visitor analyticsvisitor analytics
26 Temmuz 2017 Çarşamba 13:33

TURAN MAHALLESİ’NE ÜZÜCÜ HABER

TURAN MAHALLESİ’NE ÜZÜCÜ HABER
10 Haziran 2017 Cumartesi 10:51

TURAN MAHALLESİ’NE ÜZÜCÜ HABER

Belediye Meclisi, Turan Mahallesi Muhtarlığı’nın kentsel dönüşüm için yeniden plan düzenlemesi yapılan ve uygulama aşamasında olan Emre,Gülcü, Sülübey ve Hisar Mahallelerinde olduğu gibi düzenleme teklifini reddetti.

Turan Mahallesi Muhtarlığı, Belediye Meclisi’ne başvurarak,kentsel dönüşüm için yeniden plan düzenlemesi yapılan ve uygulama aşamasında olan Emre, Gülcü, Sülübey ve Hisar Mahallelerinde olduğu gibi bir düzenleme yapılmasını istedi. Belediye Meclisi İmar Komisyonu bu kararı uygun bulmadı. Komisyon raporunda “Komisyonumuzca yapılan değerlendirmeler sonucunda mahalle yüz ölçümüne oranla alanın çok büyük çoğunluğunun yeni ruhsatlı olarak yapılaşmış olduğundan ve kalan alanlarda yeniden plan düzenlemesi imkanı bulunmadığından gündemden çıkarılması uygun bulunmuştur” denildi.

Komisyon kararı oy birliği ile kabul edildi.

Sirke
10 Haziran 2017 Cumartesi 17:32

Tursucu muhtar Yinemi tursu oldun.Mahalle nostajisini bozma

6 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

ISABET OLMUS!

vatandas
10 Haziran 2017 Cumartesi 15:57

ISABET OLMUS; MAHALLELININ BÖYLE BIR TALEBI OLMADIGINA GÖRE! APARTMANININ VEYA EVININ YENILENMESINI ISTEYEN BIR MÜTEAHHITLE KAT KARSILIGI ANLASIR; VEYA KENDI YENILER VEYA ILERIDE COLU COCUGU YENILER ! MÜLK HAKKI DIYE BIR SEY VAR SONUCTA!

5 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

KIM ISTEMIS; MAHALLELIYE SORDUNUZMU?

vatandas
10 Haziran 2017 Cumartesi 15:54

MUHTAR NICIN BÖYLE BIR SEY TALEP ETMIS ; MAHALLELI MÜLK SAHIPLERI ICINMI YOOKSA MÜTEAHHITLER NE VAAT ETMISLER MUHTARA? YOKSA KENDILERI MÜTEAHHITMI?

7 Beğendim
8 Beğenmedim
 
Yanıtla

YAZIK ÇOK YAZIK

VATANDAŞ
10 Haziran 2017 Cumartesi 13:06

NEDENİNİ TÜM ISPARTA BİLİYOR ASLINDA YAZIK ÇOK YAZIK

26 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

menfaat
10 Haziran 2017 Cumartesi 11:50

Merak etmeyin el kaldiranlarin hiçbirinin arsası evi yoktur onun için gecmemistir.

45 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla