visitor analyticsvisitor analytics
07 Aralık 2016 Çarşamba 13:32

TUNÇBİLEK 4 MESAJI VERDİ

TUNÇBİLEK 4 MESAJI VERDİ
27 Şubat 2015 Cuma 16:41

AK Parti Kadın Kolları Başkanı iken Milletvekili aday adaylığı için görevinden istifa eden Gülsüm Tunçbilek, bugün aday adayı tanıtım toplantısında 4 işareti yaparak mesaj verdi. Başbakan Ahmet Davutoğlu'nun yeni anayasa için 400 Milletvekili mesajına Isparta'dan cevap veren Tunçbilek:; "400'ün 4'ü bizden" dedi.

AK Parti Milletvekili Aday Adayı Gülsüm Tunçbilek, bugün aday adayı tanıtım toplantısında yaptığı 4 işareti dikkat çekti. Tunçbilek, yeni anayasa için Başbakanımız Ahmet Davutoğlu 400 Milletvekili istiyor. Bizde Allah'ın izni ile 400'ün 4'ünü Isparta'dan göndermek istiyoruz dedi. 

ALLAH VEKİL O NEGÜZEL VEKİL

MEHMET KARACEYLAN
03 Mart 2015 Salı 00:03

Gülsüm hanımefendinin ıspartamızdan aday olması nekadar güzel olur.yıllardır bu hizmette bulunan hanım kardeşimize vefa borcumuzu bu vesile ile ödemiş olmazmıyız.AK partiyede bu yakışır zaten.eğer böyle bir sorumluluk gülsüm hanım kardeşimize tevdi edilir ise,bu eğitimci hanımefendiden ıspartamız çok ama çok istifade edecektir.ayinesi iştir kişinin lafa bakılmaz.bugüne kadar ak parti hanımlar kolundaki çalışmaları unutulmamalı.size dualar ediyoruz hanım kardeşim. ALLAH yar ve yardımcınız olsun.

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

yüzsüzlere yüz

yüz
28 Şubat 2015 Cumartesi 22:50

Isparta 1, türkiye 100 akp vekili çıkacak. iddaya giren varmı?

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

SAYIN HOCA

GÜLSÜM HANIM AĞA
28 Şubat 2015 Cumartesi 21:31

HOCAM SİZİN ESKİ ÖĞRENCİNİZİM VE SİZİ TANIYORUM... BEN AKPARTİ KURUCU ÜYELERİNDEN OLARAK BU DÖNEM AKPARTİ ISPARTADA SINIFTA KALDI....BİR VEKİL BİLE ZOR OLACAK....

2 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

yalakalar

sofor
28 Şubat 2015 Cumartesi 18:02

Bu soz Dc Dr Suat Hocaya ait degilmiydi

0 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

hizmet

akp li
28 Şubat 2015 Cumartesi 13:48

ISPARTA hizmet alamadı.Bi AKP üyesi olarak söyliyorum AKP nin çıkaracağı vekil en fazla 1(bir).

5 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Hade ordan

Nuri
28 Şubat 2015 Cumartesi 11:05

Bir tane al da öp başına koy pilimiz bitti sıra iyi insanlarda artık

5 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Adayları değerlendirmek gerekirse

değerlendirme
28 Şubat 2015 Cumartesi 11:04

vekil adayımız gönlünden güzel düşünceler düşünmüş ama yanında ıspartayı hizmet alamama konusunda en başarısız ekipten olan zabun olduğu sürece zor dostum zor dört yerine bir vekil çıkarta başarı kabul edilsin.

4 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Rüya bitti

Hasan Kara
28 Şubat 2015 Cumartesi 10:06

Akp bu seçimde 3. parti olacak vatandaş öyle kızgın ki anketlere inanmayın kendi anketinizi kendiniz yapın etrafınıza sorun. sonuç ortaya çıkacaktır.

5 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla