok dışa bağımlısın bence öncelik bunlarda olmalı eskiler ayranı yokiçmeye diye özetlemişler. Öncelik sırası önemli bu para bolluğu hep böyle gitmez çokmu lazımdı yol zaten yeni genişletildi sarsan günde 500 araç zor geçer.

2 Beğendim
10 Beğenmedim
 
Yanıtla

Yazıyı ve Müdürün konuşmasını biraz daha dikkatli okumak ve dinlemek lazım.

Ersal
03 Haziran 2016 Cuma 03:11

Isparta dan Burdur Arası Kuşuçuşu 17 KM nasıl 14 km ye düşecek.Müdür diyor ki Keçiborlu Antalya yoluna Deregümü yakaören civarından 14 km bölünmüş yol olacak.Yani Keçiborlu Antalya yolu birleşiminden 4 km sonra Burdur a varıyoruz dersek 17-18 km olur mesafe.Ama haber de 14 km ye Burdur Isparta arası gibi anlaşılıyor.Ne olursa olsun Bölünmüş yol olması Isparta ve Burdur un daha birbiriyle kaynaşmasını sağlayacaktır.

5 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla