visitor analyticsvisitor analytics

TÜRKİYE’Yİ SARAN LEZZET ŞİMDİ ISPARTA’DA

TÜRKİYE’Yİ SARAN LEZZET ŞİMDİ ISPARTA’DA
27 Ocak 2017 Cuma 15:28

TÜRKİYE’Yİ SARAN LEZZET ŞİMDİ ISPARTA’DA

Türk halkının damak tadına hitap eden ve ülke genelinde bilinen bir marka olan ‘Saray Döner’ artık Isparta’da.  Kutlubey Mahallesi Halı Sarayı arkasında açılan Saray Döner’de misyon ve vizyon olarak lezzet, kalite, sağlık ve hijyen standartları ön plana çıkıyor.

Türkiye’yi %100 Tavuk Budu lezzeti ile buluşturacak marka olan Saray Döner, hızlı döner tüketimine lezzet, kalite, sağlık ve hijyen standartları getirmeyi de kendisine hedef haline getirdi.

Halı Sarayı arkasında hizmete başlayan Saray Döner’in yetkilileri iş yerleri hakkında şu bilgileri verdi; “Saray Dönerin özel olarak ürettiği beyaz etler, gerekli tüm çalışmalar uzmanlar tarafından yapılarak hazırlanmaktadır. Tarifi kendine özel, harika bir sosla karşı konulamaz lezzetine ulaşarak, günlük olarak restorana lezzet yolculuğuna gidiyor. Bu lezzet yalnızca Saray Döner restoranında halkla buluşuyor. Eğitimli ve profesyonel personeli, Türkiye’de %100 piliç budundan imal edilen dönerleri ile piliç dönerde yeni bir çığır açan Saray Döner, kazandıran bayilik yapısıyla her geçen gün büyümeye ve damaklarda yer edinmeye devam ediyor. Müşteri memnuniyetine dayalı hizmet anlayışımız gereği, teknolojinin en son imkanlarını sizlere daha iyi ve kaliteli ürünler sunabilmek için hizmetinize sunuyoruz. Deneyimli ve profesyonel kadromuz, güler yüzlü ekibimizle, sizlere hizmet vermekten gurur duyuyoruz. Saray Döner bu kadar kısa süredeki başarısının sırrı, çalışanların ve işletmecilerin uyum içerisinde hareket etmeleridir. Genç ,dinamik, girişimci ve kaliteden ödün vermeyen bir işletmeci kadrosunun varlığı bu başarıdaki asıl etkendir. Tavuk Döner geleneğinin bir halkası olma fırsatını bu özelliklere sahip herkese sağlayan Saray Döner tavuk döner size kendi iş yerinizin patronu olma fırsatını sunuyor. Biz Saray Dönerde sizlere Türk mutfağının vazgeçilmezi olan döneri özenle seçilmiş dünya lezzetleri ile birlikte kendine özgü bir tarzla sunuyoruz. Yemek yemeyi seven herkesi, Daha İyi Döner’i tatmak ve heyecanımızı paylaşmak üzere Saray Dönere davet ediyoruz. Her şey rüya tadında başladı demiştik, Saray Dönerle sayesinde her şey rüya tadında devam ediyor. Saray Döner Ailesi, heyecanımızı paylaşan girişimcilerle büyüyor. Çalışma prensibine sahip, dürüst, girişimci bir ruha, başarma tutkusuna, yönetme yeteneğine sahip ve yeniliklere açıksanız siz de bu halkanın bir parçası olabilirsiniz”

Davraz Spor
28 Ocak 2017 Cumartesi 09:35

Tek sorun et döner takmıyorlar . Tavuk süper

3 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Lorel hardi
28 Ocak 2017 Cumartesi 09:33

İzmirde çok giderdik öğrenciperver saray dönere . sagolsunlar burdada aynılar

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Sevgi
27 Ocak 2017 Cuma 21:56

Tadina bayildimmm :)

5 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Saray Dönerde Kampanya Varmış

Ispartalı Adam
27 Ocak 2017 Cuma 21:46

Açılışta bedava dağıttılar yedik afiyetle . Yarından itibaren 2 hafta içecek bedava yapıyorlarmış . Zaten fiyatları uygundu artık sabah akşam ordayız

5 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Denedim yine denerim

Mehmet Sevgin
27 Ocak 2017 Cuma 21:44

Tavuğun but etinden olduğunu söyledi şişman ustaları inanmadım . Harbiden ızgara etinden döner yapmış adamlar . Dükkanda çok temiz heryer parlıyorTeşekkürler kardeşim değer verip açmışsınız

4 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

köfte yap şiş yap ama döner çalışmaz

börekci
27 Ocak 2017 Cuma 19:16

emeğe yazık , masarafa yazık , 100 bin zararla yakında kapatır ,kaçar gider.

3 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

çalışmazz

ıspartalı
27 Ocak 2017 Cuma 19:14

6-7 ay dayansın , minareden ulucem ben eşeğim diye...

4 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

başarılar dileriz ama....

bilirkişi
27 Ocak 2017 Cuma 19:13

o bölgede uğur diye dönerci yakında 100 metre yakınında kimseyi yaşatmaz, bu yıllarca denendi,umarız ki bu arkadaşlar bu işi çözer ama zor,kimler geldi kimler geçti o yerlerden ama dayanamadılar bu uğura....

2 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

Bay Piliç
27 Ocak 2017 Cuma 18:36

Valla tavuk dönerci Isparta için büyük bir ihtiyaçtı. Ispartada bu bir ilk. Çok iyi olmuş :)))

14 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

HER YER TAVUK DÖNERCİ

yalnız kurt
27 Ocak 2017 Cuma 18:06

HER YER TAVUK DÖNERCİ,DEĞİŞİK BİŞİLER BEKLİYOR İNSANLAR HER YER TAVUKÇU.BİRDE İLAÇLI ACI CİN TURŞUSU SONU MOTOR AKŞAM ARIZAYA GEÇİYOR., DENETİM SIFIR.

5 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

sosu ağır

ali
27 Ocak 2017 Cuma 17:43

sos rahatsız ediyor.sade yapın daha iyi çalışırsınız

3 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ege
27 Ocak 2017 Cuma 17:27

İyi hoşta bizim Isparta anlamaz lezzetten falan, tavuk döner değilmi der gider 3 TL ye yer buna para vermez. Özellikle zengin Isparta lılardan para çıkmaz, yerse gariban halk yer bak göreceksiniz. Isparta lı pide ve şişten başka bişey bilmez. Yeniliklere açık biyer değildir Isparta.

4 Beğendim
7 Beğenmedim
 
Yanıtla

MADEM REKLAMASYON YAPIYON- AÇILIŞA ÖZEL ŞU GÜN TAVIK DÖNER 1 TL DE DE:) GARİBAN TAVIK DÖNER YESİN

REKLAM HABAR GÜZELDE
27 Ocak 2017 Cuma 16:03

AÇILIŞA ÖZEL İNDİRİM İSTEYOZ- TAVIK DÖNERDE :)

14 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla